BMW E21 318

Re: BMW E21 318
Če bi rad kakšno malo bolj "športno" gumo, poglej za kakšno Toyo R1R, Michelin PE2, Hankook RS-2, vse o v rangu 65€/kom.

Re: BMW E21 318
Nekaj kratkega, ki bo enkrat pristalo v kratko zmontiranem filmčku.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater
Trenutno je motor na poti iz avta, da se bo naredil večji servis in upajmo (če se umes ne premislim) nadgradnja na M20 STROKER.
Glavna gred 052b28
ojnice m20b20
druga odmična, vrjetno 288 (močnejše vzmeti)
lajšanje vztrajnika
zamenjava komplet tesnil
zamenjava ležajev
......
LP Žan
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater
Trenutno je motor na poti iz avta, da se bo naredil večji servis in upajmo (če se umes ne premislim) nadgradnja na M20 STROKER.
Glavna gred 052b28
ojnice m20b20
druga odmična, vrjetno 288 (močnejše vzmeti)
lajšanje vztrajnika
zamenjava komplet tesnil
zamenjava ležajev
......
LP Žan

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 318
nebo ti žal enga evra ko boš enkrat strokerja pognal po ovinkih !
zdej vem zakaj so mi govoril M20 in ne M50, S50...pa bi cenej pršl, sam to je to, ostalo je pa sam swap.
zdej vem zakaj so mi govoril M20 in ne M50, S50...pa bi cenej pršl, sam to je to, ostalo je pa sam swap.

Re: BMW E21 318
Ekoče zadeva se nekako premika:
Novi in stari izpušni kolektor.

Ko je bil motor še v avtu sem namontiral izpušni kolektor (190€), da vidim če vse klapa. Cromaman me je mal prestrašu, da ne bo pasalo

Spodnji del motorja

Začetek

Brez sesalnega kolektorja

Pregled kako visoko sežejo bati s staro glavno gredjo

Razstavljeni deli
Glava pred demontažo

Glava narazn
Razlog zakaj je puščalo olje na glavi

Ojnica m20b25 spodaj, m20b20 zgoraj

Glavne gred m20b25 spodaj, m52b28 zgoraj (70€) (potrebno bo narediti še novo pušo na koncu gredi)

Brušen ter honan blok (60€)

Pregled kako pašejo novi batni obročki (80€), mogoče kdo ve koliko je toleranca ???

Stari komplet levo, novi komplet desno
Lukne na izpušni strani sem povečal za velikost tesnila.

Označevanje

Sesalni kolektor končan
Odmično sem vzel dBilas 284°(350€)
http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :4921.html
Trenutno se obdelujejo bati, saj jih je potrebno na spodnjem delu malo znižati, da se ne bodo zadeli v glavno gred.
Počena glave je že zašvasana (30€) in čaka na obdelavo pri orodjarju.
Ojnične ležaje že imam! (95€) Problem pa nastane pri ležajih na glavni gredi. Z mikrometrom sem izmeril debelino gredi (60mm) standard, vendar je potrebno vedeti še katero barvo (rumena, zelena, bela).
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Ima kdo kakšen predlog, katero vzeti?
Gred mi bo namontiral Avto Novak, pravijo da je majstr odlična izbira za te stvari(pri njemu sem honal in brusil blok)
Kje bi lahko poceni dobil nastavljivo jermenico?:
http://www.ebay.co.uk/itm/CAM-GEAR-GEAR ... 3412709%26
Razlog, da sem se lotil tega projekta je puščanje olja pri semeringu na zadnji strani motorja (tako trdega še nism videl
) in pa "železno" ropotanje ob pritisku na gas -->Zaribani ojnični ležaj na 6 cilindru kot tudi na glavni gredi.
Lep večer še naprej, Žan

Novi in stari izpušni kolektor.

Ko je bil motor še v avtu sem namontiral izpušni kolektor (190€), da vidim če vse klapa. Cromaman me je mal prestrašu, da ne bo pasalo


Spodnji del motorja

Začetek

Brez sesalnega kolektorja

Pregled kako visoko sežejo bati s staro glavno gredjo

Razstavljeni deli

Glava pred demontažo

Glava narazn

Razlog zakaj je puščalo olje na glavi

Ojnica m20b25 spodaj, m20b20 zgoraj

Glavne gred m20b25 spodaj, m52b28 zgoraj (70€) (potrebno bo narediti še novo pušo na koncu gredi)

Brušen ter honan blok (60€)

Pregled kako pašejo novi batni obročki (80€), mogoče kdo ve koliko je toleranca ???

Stari komplet levo, novi komplet desno

Lukne na izpušni strani sem povečal za velikost tesnila.

Označevanje

Sesalni kolektor končan
Odmično sem vzel dBilas 284°(350€)
http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :4921.html
Trenutno se obdelujejo bati, saj jih je potrebno na spodnjem delu malo znižati, da se ne bodo zadeli v glavno gred.
Počena glave je že zašvasana (30€) in čaka na obdelavo pri orodjarju.
Ojnične ležaje že imam! (95€) Problem pa nastane pri ležajih na glavni gredi. Z mikrometrom sem izmeril debelino gredi (60mm) standard, vendar je potrebno vedeti še katero barvo (rumena, zelena, bela).
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Ima kdo kakšen predlog, katero vzeti?
Gred mi bo namontiral Avto Novak, pravijo da je majstr odlična izbira za te stvari(pri njemu sem honal in brusil blok)
Kje bi lahko poceni dobil nastavljivo jermenico?:
http://www.ebay.co.uk/itm/CAM-GEAR-GEAR ... 3412709%26
Razlog, da sem se lotil tega projekta je puščanje olja pri semeringu na zadnji strani motorja (tako trdega še nism videl

Lep večer še naprej, Žan



- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 318
Super stari to je to. A bo ceu aupuh rostfrei?
Drgač pa a si se kej pozanimu glede portanja izpušnih lukenj v glavi? Kolker sem jaz na tem področju izobražen naj bi na izpušni strani vedno imel "stopnico" med glavo in izpušnim kolektorjem. Mogoče se bo pa @eugene kaj oglasil...

Drgač pa a si se kej pozanimu glede portanja izpušnih lukenj v glavi? Kolker sem jaz na tem področju izobražen naj bi na izpušni strani vedno imel "stopnico" med glavo in izpušnim kolektorjem. Mogoče se bo pa @eugene kaj oglasil...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E21 318
Ja to sem tudi sam Žanu povedal in upam, da je tako naredilL4UK0 wrote:Super stari to je to. A bo ceu aupuh rostfrei?![]()
Drgač pa a si se kej pozanimu glede portanja izpušnih lukenj v glavi? Kolker sem jaz na tem področju izobražen naj bi na izpušni strani vedno imel "stopnico" med glavo in izpušnim kolektorjem. Mogoče se bo pa @eugene kaj oglasil...

Če narediš tam nekje 2mm stopničko okoli in okoli bi moralo bit to to...
Če se Eugene oglasi pa bo post dolg X vrstic


Re: BMW E21 318
Super izgleda!
Tole je očitno kitajski izpušni kolektor zgleda zelo podoben temu:
http://www.aliexpress.com/item/EXHAUST- ... 68525.html
Tudi sam sem razmišljal v tej smeri ampak ga za m10 ni razen za turbinskega...
Glede zamične jermenice poglej koliko te pride zamična od CAT-cams, kolikor vem so dovolj ugodni in kvaliteta ni slaba...
Tole je očitno kitajski izpušni kolektor zgleda zelo podoben temu:
http://www.aliexpress.com/item/EXHAUST- ... 68525.html
Tudi sam sem razmišljal v tej smeri ampak ga za m10 ni razen za turbinskega...
Glede zamične jermenice poglej koliko te pride zamična od CAT-cams, kolikor vem so dovolj ugodni in kvaliteta ni slaba...
Alpinas were always posh hot rods!

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 318
ja hudo, tole gre pa hitr !
škoda da si vzel dbilasa, za isti dnar dobiš schricka ki je dosti boljši (vem, sem imel obe odmične doma).
zamično jermenico boš rabil, pazi se ebay scene, jst sm jo kupu in niti jermen ni pasu na njo, tak da je blo treba praktično celo na novo naredit.
kolektor se ti splača povit, sicer ti bojo trobl da smrdi in se kadi, sam ti povem, temperatura oljčeka ko ga priganjaš je perfektna, prej sem mel pa požarno stanje ko se je kolektor zagrel.
vodila ventilov so ok?
škoda da si vzel dbilasa, za isti dnar dobiš schricka ki je dosti boljši (vem, sem imel obe odmične doma).
zamično jermenico boš rabil, pazi se ebay scene, jst sm jo kupu in niti jermen ni pasu na njo, tak da je blo treba praktično celo na novo naredit.
kolektor se ti splača povit, sicer ti bojo trobl da smrdi in se kadi, sam ti povem, temperatura oljčeka ko ga priganjaš je perfektna, prej sem mel pa požarno stanje ko se je kolektor zagrel.
vodila ventilov so ok?
