BMW E21 318

kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 318

Post by kmetek » 08 Jan 2013, 00:46

Če bi rad kakšno malo bolj "športno" gumo, poglej za kakšno Toyo R1R, Michelin PE2, Hankook RS-2, vse o v rangu 65€/kom.
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 23 Oct 2013, 17:01

Nekaj kratkega, ki bo enkrat pristalo v kratko zmontiranem filmčku.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater

Trenutno je motor na poti iz avta, da se bo naredil večji servis in upajmo (če se umes ne premislim) nadgradnja na M20 STROKER.

Glavna gred 052b28
ojnice m20b20
druga odmična, vrjetno 288 (močnejše vzmeti)
lajšanje vztrajnika
zamenjava komplet tesnil
zamenjava ležajev
......

LP Žan
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by croma_man » 23 Oct 2013, 21:03

nebo ti žal enga evra ko boš enkrat strokerja pognal po ovinkih !

zdej vem zakaj so mi govoril M20 in ne M50, S50...pa bi cenej pršl, sam to je to, ostalo je pa sam swap.
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 26 Nov 2013, 20:03

Ekoče zadeva se nekako premika:

Image
Novi in stari izpušni kolektor.

Image
Ko je bil motor še v avtu sem namontiral izpušni kolektor (190€), da vidim če vse klapa. Cromaman me je mal prestrašu, da ne bo pasalo :)

Image
Spodnji del motorja

Image
Začetek

Image
Brez sesalnega kolektorja

Image
Pregled kako visoko sežejo bati s staro glavno gredjo

Image
Razstavljeni deli

Image
Glava pred demontažo

Image
Glava narazn

Image
Razlog zakaj je puščalo olje na glavi

Image
Ojnica m20b25 spodaj, m20b20 zgoraj

Image
Glavne gred m20b25 spodaj, m52b28 zgoraj (70€) (potrebno bo narediti še novo pušo na koncu gredi)

Image
Brušen ter honan blok (60€)

Image
Pregled kako pašejo novi batni obročki (80€), mogoče kdo ve koliko je toleranca ???

Image
Stari komplet levo, novi komplet desno

Image
Lukne na izpušni strani sem povečal za velikost tesnila.

Image
Označevanje

Image
Sesalni kolektor končan

Odmično sem vzel dBilas 284°(350€)
http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :4921.html

Trenutno se obdelujejo bati, saj jih je potrebno na spodnjem delu malo znižati, da se ne bodo zadeli v glavno gred.
Počena glave je že zašvasana (30€) in čaka na obdelavo pri orodjarju.

Ojnične ležaje že imam! (95€) Problem pa nastane pri ležajih na glavni gredi. Z mikrometrom sem izmeril debelino gredi (60mm) standard, vendar je potrebno vedeti še katero barvo (rumena, zelena, bela).
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Ima kdo kakšen predlog, katero vzeti?

Gred mi bo namontiral Avto Novak, pravijo da je majstr odlična izbira za te stvari(pri njemu sem honal in brusil blok)

Kje bi lahko poceni dobil nastavljivo jermenico?:
http://www.ebay.co.uk/itm/CAM-GEAR-GEAR ... 3412709%26

Razlog, da sem se lotil tega projekta je puščanje olja pri semeringu na zadnji strani motorja (tako trdega še nism videl :D ) in pa "železno" ropotanje ob pritisku na gas -->Zaribani ojnični ležaj na 6 cilindru kot tudi na glavni gredi.



Lep večer še naprej, Žan
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 318

Post by Fleko » 26 Nov 2013, 20:55

Hudo še en M20 stroker.
Kje si naročil izpušni kolektor?
Get low, no matter how
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 26 Nov 2013, 21:21

Pri Pircu 031 359 117
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by L4UK0 » 26 Nov 2013, 22:05

Super stari to je to. A bo ceu aupuh rostfrei? 8-)

Drgač pa a si se kej pozanimu glede portanja izpušnih lukenj v glavi? Kolker sem jaz na tem področju izobražen naj bi na izpušni strani vedno imel "stopnico" med glavo in izpušnim kolektorjem. Mogoče se bo pa @eugene kaj oglasil...
Image
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 318

Post by papi » 26 Nov 2013, 22:17

L4UK0 wrote:Super stari to je to. A bo ceu aupuh rostfrei? 8-)

Drgač pa a si se kej pozanimu glede portanja izpušnih lukenj v glavi? Kolker sem jaz na tem področju izobražen naj bi na izpušni strani vedno imel "stopnico" med glavo in izpušnim kolektorjem. Mogoče se bo pa @eugene kaj oglasil...
Ja to sem tudi sam Žanu povedal in upam, da je tako naredil ;)
Če narediš tam nekje 2mm stopničko okoli in okoli bi moralo bit to to...
Če se Eugene oglasi pa bo post dolg X vrstic :twisted:
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 318

Post by FR Wolf » 26 Nov 2013, 23:40

Super izgleda!
Tole je očitno kitajski izpušni kolektor zgleda zelo podoben temu:
http://www.aliexpress.com/item/EXHAUST- ... 68525.html
Tudi sam sem razmišljal v tej smeri ampak ga za m10 ni razen za turbinskega...
Glede zamične jermenice poglej koliko te pride zamična od CAT-cams, kolikor vem so dovolj ugodni in kvaliteta ni slaba...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by croma_man » 27 Nov 2013, 09:05

ja hudo, tole gre pa hitr !

škoda da si vzel dbilasa, za isti dnar dobiš schricka ki je dosti boljši (vem, sem imel obe odmične doma).

zamično jermenico boš rabil, pazi se ebay scene, jst sm jo kupu in niti jermen ni pasu na njo, tak da je blo treba praktično celo na novo naredit.

kolektor se ti splača povit, sicer ti bojo trobl da smrdi in se kadi, sam ti povem, temperatura oljčeka ko ga priganjaš je perfektna, prej sem mel pa požarno stanje ko se je kolektor zagrel.

vodila ventilov so ok?
Post Reply