Hvala, hvala
No torej, 26.10.2013 sem zadevo spet registriral
Kot sem povedal na začetku teme, sem delto nabavil nekje konec septembra 2009 in jo nato v začetku decembra pričel obnavljati.
Prav tako sem že tudi povedal da sta vložen čas in na žalost finance ta čas pobegnila v višave
In tako sem se v soboto čisto nestrpen pripravljal, da pride kolega s prikolico naložit zadevo in jo na tehnični pregled.
Zadeva seveda ni potekala tako gladko kot je bilo mišljeno .....
Deltašem je naslednja slika dobro znana, nepoznavalci pa na ta račun lahko lastnikom delt povzročijo kar nekaj sivih las in porabljenega časa v delavnici..

Zunanje kljuke za odpiranje vrat so namreč plastične in kar kronično poddimenzionirane, tako da lahko za čas posla kakšno odlomiš. To je uspelo kolegu že v prvem poizkusu, ko ni videl. da so vrata zaklenjena. Možakar za to niti ni potreboval neke brutalne sile, dovolj je bilo že nekaj malega nepozornosti
J.... ga, dobro da imam na lagru kar nekaj rezervnih delov
Po pripetljaju z kljuko sva vendarle uspela avto spraviti v Šempeter na tehnični pregled.
Mojster na tehničnem je takoj vzel v roke homologacijo za oldija in v istem trenutku pričel najedati, da so nameščene gume neskladne z homologacijo, saj so v njej navedene dimenzije 170/...... .
J pi.....a kje pa naj pojagam to dimenzijo je bil moj odgovor ?
Po krajšem prigovarjanju se je mož sprijaznil, da so na gajbici nameščene 185/60/14. Takoj naslednja opazka je bila, da sprednje gume gledajo izpod blatnika. J.... ga, bolj mejni primer. Ko sem mu objasnil da so spodaj samo distančniki in da se lahko le te hitro odstrani, se je mojster vendarle pomiril in odpujsal v kanal, da pregleda podvozje.
Hja, ateju je zmanjkalo besed in pripomb ko je zadevo preletel z pogledom, vseeno pa si dal duška in za dušni mir pregledal za morebitno zračnostjo. Pa je bila njegova duša pomirjena
Po tem je oko vrgel še na pline in tudi ni imel pripomb. Nekoliko je godrnjal ob rahlih odstopanjih na zavorah na zadnji osi ampak nič kapitalnega. J... ga, vse je še novo, neutečeno, pa še moja malenkost je to zlagala skupaj, tako da so napake vedno opcija
Vse ostalo je bilo nevredno omembe in tako je delta opravila tehničnega
Jure, kar se tiče tablic .....
Ko bi videl grdobije, ki so bile v danem trenutku na razpolago, bi si tudi zaželel pogledati še kakšen drug grb.
Zdaj če imam MB tablice me pač ne gane, ker naokoli se vozim z daily sajevčkom, ki ima NM tablice, prejšnja alfetina pa je imela LJ tablice. Pač mi je ravno za grb, prav tako pa gojim ravno toliko prezira do naše JU, da ne grem naročiti personaliziranih tablic ter jih plačevati. Toliko o tem
No, po končni legalni udeležbi v prometu sem se odločil, da je čas, da zadevo začnem uporabljati.
Skoraj v istem trenutku sem ugotovil, da nekako motor kaže vse simptome nedelujoče turbine, saj nikakor ni imel želje po vrtenju preko 4k obratov. Že do tja se je grozno upiral, prav tako pa se je kot kaže igla na boost-metru na armaturki vselila k 0.
Ampak nič za to. Najverjetneje samo mala sitnica. Tako sem v celem dnevu kar tako nabral okoli 130 km, ni pa bilo kakšnega pametnega užitka v vožnji.
Istočasno pa je med vožnjo znalo konkretno skaditi olje iz izpuha. Sploh po daljšem zaviranju z motorjem.
Vsekakor ne najlepši občutki, ko sediš v generalno obnovljenem avtomobilu, za tabo pa se dela dimna zavesa
Naslednji dan sem za dušni mir za začetek zamenjal motorno olje. Namesto nekega sintetičnega elfa je motor dobil selenio.
Tipu selenia kot kaže paše ko ata na mamo, saj v naslednjih nekaj krogih po Polzeli ni več pokadil

Elf po prevoženih okoli 170 km in nekaj delovnih urah v garaži .......
Sedaj pa veselica .....
Ker mi tisto pomanjkanje boost-a ni dalo miru, sem za začetek pregledal vse cevi za zrak okoli turbine a ni bilo videti kakšnega pametnega vzroka za pomanjkanje moči. Šele ko sem zlezel po avtomobil ter si temeljito ogledal okolico turbine, mi je postalo jasno kaj dejansko je težava

Štangica, ki povezuje loputo na turbini in bučko, se je snela s sornika .....
Kaj češ lepšega ob neverjetno dostopnosti do prizadetega detajla
Nekako je moje razmišljanje zavilo v to smer, da se vsekakor ne bom cel dan j...al z eno očitno izgubljeno varovalko (ki ni opravila svoje funkcije ter nameščanjem druge v tako utesnjenem prostoru, kamor še z dlanjo komaj dosežeš) ter bom raje si poenostavil življenje z demontažo cele turbine ter posledično razkopavanjem kompletnega sprednjega dela, kar pa bi spet moral opraviti v bližnji prihodnjosti.
Namreč na seznamu napak, ki jih je še potrebno urediti, se nahaja še odprava puščanja motornega olja na navoju senzorja za temperaturo olja ter ponovno nameščanje sprednjega odbijača. Za odpravo puščanja olja je potrebno razdreti kompleten sprednji del avtomobila, odbijač pa je potrebno demontirati zaradi ene od mojih šlamparij, ko sem prejšnjič ob nameščanju le tega pozabil pod njega namestiti PVC ojačitev
In tako sem v dobri uri imel pred sabo sledeč prizor ...

Ampak za tak tempo demontaže moraš pa že biti rahlo zverziran
In še ena fotka felerja, ki me je spodbudil v razkopavanje

KOt kaže varovalka ni bila ustrezna oz je bila slabo nataknjena in je po hitrem postopku odletela, zaradi česar se je štangica iztaknila, kar pa je imelo za posledico, da je bila turbina konstantno odprta = 0 boost-a.
Zadevo sem rešil ter po nekje dobrih dveh urah uspešno sestavil nazaj.
Sedaj olje ostaja tam, kjer mora biti, PVC ojačitev je tudi tam kjer ji je mesto, lufti na odbijaču pa tudi štimajo
Aja, končni rezultat je, da se zadeva prav lepo premika ter oddaja vse prave zvoke
matr sm se razpričal
