Lancia Delta HF Turbo

User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 23 Oct 2013, 22:27

A tudi to se da naredeiti :D Grega kmalu boš Rafla dohitel v znanju okoli detajlov pri Deltah :)
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 24 Oct 2013, 08:06

Eh, mi še kr nekaj prešraufanih delt manjka :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by croma_man » 24 Oct 2013, 09:47

sablac wrote::lol: to z ventilom sem mel isto dogodivscino samo da jaz v levih ovinkih :lol:
jst sm se zadeve lotil drugače, od nakupa avta do 14 dni nazaj, je bila še vedno enaka količina tekočine za pranje stekel, tako da sem se odločil za DELETE funkcijo. Pa še motorni prostor je lepši brez flaše :lol:
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 27 Oct 2013, 06:35

Nekaj se govori da po cestah v savinski strasi rdeca italjanska makina z aerodinamiko cigle :-D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 27 Oct 2013, 09:19

Pa vsi mislijo, da je en mariborčan! :lol:
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 27 Oct 2013, 21:42

Ta daaaaaaaaaaaaaaaaa
Image

Zadeva je legalno na cesti :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 27 Oct 2013, 22:04

ouuu jeeee..čestitke .. obilo užitka ti želim..in da bo italjanka ubogljiva ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 28 Oct 2013, 00:25

Hvala, hvala :D

No torej, 26.10.2013 sem zadevo spet registriral :D

Kot sem povedal na začetku teme, sem delto nabavil nekje konec septembra 2009 in jo nato v začetku decembra pričel obnavljati.
Prav tako sem že tudi povedal da sta vložen čas in na žalost finance ta čas pobegnila v višave :oops:

In tako sem se v soboto čisto nestrpen pripravljal, da pride kolega s prikolico naložit zadevo in jo na tehnični pregled.
Zadeva seveda ni potekala tako gladko kot je bilo mišljeno .....

Deltašem je naslednja slika dobro znana, nepoznavalci pa na ta račun lahko lastnikom delt povzročijo kar nekaj sivih las in porabljenega časa v delavnici..
Image
Zunanje kljuke za odpiranje vrat so namreč plastične in kar kronično poddimenzionirane, tako da lahko za čas posla kakšno odlomiš. To je uspelo kolegu že v prvem poizkusu, ko ni videl. da so vrata zaklenjena. Možakar za to niti ni potreboval neke brutalne sile, dovolj je bilo že nekaj malega nepozornosti :oops:

J.... ga, dobro da imam na lagru kar nekaj rezervnih delov :P


Po pripetljaju z kljuko sva vendarle uspela avto spraviti v Šempeter na tehnični pregled.
Mojster na tehničnem je takoj vzel v roke homologacijo za oldija in v istem trenutku pričel najedati, da so nameščene gume neskladne z homologacijo, saj so v njej navedene dimenzije 170/...... .
J pi.....a kje pa naj pojagam to dimenzijo je bil moj odgovor ?
Po krajšem prigovarjanju se je mož sprijaznil, da so na gajbici nameščene 185/60/14. Takoj naslednja opazka je bila, da sprednje gume gledajo izpod blatnika. J.... ga, bolj mejni primer. Ko sem mu objasnil da so spodaj samo distančniki in da se lahko le te hitro odstrani, se je mojster vendarle pomiril in odpujsal v kanal, da pregleda podvozje.
Hja, ateju je zmanjkalo besed in pripomb ko je zadevo preletel z pogledom, vseeno pa si dal duška in za dušni mir pregledal za morebitno zračnostjo. Pa je bila njegova duša pomirjena :D
Po tem je oko vrgel še na pline in tudi ni imel pripomb. Nekoliko je godrnjal ob rahlih odstopanjih na zavorah na zadnji osi ampak nič kapitalnega. J... ga, vse je še novo, neutečeno, pa še moja malenkost je to zlagala skupaj, tako da so napake vedno opcija :oops:

Vse ostalo je bilo nevredno omembe in tako je delta opravila tehničnega :D

Jure, kar se tiče tablic .....
Ko bi videl grdobije, ki so bile v danem trenutku na razpolago, bi si tudi zaželel pogledati še kakšen drug grb.
Zdaj če imam MB tablice me pač ne gane, ker naokoli se vozim z daily sajevčkom, ki ima NM tablice, prejšnja alfetina pa je imela LJ tablice. Pač mi je ravno za grb, prav tako pa gojim ravno toliko prezira do naše JU, da ne grem naročiti personaliziranih tablic ter jih plačevati. Toliko o tem :)


No, po končni legalni udeležbi v prometu sem se odločil, da je čas, da zadevo začnem uporabljati.
Skoraj v istem trenutku sem ugotovil, da nekako motor kaže vse simptome nedelujoče turbine, saj nikakor ni imel želje po vrtenju preko 4k obratov. Že do tja se je grozno upiral, prav tako pa se je kot kaže igla na boost-metru na armaturki vselila k 0.
Ampak nič za to. Najverjetneje samo mala sitnica. Tako sem v celem dnevu kar tako nabral okoli 130 km, ni pa bilo kakšnega pametnega užitka v vožnji.
Istočasno pa je med vožnjo znalo konkretno skaditi olje iz izpuha. Sploh po daljšem zaviranju z motorjem.
Vsekakor ne najlepši občutki, ko sediš v generalno obnovljenem avtomobilu, za tabo pa se dela dimna zavesa :oops:

Naslednji dan sem za dušni mir za začetek zamenjal motorno olje. Namesto nekega sintetičnega elfa je motor dobil selenio.
Tipu selenia kot kaže paše ko ata na mamo, saj v naslednjih nekaj krogih po Polzeli ni več pokadil :D
Image
Elf po prevoženih okoli 170 km in nekaj delovnih urah v garaži .......


Sedaj pa veselica .....
Ker mi tisto pomanjkanje boost-a ni dalo miru, sem za začetek pregledal vse cevi za zrak okoli turbine a ni bilo videti kakšnega pametnega vzroka za pomanjkanje moči. Šele ko sem zlezel po avtomobil ter si temeljito ogledal okolico turbine, mi je postalo jasno kaj dejansko je težava
Image
Štangica, ki povezuje loputo na turbini in bučko, se je snela s sornika .....
Kaj češ lepšega ob neverjetno dostopnosti do prizadetega detajla :roll:


Nekako je moje razmišljanje zavilo v to smer, da se vsekakor ne bom cel dan j...al z eno očitno izgubljeno varovalko (ki ni opravila svoje funkcije ter nameščanjem druge v tako utesnjenem prostoru, kamor še z dlanjo komaj dosežeš) ter bom raje si poenostavil življenje z demontažo cele turbine ter posledično razkopavanjem kompletnega sprednjega dela, kar pa bi spet moral opraviti v bližnji prihodnjosti.
Namreč na seznamu napak, ki jih je še potrebno urediti, se nahaja še odprava puščanja motornega olja na navoju senzorja za temperaturo olja ter ponovno nameščanje sprednjega odbijača. Za odpravo puščanja olja je potrebno razdreti kompleten sprednji del avtomobila, odbijač pa je potrebno demontirati zaradi ene od mojih šlamparij, ko sem prejšnjič ob nameščanju le tega pozabil pod njega namestiti PVC ojačitev :oops:
Image


In tako sem v dobri uri imel pred sabo sledeč prizor ...
Image
Ampak za tak tempo demontaže moraš pa že biti rahlo zverziran :D


In še ena fotka felerja, ki me je spodbudil v razkopavanje
Image
KOt kaže varovalka ni bila ustrezna oz je bila slabo nataknjena in je po hitrem postopku odletela, zaradi česar se je štangica iztaknila, kar pa je imelo za posledico, da je bila turbina konstantno odprta = 0 boost-a.

Zadevo sem rešil ter po nekje dobrih dveh urah uspešno sestavil nazaj.
Sedaj olje ostaja tam, kjer mora biti, PVC ojačitev je tudi tam kjer ji je mesto, lufti na odbijaču pa tudi štimajo :D

Aja, končni rezultat je, da se zadeva prav lepo premika ter oddaja vse prave zvoke :lol:







matr sm se razpričal :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Waxxx » 28 Oct 2013, 10:00

A ti si Savinčan lejga? :lol:

Zdej če bi ocenli kolk km narazen smo, ne bi znal povedat... Vem pa, da dovolj blizu, da se da s poteklimi preizkušnjami do tebe prit! :lol:

Čestitke za tablice! ;)
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 28 Oct 2013, 10:15

Waxxx wrote:A ti si Savinčan lejga? :lol:

Zdej če bi ocenli kolk km narazen smo, ne bi znal povedat... Vem pa, da dovolj blizu, da se da s poteklimi preizkušnjami do tebe prit! :lol:

Čestitke za tablice! ;)
Ja, savinjčan sm :lol:
Ma na drugi strani hriba imam garažo drgač pa me boš prej našel v MB ;)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply