Audi Quattro

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 01 Oct 2013, 20:14

ja kr poglej če je, vse je boljše kot to :)

imaš ti mogoče kjluč za zablokirat motorno gred pri menjavi zobatega jermena?
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: Audi Quattro

Post by stony » 01 Oct 2013, 20:24

Ključ sem si skup zašvaso, moram pogledat če ga nisem že razrezal.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 13 Oct 2013, 23:11

situacija je trenutno taka:

ko smo vse poštimali in bi zadeva morala špilat kot treba, sem najprej imel boos leak-e, ko sem jih po nekaj zajebancije končno vse rešil, se je pojavla težava, za katero sploh nisem vedu da lahko obstaja oz da je lahko problem

:roll:

...overboost

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4gsSr70L9zo[/youtube]

čim pride na 0.8 boosta, ecu izklopi iskro, tako da je veselja prehitro konec za katero koli priganjanje... :?

takoj je padel sum na membrano wastegate-a, in zgleda da je eden od krivcev. drugi krivec je lahko zaštopana tlačna cev izpušnih plinov wastegate-a.

Image

Image

Image

Image

uglavnem membrana gotova a cev od tlaka totalno zabetonirana...

Image

po pucanju...

Image

ker bi moral za demontirat tlačno cev odstranit vsaj vsisni kolektor, sem se odloču za varjanto b, da krmilim wastegate z nadtlakom turbine, kar bo tudi prizaneslo membrani wastegate-a. je pa dobro da ima ta star tip wastegata vse prištimano za custom nastavitve odpiranja, vijak za štelat napetost fedra, nice 8-)

Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by L4UK0 » 17 Oct 2013, 09:54

Image
:P
Upam da ti cimprej rata zrihtat :)
Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 17 Oct 2013, 15:46

upam da bo danes testna :D
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 17 Oct 2013, 20:15

8-)

spet smo na cesti, sicer samo na 0.3 bar, ampak bom počasi zviševal
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by croma_man » 18 Oct 2013, 08:11

quattro pod 2 bara je N/A :lol:
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Audi Quattro

Post by dabi » 18 Oct 2013, 08:22

Sem ravno hotel isto napisat ! :)
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 18 Oct 2013, 09:26

Ja pol je res NA, kot rečeno ima tovarniško 0.68bar nadtlaka. Še sportquattro ima 1.2 nadtlaka...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 19 Oct 2013, 14:18

0,5 pa je že zanimivo 8-)
Post Reply