Page 1 of 1
Vijaki
Posted: 15 Jul 2013, 23:24
by DS71
kako gre to pri torxih .. kaj če je notranji torx potem rabiš "moški" ključ oz pri zunanjem torxu "ženski" nastavek
morem naročit vijake za glavo pa mi ni jasno ..ne vem če so slikce simbolične al je lih obratno kot sem jaz napisal
Re: Vijaki
Posted: 15 Jul 2013, 23:31
by kmetek
Navadn torx ima žensko glavo in moški nastavek. Kontra je pa externi torx (E6 npr.) in je tko k si reku, moška glava, ženski nastavek. Pri motorjih je ponavad tale druga opcija. Prva je kvečjem pri francozih za kakšen karter pa ohišje menjalnika.
Re: Vijaki
Posted: 15 Jul 2013, 23:41
by DS71
ma jaz imam original za moški nastavek ..za kupit pa so "Innen-Torx" in "Außen-Torx " Pol verjetno rabim Innen ?
http://www.ebay.de/itm/Zylinderkopfschr ... 5ae8f7e61e
http://www.ebay.de/itm/Zylinderkopfschr ... 58a1429874
Re: Vijaki
Posted: 16 Jul 2013, 18:03
by $küll
innen ja
sej se na sliki vidi aussen torx, klikni na sliko pa se zumira...
Re: Vijaki
Posted: 16 Jul 2013, 21:52
by L4UK0
Malo offtopic, saj to so vijaki enakih dimenzij kot za 8V CIH? Jaz sem jih dobil v SLO, mislim da so bili okoli 30eur...
Re: Vijaki
Posted: 16 Jul 2013, 23:22
by DS71
kolikor vem pri 8V CIH-u niso vsi enako dolgi .. in ko sem v Risse kupoval dele sem hotel kupit tudi vijake katerih pa ni imel ..in mi je napisal naj vzamem od 3.0 24V ..sicer bojo 4 viška al jebiga
Re: Vijaki
Posted: 14 Jan 2014, 22:58
by Tine
Da ponucam temo.. ima kdo pametno vezo za ARP vijake? Ali morda celo kako alternativo?
Re: Vijaki
Posted: 15 Jan 2014, 00:39
by Anzee
DS71 wrote:kolikor vem pri 8V CIH-u niso vsi enako dolgi
Heh tole sm pa spregledal. Pri 8V CIH so vsi enako dolgi, razen cisto spredaj sta 2 tanjsa in daljsa (ampak to nista vijaka glave ampak se zavijacita v pokrov ketne)