vozilo je bilo kontrolirano izgorjno v peči,z namenom da izgori vsa barva izolacija itd
nato kompletno vozilo v celoti povarjeno po vseh spojih in vgrajena kletka

nato ponovno z dihtmaso zatesnjeni vsi spoji in ponovno izolirano in barvano.



vgrajene 6 batne zavore spredaj,zadaj zavore z hlajenimi diski tilton pedalke in zavornimi cilindri (za zadnje in prednje zavore ter sklopko samostojni cilindri) ter stahlflex zavorne cevi



bilstein gewinde


felge oz crono ht 17 col

motor 1.8 20v turbo z kitom glavna gred "I" ojnice in kovani bati predelan na prostornino 2.0
vsi vijaki,semeringi, tesnila,ležaji-skratka vse se je vgradilo v motor original in novo


obdelana glava z vecjimi kanali ,glavo obdelali pri SKN
cat cams odmične gredmi vzmeti in zamične jermenice


inox izpusni kolektor povit z trakom

hibrid turbina garrett t4 tial blowoff in tial wastegate.

motor obešen na motorsport nosilcih


izpuh komplet inox fi 80mm z dvema inox loncema


oljni hladilnik,dve bosch 044 benzinpumpe z 2 litrskim surge tankom

vse to poganja AUTRONIC motorni računalnik
inowate wideband lambda

števec

sparco sedeži in pasovi r32 odbijač

pokorovček bencin tanaka

6 stopenjski menjalnik z quaife špero in sekvenc shifter

elektronski haldex kontroler za popoln nadzor zadnga pogona

v auto je bilo vloženo okoli 50.000e (petdeset tisoč)
prodaja se za 25.000e za več informacij kontakt direktno lastnik dejan.dvorsak@amis.net