Page 1 of 2
´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 00:42
by Vlado
Zato, da še malo aircooled scene pripeljemo na vaš forum, vam bom predstavil svojega hrošča

. Avto je letnik 65 model 1300 z (nažalost) neoriginalnim faldahom.

kokpit

mašina( boljše slike nimam, sicer pa prav naj se vidi da delamo)
Motor je 1835cm3( zidan na osnovi 1300 ar) glave z večjimi ventili, prirejene za neosvinčen bencin , ostrejša odmična(engle w120), kaljeni dročniki, močnejša olja črpalka, zunanji oljni hladilnik, dupli karter, 2x dell-orto DRLA 40, elektronski vžig, boschev 009 fertajler, 41mm 4v1 izpuh z odprtim loncem. Ta komplet zmore (po moji oceni) cca 110 do 120 precej živahnih konjev. Pravo veselje se začne nad 3000 obrati in se zavrti nekje do 6000. S tem da res uporaben je tam nekje do 5800. Ta konfiguracija z manjšimi popravki, dokaj neproblematično dela že dobrih 60,000 kilometrov.
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 09:54
by kadett69
Prava klasika, pa zvok box motorja mora biti odličen ob teh dodelavah...
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 13:21
by TomLooway
Waw, čestitke na obnovi, in čestitke na predelavi, mora bit res super za vozit.
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 13:32
by JBezek
Hudo, hudo!
kaj pa pomeni faldah?
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 13:39
by L4UK0
Zložljiva/platnena streha
Dobro zgleda, pa verjetno more bit tudi zanimivo za vozit...

Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 13:57
by TomLooway
JBezek wrote:Hudo, hudo!
kaj pa pomeni faldah?
Haha, tudi jaz sem teu vprašat, sam sem pol videl da ima platneno streho in sem se s tem zadovoljil

Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 15:15
by cobra13
Lep VW. Upam da ga bom videl kaj po mariborskih cestah pa po možnosti od blizu.
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 15:35
by Tine
Videl in slišal

Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 16:44
by kadett69
Še mene je prijelo, da bi od kolega (končno) odpeljal enega käfera l.67...
Re: ´65 VW 1300
Posted: 11 Mar 2012, 22:50
by Vlado
Zgodba gre nekak tak. Za 16 rojstni dan sem dobil tega hrošča,

ki ga je foter kupo za drobiž, ker se je mislo vozit z njim. Pa se ni in mi je bil podarjen. V planu sem imel popolno obnovo. Nakar sem po kratkem preračunu ugotovil, da je finančno prijetneje kupit avto ki je že narjen. Tako sem za takrat nenormalno dragih( za hrošča, se razume) 500 tisočakov kupil "buhtla", kot mu je bilo ime že pri prejšnem lastniku. Zgledal je nekako tako

Bil je lep, originalen, tih in visok. K sreči ne dolgo, saj se je kmalu preselil na šolsko dvigalo
kjer sma ga ob požrtvovalni pomoči dobrega prijatelja kmalu posilila z močnejšim motorjem, diski, nižino in ostalimi zadevami. Motor sem sicer že pred tem sestavil v šoli kot prektični del maturitetnega predmeta. Tako je bil maja 2007 buhtelj ponovno postavljen na cesto v novi preobleki. V petih sezonah sem z njim naredil nekajčez 60 000. videl je dobršen del balkana, med drugim je pribrcal tudi do Belgije na dirkališče F1 v Spa-ju, kjer se odvija eno največjih evropskih srečanj aircooled vw-jev.

(na poti v Spa Francochamps)
Tam ga je med drugim doletela tudi čast, v družbi ostalih vrstnikov nardit 3 kroge po pisti

V teh 5 letih je doživel par vmesnih popravkov. Dobil je nov izpuh večjega premera. Vsaj 10x sem menjal kombinacijo šob v fergazerjih, uničil eno sklopko in dva semeringa glavne gredi. dobil nove plisnske krajše zadnje amortizerje, menjal 2 sistema ozvočenja, si zaslužil par razpok in prask ampak sicer se pa kr dobro drži. Aja, pozabil sem napisat, da je bil barvan, švasan in tapeciran leta 95.
Pa še par slikic

Ko gre on na morje
