Zgodba gre nekak tak. Za 16 rojstni dan sem dobil tega hrošča,

ki ga je foter kupo za drobiž, ker se je mislo vozit z njim. Pa se ni in mi je bil podarjen. V planu sem imel popolno obnovo. Nakar sem po kratkem preračunu ugotovil, da je finančno prijetneje kupit avto ki je že narjen. Tako sem za takrat nenormalno dragih( za hrošča, se razume) 500 tisočakov kupil "buhtla", kot mu je bilo ime že pri prejšnem lastniku. Zgledal je nekako tako

Bil je lep, originalen, tih in visok. K sreči ne dolgo, saj se je kmalu preselil na šolsko dvigalo
kjer sma ga ob požrtvovalni pomoči dobrega prijatelja kmalu posilila z močnejšim motorjem, diski, nižino in ostalimi zadevami. Motor sem sicer že pred tem sestavil v šoli kot prektični del maturitetnega predmeta. Tako je bil maja 2007 buhtelj ponovno postavljen na cesto v novi preobleki. V petih sezonah sem z njim naredil nekajčez 60 000. videl je dobršen del balkana, med drugim je pribrcal tudi do Belgije na dirkališče F1 v Spa-ju, kjer se odvija eno največjih evropskih srečanj aircooled vw-jev.

(na poti v Spa Francochamps)
Tam ga je med drugim doletela tudi čast, v družbi ostalih vrstnikov nardit 3 kroge po pisti

V teh 5 letih je doživel par vmesnih popravkov. Dobil je nov izpuh večjega premera. Vsaj 10x sem menjal kombinacijo šob v fergazerjih, uničil eno sklopko in dva semeringa glavne gredi. dobil nove plisnske krajše zadnje amortizerje, menjal 2 sistema ozvočenja, si zaslužil par razpok in prask ampak sicer se pa kr dobro drži. Aja, pozabil sem napisat, da je bil barvan, švasan in tapeciran leta 95.
Pa še par slikic

Ko gre on na morje
