Page 1 of 4
Hrošč
Posted: 18 Jan 2017, 21:42
by piko
Pozdrav,
iščem človeka, ki ima hrošča v dnevni rabi in bi bil pripravljen testirati nov short shifter kake 3-4 tedne, da vidimo, kako zadeva deluje, pomanjkljivosti itd.
Za montažo je potrebno odstraniti tepih nad tunelom in izvrtati 3 luknje za pritrditev.
Se javi kdo? Seveda ne zastonj.
Re: Hrošč
Posted: 18 Jan 2017, 22:56
by eugene
Mogoče jaz. Imaš kake slike. Kake luknje je treba zvrtat? Za kak vijak? Sedaj se vozim z JSC replico hursta in sem ful zadovoljen proti originalu. Bugtech shifter za hrošča si verjetno vidu. Ta je ful tech izgled in enostaven.
Re: Hrošč
Posted: 18 Jan 2017, 23:21
by Tine
Tudi jaz, bi pa bilo potrebno počakati do sezone, saj je pozimi zaradi soli na cesti garažiran. Je pa novi model.
Re: Hrošč
Posted: 19 Jan 2017, 00:00
by Cox
Zanimivo, kake slike od projekta?
Re: Hrošč
Posted: 19 Jan 2017, 00:01
by piko
Narejen je na istem principu kot moji ostali za bmw, opel ali vw. Dizajn ni enostaven, je pa ucinkovit in preverjen. Hodi so nastavljivi. Rabi vsaj 3 6mm luknje. Prototip je le eden, ni pa tezave naredit vec kosov. Proto ni lep, ker je bolj bistven dizajn kot drugo. Ko bo vse nared, naredimo lepe kose. V petek dobim se zadnji nabavljen kos, potem poslikam. Lahko naredim za oba.
Me veseli odziv. Se slisimo. Hvala.
Re: Hrošč
Posted: 19 Jan 2017, 00:12
by Cox
Načeloma ljudje neradi vrtajo v svoje avtomobile, v kolkor bi bila izvedba mogoča bi močno priporočal da uporabiš originalna pritrditvena mesta, kot to počne "konkurenca".
Re: Hrošč
Posted: 19 Jan 2017, 09:01
by eugene
Tu se strinjam z coxom. Mislim da zna bit to malo težava za marsikaterega lastnika hrošča. Plus vidim neki tehničnih težav. Kot prvo je tunel zaprt in ne moreš spodaj primit z matico. Se pravi bi mogu uporabit vijake za pleh, montirat kake vložke z navoji, kar pa ima malokdo, ali pa varit. Hroščev tunel je tudi precej ozek in nima na vrhu ravne površine, razen kjer se originalno montira ročka z dvema m8 vijakoma. Razen če si mislu montirat na stranice tunela.
Kolkor se spomnem so tvoji menjači motorsport varijante ala CAE, ki ima v ponudbi tudi hroščev menjalnik in se montira na original točke.
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=22&lang=eng
Re: Hrošč
Posted: 19 Jan 2017, 22:05
by piko
Pripomba glede vijačenja je povsem na mestu, jo bom upošteval. Hvala. Torej, včerajšnje delo s podstavkom danes roma v špene in začnem na novo

Ima pa CAE zanimiv princip povezave ročice na menjalno štango s kardanom, Ne vem, kako se obnese, ker so vse izvrtine v ceveh, kjer nalega krogla precej konusne, on pa tam not privije špancango. Pomoje niti ni zelo toga stvar ?!
Jaz z mojim sistemom ostajam na krogli, enako kot OEM, samo je jeklena, hodi pa nastavljivi.
Če po pravici povem, nisem hrošča nikoli šraufal, niti se z njim še nisem niti peljal. Za par 100 eur sem ga tudi pripravljen kupiti za test shifterja.
Re: Hrošč
Posted: 20 Jan 2017, 11:26
by eugene
Nevem kolko se boš peljal z hroščem za par 100euro.

Re: Hrošč
Posted: 20 Jan 2017, 14:07
by Cox
Ja žal so časi hroščev po par 100 mimo

... sicer nebi rad bil party breaker, ampak se bojim da pretiranega interesa za tako zadevo na trgu nebo, tako da v kolikor projekt zahteve veliko časa, truda in denarja mislim da se to iz poslovnega vidika ne izplača ..
Aircooled scena gre v čist neko drugo smer ..