Obnova stresnega nosilca

Obnova stresnega nosilca
Obnovil bom stresni nosilec saj je polno rje ki tece naprej po vozilu. vozilu je v vsakdanji uporabi. najprej se bo speskal nato pa? prvotni namen je bilo prasno barvanje ali bi bilo boljse cinkanje pa potem navadno barvanje ali kaksna temeljna dvokomponentna barva ali... vseh nasvetov bom vesel

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Obnova stresnega nosilca
Peskanje, vroče cinkanje in prašno barvanje so top shit samo problematično zaradi debelih nanosov.
Bo pa samo peskanje in prašno barvanje tudi opravilo svojo nalogo drugače
Bo pa samo peskanje in prašno barvanje tudi opravilo svojo nalogo drugače

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnova stresnega nosilca
se strinjam ..samo vprašanje kakšen je od znotraj votli del ..če je vse rjavo bo še naprej teklo ven .. je pa tudi vprašanje če se ti splača it v tako obnovo .. peskanje,vroče cinkanje in potem še barvanje .. zna bit,da za precej manj dobiš kakšne topšit primerke ..a to je komplet portapak al samo nosilci kot za smuče?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Obnova stresnega nosilca
ali lahko vroce cinkas ter nato prasno barvas? mislil sem da se vroce cinkanje ter prasno barvanje izklucujeta zaradi temperature ki je prisotna ob prasnem barvanju.grega983 wrote:Peskanje, vroče cinkanje in prašno barvanje so top shit samo problematično zaradi debelih nanosov.
Bo pa samo peskanje in prašno barvanje tudi opravilo svojo nalogo drugače
vse luknjice iz votlih delov sem povaril namen imam pa se povoskat ko bo barvanje koncano. drugace stresni nosilec je pa pohodni home made heavy duty. se vedno pa kolebam med prasnim barvanjem ter kaksno dvokomponentno barvo.DS71 wrote:se strinjam ..samo vprašanje kakšen je od znotraj votli del ..če je vse rjavo bo še naprej teklo ven .. je pa tudi vprašanje če se ti splača it v tako obnovo .. peskanje,vroče cinkanje in potem še barvanje .. zna bit,da za precej manj dobiš kakšne topšit primerke ..a to je komplet portapak al samo nosilci kot za smuče?

Re: Obnova stresnega nosilca
nč nebo problem če bo speskano prej.

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Obnova stresnega nosilca
Vroče cinkanje in prašno barvanje se ne izključujeta. Vroče cinkanje poteka pri okoli 600 stopinjah, prašno barvanje pa se kasneje izvaja na bistveno nižji temperaturi, tako da to ni problem.
Drugače pa je vroče cinkanje okoli 2 eur/kg za fizično osebo v Celju, prašno barvanje je pa je 0.70 - 1.0 eur/kg. Odvisno od mojstra
Drugače pa je vroče cinkanje okoli 2 eur/kg za fizično osebo v Celju, prašno barvanje je pa je 0.70 - 1.0 eur/kg. Odvisno od mojstra
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
