Page 1 of 2

C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 23 Jan 2011, 14:42
by samo p
Zanime me kakšne so razlike v motorju, najbrž so še kakšne malenkosti razen naštetih, ki bi znale delat probleme ali več dela pri vgradnji v kadetta v kombinaciji s R25 menjalnikom. Aja a se de kako predelat hidravlično sklopko na zajlo(v samem menjalniku)?

-fwd karter(obratno obrnjen kot pri rwd), mogoče celo bolje?
-fwd vztrajnik(tanjši, fi?), košara sklopke, ležaj mislim da je enak?
-fwd nima nosilca za vetrnico, luknje in navoje ima?
-nosilce motorja imata na istih mestih, kajne?
-...
še kaj?

lp

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 01:10
by Peeping_Tom
Nisem ziher za ta tip motorja, ampak mislim, da imata tudi razdelilce vžiga na drugačnih mestih pritrjene...
Pri 1.8 OHC je že tako.

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 08:27
by papi
bom proval bit čim krajši....
imaš dve osnovne varjante kako dat C20NE v kadetta.
1. kod je dal noter OP, bolj nazaj potisnjeno, je boljše in tidu nekaj več predleav
2. kod sm daj jst, ne rabiš tikat tunela, gre noter brez predelovanja karoserije....

-s karterji si ne pomagaš, ne z enim ne z drugim, ker moreš ga naredit novega z nule, če pa hočeš eno osnovo lahko štartaš s karterjem od vektre....
-vstrajnik je pri omegi večji težji, če daš menjalnik r25 na c20ne z FWD moreš predelovat potisni ležaj!
-fwd res nima n osilca, lukne pa so, sej blok je čisto isti kod c20xe....
-za nosilce motrja sem skoraj prepričan da jih ima drugje, pa tudi ispušni kolektro po moje ni isti, vsaj spodnji del ne....

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 14:10
by samo p
Image

Na oko se mi zdi izpušni enak, sam itak je to najmanjši problem. Za nosilce motorja pa morajo biti vsaj luknje če navojev ni.
Zgleda da je edini problem v vztrajniku, ki pa najbrž paše od omege?

HappyToom razdelilec vžiga je enak...

lp

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 14:18
by papi
ja blok je identičen, tudi navoji so narejeni v luknjah, valda niso pustili brez navojev, samo se pa znajo tej anvoji malo rjebat zaruznit....
glede razdelilne kape, določene vekrte in calibre so imele različne, kabli niso šli ven pod kotom ampak direktno...
vstrajnik pa paše od omege :)
a to si ti motor nabavu al kaj?
a razmišljaš o predelavi na 2.0i???
kaj pa svoj senator, prodajaš al ne veČ?

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 14:30
by samo p
Ja za razdelilno mi je jasno...
Ne nisem še nabavil, gledam en moped od calibre, pa se porajajo vprašanja, da se nebi preveč ujebal z nabavo...
Ma že dolgo me vleče na 2.0 pa si me zdej ti spet prebudil :) Sprejemaš kaj obiskov "takih norcev" :lol: , se večkrat peljem mimo pa ne vem kod si doma....

Commodore zaenkrat čaka doma, na menjavo menjalnika(morda tudi mopeda) in tako dalje, v boljših časih..
Senator je pa pleh šel prešat...

lp

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 24 Jan 2011, 16:42
by DS71
a si imel senatorja? So ble mogoče gor ronalke? 14 ali 15 col?

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 09 Feb 2011, 00:33
by Anzee
DS71, si videl tistega Rekorda 2.2i ki se prodaja na avto.net! Ma ronalke gor ;) si ze sel iskat? :)

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 09 Feb 2011, 01:49
by L4UK0
Hehe, lastnika tega rekorda ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3657696 ) sem jaz poklical, pravi da je cena 500€ pa da bi se dalo kaj zmenit...me je čist iz firbca matralo :P

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Posted: 09 Feb 2011, 07:46
by samo p
Tist ma ziher 14", pa še na 4 vijake(no ne vem če je to pomembno za širjenje)...

lp