C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
Zanime me kakšne so razlike v motorju, najbrž so še kakšne malenkosti razen naštetih, ki bi znale delat probleme ali več dela pri vgradnji v kadetta v kombinaciji s R25 menjalnikom. Aja a se de kako predelat hidravlično sklopko na zajlo(v samem menjalniku)?
-fwd karter(obratno obrnjen kot pri rwd), mogoče celo bolje?
-fwd vztrajnik(tanjši, fi?), košara sklopke, ležaj mislim da je enak?
-fwd nima nosilca za vetrnico, luknje in navoje ima?
-nosilce motorja imata na istih mestih, kajne?
-...
še kaj?
lp
-fwd karter(obratno obrnjen kot pri rwd), mogoče celo bolje?
-fwd vztrajnik(tanjši, fi?), košara sklopke, ležaj mislim da je enak?
-fwd nima nosilca za vetrnico, luknje in navoje ima?
-nosilce motorja imata na istih mestih, kajne?
-...
še kaj?
lp

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
Nisem ziher za ta tip motorja, ampak mislim, da imata tudi razdelilce vžiga na drugačnih mestih pritrjene...
Pri 1.8 OHC je že tako.
Pri 1.8 OHC je že tako.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
bom proval bit čim krajši....
imaš dve osnovne varjante kako dat C20NE v kadetta.
1. kod je dal noter OP, bolj nazaj potisnjeno, je boljše in tidu nekaj več predleav
2. kod sm daj jst, ne rabiš tikat tunela, gre noter brez predelovanja karoserije....
-s karterji si ne pomagaš, ne z enim ne z drugim, ker moreš ga naredit novega z nule, če pa hočeš eno osnovo lahko štartaš s karterjem od vektre....
-vstrajnik je pri omegi večji težji, če daš menjalnik r25 na c20ne z FWD moreš predelovat potisni ležaj!
-fwd res nima n osilca, lukne pa so, sej blok je čisto isti kod c20xe....
-za nosilce motrja sem skoraj prepričan da jih ima drugje, pa tudi ispušni kolektro po moje ni isti, vsaj spodnji del ne....
imaš dve osnovne varjante kako dat C20NE v kadetta.
1. kod je dal noter OP, bolj nazaj potisnjeno, je boljše in tidu nekaj več predleav
2. kod sm daj jst, ne rabiš tikat tunela, gre noter brez predelovanja karoserije....
-s karterji si ne pomagaš, ne z enim ne z drugim, ker moreš ga naredit novega z nule, če pa hočeš eno osnovo lahko štartaš s karterjem od vektre....
-vstrajnik je pri omegi večji težji, če daš menjalnik r25 na c20ne z FWD moreš predelovat potisni ležaj!
-fwd res nima n osilca, lukne pa so, sej blok je čisto isti kod c20xe....
-za nosilce motrja sem skoraj prepričan da jih ima drugje, pa tudi ispušni kolektro po moje ni isti, vsaj spodnji del ne....

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap

Na oko se mi zdi izpušni enak, sam itak je to najmanjši problem. Za nosilce motorja pa morajo biti vsaj luknje če navojev ni.
Zgleda da je edini problem v vztrajniku, ki pa najbrž paše od omege?
HappyToom razdelilec vžiga je enak...
lp

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
ja blok je identičen, tudi navoji so narejeni v luknjah, valda niso pustili brez navojev, samo se pa znajo tej anvoji malo rjebat zaruznit....
glede razdelilne kape, določene vekrte in calibre so imele različne, kabli niso šli ven pod kotom ampak direktno...
vstrajnik pa paše od omege
a to si ti motor nabavu al kaj?
a razmišljaš o predelavi na 2.0i???
kaj pa svoj senator, prodajaš al ne veČ?
glede razdelilne kape, določene vekrte in calibre so imele različne, kabli niso šli ven pod kotom ampak direktno...
vstrajnik pa paše od omege

a to si ti motor nabavu al kaj?
a razmišljaš o predelavi na 2.0i???
kaj pa svoj senator, prodajaš al ne veČ?

Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
Ja za razdelilno mi je jasno...
Ne nisem še nabavil, gledam en moped od calibre, pa se porajajo vprašanja, da se nebi preveč ujebal z nabavo...
Ma že dolgo me vleče na 2.0 pa si me zdej ti spet prebudil
Sprejemaš kaj obiskov "takih norcev"
, se večkrat peljem mimo pa ne vem kod si doma....
Commodore zaenkrat čaka doma, na menjavo menjalnika(morda tudi mopeda) in tako dalje, v boljših časih..
Senator je pa pleh šel prešat...
lp
Ne nisem še nabavil, gledam en moped od calibre, pa se porajajo vprašanja, da se nebi preveč ujebal z nabavo...
Ma že dolgo me vleče na 2.0 pa si me zdej ti spet prebudil


Commodore zaenkrat čaka doma, na menjavo menjalnika(morda tudi mopeda) in tako dalje, v boljših časih..
Senator je pa pleh šel prešat...
lp

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
a si imel senatorja? So ble mogoče gor ronalke? 14 ali 15 col?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
DS71, si videl tistega Rekorda 2.2i ki se prodaja na avto.net! Ma ronalke gor
si ze sel iskat? 



- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
Hehe, lastnika tega rekorda ( http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3657696 ) sem jaz poklical, pravi da je cena 500€ pa da bi se dalo kaj zmenit...me je čist iz firbca matralo 


Re: C20NE RWD vs. C20NE FWD Kadettc swap
Tist ma ziher 14", pa še na 4 vijake(no ne vem če je to pomembno za širjenje)...
lp
lp
