kookie wrote: ↑12 Jan 2024, 17:11
Top.
(sem moral nekaj napisat, da me forum ne pobriše zaradi neaktivnosti in sem se odločil, da to naredim v temi z zanimivim avtom
Ma hvala ti
Evo še eno našu od tega poletja
Imam pa zdej čez zimo dve manjše dodelave
1.Pedal zavore je kr nizek in sem opazil da je neka fora v 4 batnih brembotih...
Se batki ful vračajo nazaj in imajo ploščice kr lufta...
Baje znan problem, določene dirkalne čeljusti naj bi mele mini fedre za vsakim batkom....
Folk to rešuje z "residual valve", mali ventili ki pustijo 2psi tlaka v čeljusti....
Za bobne so 10psi, za disk zavore pa 2psi...
Bom vgradil in spomladi stestiral, bom vedu kaj več povedat če sm rešu in kako
2.Original računalnik ima funkcijo "overboost" katera deluje tako,
da do cca 5000rpm dovoli 1.2bar boosta, potem pa ga zmanjša na 0.8bar
Morem rečt, da ko se avta navadiš zadeva rata res moteča...
Spodaj ti dobesedno še poveča turbo luknjo.... in ful čuden filing ko tam okoli 5k prav vzame moč....
Naročil sem boost kontroler s katerim bom sam nastavil kakšen naj bo konstatni boost.
Zadevo povežeš tako, da pustiš priklopljen original elektromagnetni ventil, da je PC zadovoljen
Med aktuator in cevko kjer je boost pa vgradiš nov elektromagnetni ventil, ki pride skupaj s kontolerjem
Plan je imet konstanto 1 bar boosta skozi celo področje obratov.
