
Tine46 je naredil ene par

Na srečanje sem šel ko po jajcih ker so me še vedno hecale zadnje zavore, beri,
čeljusti niso povsem spustile in so skozi malo bremzale....
Zdej zgleda da je rešeno.... samo udelat se je moralo kor kaže....
Potem sem imel še 3 dni PR tablice in sem zadnji dan dobil malo "konfidence" z avtom in ja.... zadeva kr gre



Zdej sm fural na stock računalnik... 204Hp... in ko pohodiš je kr fešta



Dve tehnične zadeve ki so se pokazale da rabijo še malo inženiringa:
-ventilator na hladilniku:
imam ga preveč oddaljenega in samo prislonjen zraven....
ko sem stal na mestu se je temperatura hitro približala 100ki...
šel sem v izdelavo "zbiralnika" zraka kot pač majo vsi avti že v originalu..
da res ventilator sesa vročino s hladilnika....
-blow off:
zadeva je veliko bolj kompleksna in zajebana za nastavitev kot si lahko človek predstavlja...
al mi ga odpira že na štandgasu.... alpa mi ga sploh ne odpre in mi fuca zrak nazaj mimo turbine skozi filter vn....
pero27.... ja... sem menjal feder.... pa ne enega.. ne pomaga ...

potem ugotovim da žiu k.... ne ve kako to dela in ni blo druge kot se usest in preštudirat sam

nato najdem en super video ki v nulo razloži zakaj je not sploh feder, in da 96% folka narobe razmišlja....
https://www.youtube.com/watch?v=cTMwtvZtpGA na 0:41

jaz sem se odločil da prešaltam na recirkulacijski ventil, kot ga ima večina turbo avtov že stock....
zadeva je dosti bolj enostavna za nastavit, in dosti manj možnosti da te začne kej jebat....
recirkulacijski ventil ima not ful mehek feder in je dobesedno odprt vedno razen ko daš gas....
na srečo sem dobil enega ki je isti design... samo namesto 6 lukenj okoli ima en izhod fi 30....
tako da bo predelav zelo malo....
