Page 10 of 12
Re: VW Caravelle
Posted: 17 Jan 2022, 22:12
by TOMZY
Čestitke.....vse kar se lotiš dobro izpade, pa ne glede, ali je VW ali pa Opel...

Re: VW Caravelle
Posted: 19 Jan 2022, 20:03
by papi
TOMZY wrote: ↑17 Jan 2022, 22:12
Čestitke.....vse kar se lotiš dobro izpade, pa ne glede, ali je VW ali pa Opel...
Ma hvala ti !
Ma da me nebi kdo hecal s tem inox loncem sm zadevo pobarval, razen izhoda..
Zadovoljen z izgledom
Potrebno je bilo narediti tudi nek nosilec LLMja/filtra zraka....
Za tem alu kosom je na LMM prišraufan konusni filter
Termo zaščita čez izpušni kolektor...
Včeraj delal šablono in na koncu tudi končni izdelek
Danes pa čisto ceu dan delal tole škatlico

Ta valjček je potenciometer gasa od TDI motorja...
Nekako nisem hotel to tlačit v kabino in sem se odločil za precej neinvaziven poseg...
Zajla je ostala originalna...
V motornem prostoru pa naredil samo 2 dodatne luknje
Evo jutri se lotim še štroma in to bo to

Re: VW Caravelle
Posted: 23 Jan 2022, 14:50
by Octopus
papi wrote: ↑17 Jan 2022, 16:15
Jst sm podaljsam amortizerje do limite kota polosovin pa se vedno mi kdaj brcne kera v luft..
Saj Porsche zdravilo poznaš, ne? 944 polosovine direktno pašejo, omogočajo ti še nekaj dodatne artikulacije..... če že gremo v to smer, da ni nikoli dovolj.

Re: VW Caravelle
Posted: 24 Jan 2022, 13:25
by papi
Octopus wrote: ↑23 Jan 2022, 14:50
papi wrote: ↑17 Jan 2022, 16:15
Jst sm podaljsam amortizerje do limite kota polosovin pa se vedno mi kdaj brcne kera v luft..
Saj Porsche zdravilo poznaš, ne? 944 polosovine direktno pašejo, omogočajo ti še nekaj dodatne artikulacije..... če že gremo v to smer, da ni nikoli dovolj.
Hm veš da nism vedu te fore
So homokinetični, ki dovolijo več kota al je polosovina malo daljša ?
V čem je keč?
Ps... evo zadeva deluje
Danes grem z delavnice domov in bo prvi test v klanec
Dodal sem ene par števčkov

Večini ni všeč ne oblika ne pozicija
Meni pa je kull, pozicija še posebej ker mam res pred nosom in skozi v vidnem polju
Evo še par fotk končanega motornega prostora
Alternator se je neki bunu glede višine pa sem moral pokrov zbrusit
Se vdi na spodnji sliki
Na srečo je šlo tako skozi in ni blo treba delat kake bule..
Re: VW Caravelle
Posted: 24 Jan 2022, 14:05
by Tine
Lepo narejeno.. ampak, a toti avto zaj kopa?
Re: VW Caravelle
Posted: 24 Jan 2022, 20:51
by papi
Tine wrote: ↑24 Jan 2022, 14:05
Lepo narejeno.. ampak, a toti avto zaj kopa?
tnx
Moji avti ne kopajo

Niti eden

Re: VW Caravelle
Posted: 25 Jan 2022, 00:54
by Octopus
papi wrote: ↑24 Jan 2022, 13:25
Hm veš da nism vedu te fore
So homokinetični, ki dovolijo več kota al je polosovina malo daljša ?
V čem je keč?
Da, sam zglob omogoča nekaj več kota, rešuje pri zmernem liftu. Ne vem več na pamet točno kateri letnik in opcija, niti kataloške- je razlika tako v "kroglicah" (turbo so večje) kot tudi v številu "zarez". Malo po domače napisano, ma ne vem tehničnih izrazov, saj se razumemo.
Na nekem disku nekje imam še vse fotke, primerjave, ipd. (Poleg komplet novih zglobov, ki še kar niso zmontirani, kot večina kosov...

)
V resnici zadeva neverjetno paše, se vidi da je FAG grupa.
Na koncu itak sestaviš frankenkombi, malo VW, malo seat, malo mercedes, malo bmw...
Aha, da ne pozabim, zelo lično urejen motorni prostor, lepo!
Re: VW Caravelle
Posted: 25 Jan 2022, 10:48
by eugene
Ne vem kako je z zglobi od 944 ampak homokinetični ki dovoljujejo največji kot v vw svetu so od 930. Vse baje z dosti hoda prešaltajo na te zglobe. Če se prav spomnem običen vw zglob dovoljuje 17 ta od 930 pa 25 st odklona. Ima pa večji premer. Kaj vse to potegne za sabo pa ne vem.
Re: VW Caravelle
Posted: 25 Jan 2022, 10:58
by eugene
Re: VW Caravelle
Posted: 25 Jan 2022, 11:12
by eugene