BMW E21 327i (dolomiten reportage)

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
tega Caliberja sem jaz že precej časa nazaj gledal in se mi zdi odlični kompromis med starim in novim..pa še cena je zanimiva(v primerjavi z raznimi beckerji) ..ta ima tudi usb ali je samo mp3?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
cd mp3, aux, usb, SD, ima tudi 2 predizhoda za ojačevalec. Sem bil najprej skeptičen pri nakupu (10 let prakse iz montiranja avtoakustike) in zaprisežen uporabnik Alpine radijev...pa me je tole kitajsko čudo res pozitivno presenetilo. Tudi gumbi, upravljanje z mapami, je vse na mestu.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
9.99€ manšeta za prestavno ročico


GT cupline podvozje 50/40 (seveda z vsemi potrebnimi papirji za homologacijo) - kot zanimivost, pod GT cupline nalepko na amortizerju je Kayaba napis. Avto se pelje fenomenalno, tako da ga zapeljem ko bom mel prvo priložnost jenkotu in skrajšamo zadeve na primerno višino. Namreč avto je še vedno visok kot koza.



tablice smo tudi zamenjali

projekt volan v polnem teku (puša na novem volanu je prevelika zato je blo potrebno razrezat E21 volan
nov volan


izrezana puša gre na drejanje in varjenje v obstoječ obroč

v spomin padlemu kitajcu, bil je še premlad, pa ga je vseeno odneslo pri rezanju volana




GT cupline podvozje 50/40 (seveda z vsemi potrebnimi papirji za homologacijo) - kot zanimivost, pod GT cupline nalepko na amortizerju je Kayaba napis. Avto se pelje fenomenalno, tako da ga zapeljem ko bom mel prvo priložnost jenkotu in skrajšamo zadeve na primerno višino. Namreč avto je še vedno visok kot koza.



tablice smo tudi zamenjali

projekt volan v polnem teku (puša na novem volanu je prevelika zato je blo potrebno razrezat E21 volan
nov volan


izrezana puša gre na drejanje in varjenje v obstoječ obroč

v spomin padlemu kitajcu, bil je še premlad, pa ga je vseeno odneslo pri rezanju volana




Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
lool - krepo kitajc
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
švaba je zategu materialTomLooway wrote:lool - krepo kitajc


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
sicer je že večina videla zmontirane na srečanju, pa še vedno malo objave za nazaj 
nove luči (streuscheibe) s križem


stare bosch

malo matematike


fiksiranje začasno da so se lahko nosilci prevrtali in združili

test fit, test shine


nove luči (streuscheibe) s križem


stare bosch

malo matematike


fiksiranje začasno da so se lahko nosilci prevrtali in združili

test fit, test shine



Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
Jap, z novimi lučkami je boljšeOpelpower wrote:Prav fino zgleda..
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
ja nove lampe so še vedno starošolske, kar sem iskal.
me pa ob teh vročih dneh nekaj hudo muči, in sicer platnena streha od twingota...je bla najprej v planu pomična steklena isto od twingota sam je postala že mala redkost.
edine zadržke ki jih mam so moralni, da bi šel bavarca razrezat. Dimenzijsko gre, strop si itak želim met črn (kar ga bo ostalo), open air vožnja je pa sigurno pika na i. Pa še 100x lepše zgleda kot baur edicija.
kar je za odrezat (ne rabi nosilcev) ker jih ima streha ki se všraufa. So pa že to kolegi montiral na hrošče, seicento, cinquecento, naknadno na twingota,...


še en bolj tehnično oz. slikovno podkovan link
http://www.jeep-community.de/showthread.php?t=9319
za/proti? Še enkrat, avto je 315, ni redek 323i, zato tudi ni restavracija v originalno stanje ampak so dodelave/predelave v fun car.
me pa ob teh vročih dneh nekaj hudo muči, in sicer platnena streha od twingota...je bla najprej v planu pomična steklena isto od twingota sam je postala že mala redkost.
edine zadržke ki jih mam so moralni, da bi šel bavarca razrezat. Dimenzijsko gre, strop si itak želim met črn (kar ga bo ostalo), open air vožnja je pa sigurno pika na i. Pa še 100x lepše zgleda kot baur edicija.
kar je za odrezat (ne rabi nosilcev) ker jih ima streha ki se všraufa. So pa že to kolegi montiral na hrošče, seicento, cinquecento, naknadno na twingota,...


še en bolj tehnično oz. slikovno podkovan link
http://www.jeep-community.de/showthread.php?t=9319
za/proti? Še enkrat, avto je 315, ni redek 323i, zato tudi ni restavracija v originalno stanje ampak so dodelave/predelave v fun car.

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)
uuuu, ne morem se odločit (je zanimiva varjanta)... sam se bolj nagibam proti... al je kabrio ali pa pač ni.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!


