BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by DS71 » 19 Jun 2012, 10:38

tega Caliberja sem jaz že precej časa nazaj gledal in se mi zdi odlični kompromis med starim in novim..pa še cena je zanimiva(v primerjavi z raznimi beckerji) ..ta ima tudi usb ali je samo mp3?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 19 Jun 2012, 10:44

cd mp3, aux, usb, SD, ima tudi 2 predizhoda za ojačevalec. Sem bil najprej skeptičen pri nakupu (10 let prakse iz montiranja avtoakustike) in zaprisežen uporabnik Alpine radijev...pa me je tole kitajsko čudo res pozitivno presenetilo. Tudi gumbi, upravljanje z mapami, je vse na mestu.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 20 Jun 2012, 09:00

9.99€ manšeta za prestavno ročico
Image
Image

GT cupline podvozje 50/40 (seveda z vsemi potrebnimi papirji za homologacijo) - kot zanimivost, pod GT cupline nalepko na amortizerju je Kayaba napis. Avto se pelje fenomenalno, tako da ga zapeljem ko bom mel prvo priložnost jenkotu in skrajšamo zadeve na primerno višino. Namreč avto je še vedno visok kot koza.

Image
Image
Image

tablice smo tudi zamenjali
Image

projekt volan v polnem teku (puša na novem volanu je prevelika zato je blo potrebno razrezat E21 volan

nov volan
Image
Image
izrezana puša gre na drejanje in varjenje v obstoječ obroč
Image

v spomin padlemu kitajcu, bil je še premlad, pa ga je vseeno odneslo pri rezanju volana :)
Image
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by TomLooway » 20 Jun 2012, 09:04

lool - krepo kitajc
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 20 Jun 2012, 09:26

TomLooway wrote:lool - krepo kitajc
švaba je zategu material :lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 21 Jun 2012, 08:25

sicer je že večina videla zmontirane na srečanju, pa še vedno malo objave za nazaj :)

nove luči (streuscheibe) s križem
Image
Image
stare bosch
Image
malo matematike
Image
Image
fiksiranje začasno da so se lahko nosilci prevrtali in združili
Image
test fit, test shine
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by Opelpower » 21 Jun 2012, 11:46

Prav fino zgleda.. :P
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by TomLooway » 21 Jun 2012, 12:39

Opelpower wrote:Prav fino zgleda.. :P
Jap, z novimi lučkami je boljše
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 21 Jun 2012, 13:06

ja nove lampe so še vedno starošolske, kar sem iskal.

me pa ob teh vročih dneh nekaj hudo muči, in sicer platnena streha od twingota...je bla najprej v planu pomična steklena isto od twingota sam je postala že mala redkost.

edine zadržke ki jih mam so moralni, da bi šel bavarca razrezat. Dimenzijsko gre, strop si itak želim met črn (kar ga bo ostalo), open air vožnja je pa sigurno pika na i. Pa še 100x lepše zgleda kot baur edicija.

kar je za odrezat (ne rabi nosilcev) ker jih ima streha ki se všraufa. So pa že to kolegi montiral na hrošče, seicento, cinquecento, naknadno na twingota,...

Image
Image


še en bolj tehnično oz. slikovno podkovan link

http://www.jeep-community.de/showthread.php?t=9319



za/proti? Še enkrat, avto je 315, ni redek 323i, zato tudi ni restavracija v originalno stanje ampak so dodelave/predelave v fun car.
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by TomLooway » 21 Jun 2012, 13:32

uuuu, ne morem se odločit (je zanimiva varjanta)... sam se bolj nagibam proti... al je kabrio ali pa pač ni.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
Post Reply