Torej da ti še bolj pomagamo, jaz sem ker precej diffov preveril z enostavnim obračanjem.Anzee wrote:Sej lahko preveris tudi, da avto zadaj dvignes v luft, das v ler, obracas kardan in stejes za koliko obratov se je obrnilo zadnje koloo.s.car wrote: Ali se vidijo številke na difu brez da ga popolnoma demontiraš?
1. Dvigneš avto in nekako blokiraš recimo zadnjo desno kolo, tako se bo leva 2x večkrat zavrtela in imaš boljšo meritev

2. Telefon pozicioniraš tako da ti snema levo kolo ko boš ti vrtel kardan (to če si sam in ti nima kdo štet vrtljajev kolesa

3. Kardan zavrtiš 20 krat;
-če imaš diff 4.11 se bo levo kolo zavrtelo 9.73 krat
-če imaš diff 4.27 se bo levo kolo zavrtelo 9,36 krat
Mislim da je pri tebi bolj problem ker nimaš 5e prestave

Konec koncev, če daš gor diff od mante B imaš še vedno vse pod koloteki s tem setupom gum in felten
