
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Vidš, I'm the full package, za ožent, čist zares





Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ja varilci pravijo tak :"Using a grinder to make a weld look good makes you a grinder - not a welder"
Ampak res končno da se lotevaš dalje e21ke, da nena preveč nabijaš kadettu kilometrov 



Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
to ja, jaz bom ENKRAT tud ven tole vlecno zadevo ruknil.
Zdaj je tam spodaj gor 1 kila kita pa neke mase (ko sem ga dal preeeed leti barvat so pac tako resli take zadeve)
Zdaj je tam spodaj gor 1 kila kita pa neke mase (ko sem ga dal preeeed leti barvat so pac tako resli take zadeve)



Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Te bom skurcal
premalo amperaže, pa preveč pomika, pa roka se ti tudi malo trese. Predno začneš varit ti priporočam, da gres malo pogledat v sosednji prostor 
A variš z 0,6 žico?


A variš z 0,6 žico?
Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ma ni premalo amperaže, ker je penetracija čist fajn, so na drugi strani pleha tud lepo hribčki.
Problem pri tem švasaparatu ki ga mam (tamal varstroj mig) je da ma samo 4 nastavitve za amperažo; na enki vari za en drek in ni penetracije, dvojka je pa mal premočna za to debelino pleha in potem kompenziram z tem da dam preveč podajanja žice, da malo ohladi var, drgač bi ble same luknje... varim pa itak na način točka na točko, če bi potegnu tud samo 2cm vara, bi bla sama luknja...
Varim pa z 0,6, ja pa z gasilnim aparatom, tako da je čisti CO2, ne mešanca z argonom, kar tud ni posebej fajn...
Problem pri tem švasaparatu ki ga mam (tamal varstroj mig) je da ma samo 4 nastavitve za amperažo; na enki vari za en drek in ni penetracije, dvojka je pa mal premočna za to debelino pleha in potem kompenziram z tem da dam preveč podajanja žice, da malo ohladi var, drgač bi ble same luknje... varim pa itak na način točka na točko, če bi potegnu tud samo 2cm vara, bi bla sama luknja...
Varim pa z 0,6, ja pa z gasilnim aparatom, tako da je čisti CO2, ne mešanca z argonom, kar tud ni posebej fajn...

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Zamenjaj zico z 0.8mm pa probi na 1 stopnji in malenkost vec casa.
CO2 je cist ok, se nesplaca na cargon menjat, je visja cena. S cargonom so malenkost lepsi vari in manj sprica. Samo ti nic nepomaga, ce imas zanic svasaparat. Nardi si uslugo pa menjaj aparat
CO2 je cist ok, se nesplaca na cargon menjat, je visja cena. S cargonom so malenkost lepsi vari in manj sprica. Samo ti nic nepomaga, ce imas zanic svasaparat. Nardi si uslugo pa menjaj aparat

Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Bom probal z 0.8, sej ubistvu mam cel kolut 0.8 na zalogi, samo ga nisem še nikol montiral, ker sem si mislil; tanjši pleh, tanjša žica
ampak maš prav, 0.8 bo verjetno spustila mal več toka čez na enki in bo glih prav
no, bomo vidl, hvala za nasvet, niti pomislu nisem na 0.8 žico

ampak maš prav, 0.8 bo verjetno spustila mal več toka čez na enki in bo glih prav
no, bomo vidl, hvala za nasvet, niti pomislu nisem na 0.8 žico

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Kak debeli pleh maš? 1mm? Jaz sem s tamalim varstrojem in 0,6 žico (0,8 je predebela za moje pojme) švasal na tak zdrav pleh kot ga imaš ti tukaj na 3. nastavitev, tam kjer pa je bil stanjšan al pa malo prhki na 2., plin pa sem imel en čas tud iz gasilnega aparata dok se ni spraznil... 0,8 žica je za trame švasat boš mel samo kepe ogromne... masko maš kako?
