par zanimivosti oz. informacij sem dobil, pa da ne gre v pozabo...
že lani so mi na tehničnem dajali pripombe glede neoriginal ohišja zračnega filtra in glede drugačne dimenzije rezervne gume. No, oboje sem pred tehničnim porihtal in sem prestal tehničnega brez pripomb.
temeljito očiščeno ohišje zgleda prav luštno...
ter 185/60r13 guma na 6.5" SFF platišču
kupil in stestiral sem izjemno lušten produkt od podjetja FinishKare #108AS. Za temen in semi sijaj OEM look gum, tesnil, armaturke, skaja... je pa sealent, tako da je obstojen dalj časa, tudi če ga napadeš z wapom.
tesnila so tako lepo črna
notranjost je tudi precej bolj sveža
tahud test pa sem naredil pred dnevi...
fotka gume po nanosu:
fotka po celodnevnem žlajfanju in fjakanju na mokrih drsečih podlagah in žganju sonca na vsaj 36°C... gume in feltne so bile kar usrane od zavornega prahu... nakoncu dneva sem opral avto in zgedalo je tako:
Za konec še par besed o gumah Nankang NS-2R. Torej naredil sem dobrih 1000km na teh semislick gumah in lahko rečem, da je grip na suhem fenomenalen. Res sem navdušen nad vodljivostjo, predvsem ko se smole v gumi dovolj segrejejo, takrat gre kot po tirnicah. Na AMZS poligonu na Vranskem sem slalom med stožci odpeljal s kar 77km/h - to naj bi bila rekordna hitrost na tem tečaju

Tudi lateralni grip v mokrem (simulacija 30% oprijema) je bil presenetljivo dober. Peljal sem 31km/h, kar je toliko, kolikor so se večinoma vsi peljali - le en z uniroyal rainsport gumami je šel 34km/h. Ko želiš it napočez, je drsenje napočez izjemno enostavno in nadzorovano. Izmikanje zadka na morkem pri 60km/h, brez težav. Nič bavbavov, da ko odnese odnese. Do sem vse super!
Vse se pa konča, ko se je potrebno ustavit na mokrem. Izjemno dolga zavorna pot je bila kar dobra streznitev glede vožnje po mokrem - ahtat bo treba, ker ustavu se ne bom hitr

In glasnost. Ja, gume so simetrične in so kar precej glasne nad 60km/h.
Avto je prestal intenzivni tečaj varne vožnje brez težav (sam men je bilo precej vroče) in priporočam vsem, da se ga udeležijo s starodobnikom. Na varen način ugotoviš meje in sposobnosti avtomobila (ter sebe) in zveš kakšno zanimivo infromacijo v teoretičnem delu.
Še dve fotki iz tečaja varne vožnje. Bi naredil še kakšno fotko več, pa je telefon zatajil, saj se je preveč segrel in ni več fotografiral