Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Odlična izbira, tudi sam sem odločen poslužit se enake kombinacije platišč/gum/dimenzij. Super!

- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Men se zdi, da mam eno sovoznikovo ogledalo, če rabaš. Ti ga šenkam, Sem neki premetaval kložngo pa naletel. Tud slikal sem, sam ne najdem več slik! 


Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Wax, less is better
Sedeža sta dobila še piko na i, novi original preklopni ročki,

kajti brez tega mladoporočenca ne bi mogla skočt na zadnjo klop...

4-je v avtu, smo se brez težav vozili po Rovtarskih krajih... ter tudi čez visoke ležeče policaje v Ljubljani... potem sem bil že malo preveč samozavesten in je mal zahrskal ko sem obračal rikverc na ful lock na viseči makedamski poti
Rešitev težave: rob blatnika zvil nazaj, na novo nanesel bitumen. Obračanje rikverc na full lock na viseči makedamski poti s polno nafilanim avtom pa ne ponovim več

Sedeža sta dobila še piko na i, novi original preklopni ročki,

kajti brez tega mladoporočenca ne bi mogla skočt na zadnjo klop...

4-je v avtu, smo se brez težav vozili po Rovtarskih krajih... ter tudi čez visoke ležeče policaje v Ljubljani... potem sem bil že malo preveč samozavesten in je mal zahrskal ko sem obračal rikverc na ful lock na viseči makedamski poti

Rešitev težave: rob blatnika zvil nazaj, na novo nanesel bitumen. Obračanje rikverc na full lock na viseči makedamski poti s polno nafilanim avtom pa ne ponovim več


- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Ez ju viš!
Js ga na Confortu zelo pogrešam, in delam na tem, da ga montiram. Pogosto namreč pogledam v prazno, ker pozabim, da ga tam ni. In je zelo nerodno, če se moraš okoli obračat pa ozirat, maš pa heksnšus v vratu!
Js ga na Confortu zelo pogrešam, in delam na tem, da ga montiram. Pogosto namreč pogledam v prazno, ker pozabim, da ga tam ni. In je zelo nerodno, če se moraš okoli obračat pa ozirat, maš pa heksnšus v vratu!


Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
par zanimivosti oz. informacij sem dobil, pa da ne gre v pozabo...
že lani so mi na tehničnem dajali pripombe glede neoriginal ohišja zračnega filtra in glede drugačne dimenzije rezervne gume. No, oboje sem pred tehničnim porihtal in sem prestal tehničnega brez pripomb.
temeljito očiščeno ohišje zgleda prav luštno... ter 185/60r13 guma na 6.5" SFF platišču kupil in stestiral sem izjemno lušten produkt od podjetja FinishKare #108AS. Za temen in semi sijaj OEM look gum, tesnil, armaturke, skaja... je pa sealent, tako da je obstojen dalj časa, tudi če ga napadeš z wapom.
tesnila so tako lepo črna notranjost je tudi precej bolj sveža tahud test pa sem naredil pred dnevi...
fotka gume po nanosu: fotka po celodnevnem žlajfanju in fjakanju na mokrih drsečih podlagah in žganju sonca na vsaj 36°C... gume in feltne so bile kar usrane od zavornega prahu... nakoncu dneva sem opral avto in zgedalo je tako: Za konec še par besed o gumah Nankang NS-2R. Torej naredil sem dobrih 1000km na teh semislick gumah in lahko rečem, da je grip na suhem fenomenalen. Res sem navdušen nad vodljivostjo, predvsem ko se smole v gumi dovolj segrejejo, takrat gre kot po tirnicah. Na AMZS poligonu na Vranskem sem slalom med stožci odpeljal s kar 77km/h - to naj bi bila rekordna hitrost na tem tečaju
Tudi lateralni grip v mokrem (simulacija 30% oprijema) je bil presenetljivo dober. Peljal sem 31km/h, kar je toliko, kolikor so se večinoma vsi peljali - le en z uniroyal rainsport gumami je šel 34km/h. Ko želiš it napočez, je drsenje napočez izjemno enostavno in nadzorovano. Izmikanje zadka na morkem pri 60km/h, brez težav. Nič bavbavov, da ko odnese odnese. Do sem vse super!
Vse se pa konča, ko se je potrebno ustavit na mokrem. Izjemno dolga zavorna pot je bila kar dobra streznitev glede vožnje po mokrem - ahtat bo treba, ker ustavu se ne bom hitr
In glasnost. Ja, gume so simetrične in so kar precej glasne nad 60km/h.
Avto je prestal intenzivni tečaj varne vožnje brez težav (sam men je bilo precej vroče) in priporočam vsem, da se ga udeležijo s starodobnikom. Na varen način ugotoviš meje in sposobnosti avtomobila (ter sebe) in zveš kakšno zanimivo infromacijo v teoretičnem delu.
Še dve fotki iz tečaja varne vožnje. Bi naredil še kakšno fotko več, pa je telefon zatajil, saj se je preveč segrel in ni več fotografiral
že lani so mi na tehničnem dajali pripombe glede neoriginal ohišja zračnega filtra in glede drugačne dimenzije rezervne gume. No, oboje sem pred tehničnim porihtal in sem prestal tehničnega brez pripomb.
temeljito očiščeno ohišje zgleda prav luštno... ter 185/60r13 guma na 6.5" SFF platišču kupil in stestiral sem izjemno lušten produkt od podjetja FinishKare #108AS. Za temen in semi sijaj OEM look gum, tesnil, armaturke, skaja... je pa sealent, tako da je obstojen dalj časa, tudi če ga napadeš z wapom.
tesnila so tako lepo črna notranjost je tudi precej bolj sveža tahud test pa sem naredil pred dnevi...
fotka gume po nanosu: fotka po celodnevnem žlajfanju in fjakanju na mokrih drsečih podlagah in žganju sonca na vsaj 36°C... gume in feltne so bile kar usrane od zavornega prahu... nakoncu dneva sem opral avto in zgedalo je tako: Za konec še par besed o gumah Nankang NS-2R. Torej naredil sem dobrih 1000km na teh semislick gumah in lahko rečem, da je grip na suhem fenomenalen. Res sem navdušen nad vodljivostjo, predvsem ko se smole v gumi dovolj segrejejo, takrat gre kot po tirnicah. Na AMZS poligonu na Vranskem sem slalom med stožci odpeljal s kar 77km/h - to naj bi bila rekordna hitrost na tem tečaju

Vse se pa konča, ko se je potrebno ustavit na mokrem. Izjemno dolga zavorna pot je bila kar dobra streznitev glede vožnje po mokrem - ahtat bo treba, ker ustavu se ne bom hitr

Avto je prestal intenzivni tečaj varne vožnje brez težav (sam men je bilo precej vroče) in priporočam vsem, da se ga udeležijo s starodobnikom. Na varen način ugotoviš meje in sposobnosti avtomobila (ter sebe) in zveš kakšno zanimivo infromacijo v teoretičnem delu.
Še dve fotki iz tečaja varne vožnje. Bi naredil še kakšno fotko več, pa je telefon zatajil, saj se je preveč segrel in ni več fotografiral


Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Hej, kje si dobil FinishKare #108AS?
LpG
LpG

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Pa na kakšne čudne tehnične preglede to hodiš da se ti v zračni filter na kadettu vtikajo? 
Mojega kromastga sport ki je zlo očitno aftermarket še nihče ni dvakrat pogledal. Prtljažnika do zdaj nisem še nikoli odprl, mislim da me je enkrat celo vprašal če imam prvo pomoč in se je zadovoljil z odgovorom...

Mojega kromastga sport ki je zlo očitno aftermarket še nihče ni dvakrat pogledal. Prtljažnika do zdaj nisem še nikoli odprl, mislim da me je enkrat celo vprašal če imam prvo pomoč in se je zadovoljil z odgovorom...


Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
@Gapiii imaš PM
@pero27 zgleda na dolejskem bl popuščajo
Načeloma tudi jst nimam nikoli težav na tehničnem, celo ko nisem imel vpisanih drugačnih dimenzij gum. Zgleda da so imeli kaksno inšpekcijo prej in so se mal bolj vtikal. Rezervno kolo je videl, ker sem mu kazal prvo pomoč in je občutno drugačna kot jih imam na avtu, kromast ohišje zračnega filtra (kot ga imaš ti) pa ko je preverjal vin. Kolega so nedavno vrgli na tehničnem, ker je na golfu 2005 -ish letniku imel 2x3cm velko luknjo na prtljažnih vratih. Raje poštimam in imam mir. So tudi letos kadetta na drugem tehničnem pregledu kar temeljito pregledovali. Poleg dimenzij gum so preverjali tudi oznake na feltnah, je gledal pa tud brisalce od blizu 
@pero27 zgleda na dolejskem bl popuščajo



-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Dej res povej kam ti to hodis, da nas po pomoti ne vidijo nikoli



Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Lani TTN, letos pa Produkt. Tazadnji so tile, k so pred leti imel afero po tvjih, da so več 10€ podkupnine prejemal 

