190ka se vozi že dober mesec dni, z njo sem naredil približno 2500km brez težav. Nekaj malenkosti je še za postoriti in bodo morale počakati na pomlad. Ker me je prehitelo slabo vreme in mraz, ni bilo priložnosti za kakšno lepo sliko, avto pa je v vsakodnevni uporabi in 70km avtoceste dnevno ga takoj umaže. Če povzamem, je bilo postorjeno naslednje:
- sanacija rje
- zaščita podvozja in votlih delov z Dinitrol voskom in Krown oljem
- barvanje pokrova motorja, pokrova prtljažnika in zadnjega levega blatnika
- odstranjevanje vseh plastik in okrasja ter čiščenje umazanije, ki se nabere po raznih špranjah
- globinsko čiščenje notranjosti + novi Konstil tepihi
- zaščita laka s sealantom in voskom
- oljni servis in menjava zračnega ter oljnega filtra
- zamenjano zavorno olje, servo olje, olje v menjalniku in diferencialu ter hladilna tekočina
- nove zavorne cevi, oba hardy zgloba, nosilec menjalnika in končnika
Na pomlad me čaka še nekaj malenkosti, kot so ureditev ozvočenja (odstranil bom zastarela zvočnika na zadnji polici, zamenjal radio in odpravil vzrok za občasno tišje delovanje prednjega levega zvočnika), retuširanje odbijačev in bočnih plastik ... in kakšna lepa slika.
Vijolična 190ka je dobila tudi družbo. 190D z 2.5 motorjem (94KM), 128.000km v nadpovprečnem stanju. Avto je brez pike rje in točno to, kar sem iskal - perfektna osnova za mint 190ko. Z avtom imam veliko načrtov, več pa spomladi, ko jo zbudim iz zimskega spanja.
