The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 02 Aug 2024, 23:08

V motornem prostoru sem zmontiral klimabox in vse kar je okoli njega:

Image

Nato pa nadaljeval s povezavami v motornem prostoru:

Image

Zvezal sem najpomembnejšo stvar na avtu, gas. :)

Image

In končno našel metodo kako združiti skupaj povratno cev v tank.

Image

Vmes sem jo moral še enkrat menjati, ker mi jo je spet uspelo zacvikati. Te nylon cevke so res pain in the ass ker so tko trde in jih kamot zviješ, za uštukat je pa tudi cela drama. Tokrat sem dodal še objemko, z benzom se ni za zajebavat.

Image

Končno sem zato lahko zaključil izolacijo pod armaturo. Slike nimam ker je bla furja, zgleda pa isto kot na prejšnji sliki izolacije, s tem da je še en sloj druge naliman gor. :) Izolacija je iz Orange Audio.

Sledila je armatura..
Najprej jo je blo seveda treba oprati, saj je zadeva stala par let. Nato je sledilo opasovanje štroma, najprej testno, ker sem nanovo delal kable in potem znajo biti problematične dolžine. Zunanjo stran sem preveril že prej

Image

Hvala bogu sem zadel, zato sem zakrimpal kar sem imel še zakrimpati, naredil novo napeljavo za radio (original ni imel radia, prej pa je bilo zvezano lih tapravo za trgat ven) in do konca povil s trakom za napeljave.

Image

Sledi spet montaža na armaturo in sestavljanje armature:

Image

En dan je na obisk prišel brat in sva vse skupaj vrgla v avto:

Image
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 02 Aug 2024, 23:31

Ker sem končno imel spet armaturo, sem lahko delal naprej na napeljavi v motornem prostoru:

Image

Montiral sem si luči, zato da sem lahko razpeljal kable in naredil zaključke:

Image

Vmes sem priklapljal še vakum, vodo, benz, števc, separator olja,..

Image

Tako da motorni prostor zgleda nekako tako:

Image

Image

Zakrimpati moram še nove čeveljčke za mase in končati par zaključkov, ostalo je fertik.

Vmes me je motilo da je avto na klocih, zato sem zmontiral distančnike:

Image

In zadevo brez bremz po parih letih spustil nazaj na kolesa:

Image

Potem sem spet malo zašel nazaj na notranjost, kjer sem priklopil in sestavil praktično vse. Manjkajo mi še 4 plastike. Človek kar pozabi kako slaba je italjanska plastika, 3/4 nosilčkov je polomljenih ker je material katastrofa. Tudi samih počenih plastik je kar precej, ampak to bom reševal sproti počasi. Za piko na i se mi je odtrgal še voznikov predal, ki je visel samo še na enem vijaku, ostale luknje so požvečene. :shock: ampak napredek je opazen, zdaj pa res že dobiva končno podobo

Image

Pa smo spet na tekočem. :thumbup:

Lp!
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by Anzee » 03 Aug 2024, 00:00

Pismu zdej pa to ze nekak zgleda! 8-) 8-)
A bo letos? :D
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 03 Aug 2024, 08:29

Letnice kdaj bo fertik že od leta 2018 raje ne napovedujem več. :lol: Bi bil zelo vesel če letos naredim vse do motornega štroma.
sablac
Posts: 204
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 04 Aug 2024, 09:06

Moji projekti bodo fertik vedno nekje do božiča, letnice se pa ne ve :D
Last edited by sablac on 11 Nov 2024, 08:14, edited 1 time in total.
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 09 Nov 2024, 22:56

Počasi rinemo dalje. Nekje vmes sem se odločil da hočem avto zalaufati naslednje leto tako da sem pretuhtal, da to lahko naredim dokaj hitro z original turbino. Plan je da zadevo oživim, zmapiram, spravim na cesto in stestiram motor, da deluje vse kot je treba. Kasneje podrem in montiram pripravljen turbo, avspuh, IC in filter in ponovno mapiram, ko bom že nekako vedel kaj delam. Pomeni da bom hitreje vozen in 20% več šans mam da ne zaružim motorja s svojo mapo že v začetku, če bo seveda sploh delal :lol: Turbino z ostalo kramo sem zmontiral v 1 uri, tako da je zadeva praktično ready.

Nadaljujem z bremzami, katere sem dobil pobarvane s Cerakotom, izpadlo je super:

Image

Po barvanju je blo treba poudariti rezkan napis, kar sem naredil s 600 šmirglom in brušenjem v eno smer:

Image

S starimi batki (katere sem obrusil s scotchbritom) in novimi tesnili + pletenimi cevkami zgleda nekako takole:

Image

Meni osebno je izpadlo top, je nekaka imitacija EVO čeljusti, katere imajo enako poudarjen ampak manjši napis. Barva je sicer draga ampak zaenkrat mi res deluje ful odporna, nanos je pa res zelo tanek. Bomo videli na dolgi rok. Manjkajo mi še šraufi, potem jim vržem na avto in sem fertik s podvozjem.

Vmes sem rešil airbox, nekdo pred mano ga je brusil in barval na rdečo, potem pa barvo odstranil in barval s črnim sprejem ki se je luščil. :broken: Najprej sem šmirglal in probal polirati, kar ni dalo nekih dobrih rezultatov. Nato sem vrgel vse skupaj v peskalno in fino speskal:

Image

Potem pa počasi grel s fenom, tako da se je nazaj posvetil. Malo je jeba da ga ne pregreješ, pa težko je zadeti enakomeren sijaj. Ampak proti prej je tole vrhunsko, tako da sem spet prišparal dobrih 100eur. :clap:

Image
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 09 Nov 2024, 23:18

Sledijo hladilniki.
Hladilnik vode imam nov Made in Cambodia kar seveda zahteva svoj davek :broken: . 2krat sem ga imel na rezkarci, prilagoditi je treba par povarjenih puš, odstraniti nepotrebne nosilce (ki ne vem zakaj sploh so tam) in seveda zvrtati vse luknje za pritrditev. Prilagoditi je treba tudi luknje originalnih nosilcev za oljni hladilnik ki nikakor ne pašejo. Ampak za 200eur in 2 popoldneva dela je še vedno best buy.

Vpasovanje oljnega hladilnika:

Image

Odrezkanje nosilca. S flexom pač nisem prišel zraven, ker je navarjen v alu U-profil

Image

Fertik:

Image

Test na avtu:

Image

Test z originalnim ventilatorjem:

Image

Tukaj se malenkost vidi tudi nov overboost ventil. Originalen je sicer delujoč, ampak poleg tega da ga je načel zob časa je tehnologija v vseh teh letih napredovala, tako da ventil odpira dosti hitreje, posledično bolj precizno lahko nastaviš boost. Plus vsega tega je tudi to da stane 25eur, kar je zanimivo je še to, da je iste firme Pierburg kot original. Ventil je od VAG grupe, mislim da od 1.8t motorjev. Če kdo rabi kataloško naj pove.

Zaenkrat pride tudi original ventilator, kasneje bom naročil Spala in naredil shroud, ampak se vedno bolj nagibam da bom to storil s turbino vred. Zato bom original ventilator obnovil. Pred:

Image

To je to zaenkrat. Avto zgleda že semi vozen, kar pomeni da sem na dobri poti.

Image

Zaenkrat ravnam kriva rebra na originalnem ICju, pripravljam hladilnik vode in olja na peskanje, potem pa dam vse skupaj pobarvati. V pripravi je tudi "zadnja" runda cinka. Še za par popoldnevov dela, nato pa končno motorna napeljava in štartamo tale umotvor. Se beremo. :wave:
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: The (Inte)grale project

Post by Fleko » 12 Nov 2024, 09:31

:clap:

Se ne spomnim ali si zapisal, na katerem ECU-ju boš laflal?
Get low, no matter how
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 12 Nov 2024, 21:25

ECU je kopija megasquirta 2, EFIgnition46. Takrat ko sem ga kupil je bil najcenejša OK varjanta za laufat to kar rabim. :)
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: The (Inte)grale project

Post by Tine » 14 Nov 2024, 08:48

Že imaš tunerja, ki ti bo nastavljal mape, ali se nameravaš sam spopasti s tem? Kljub temu da je tunerstudio se baje marsikateri mojster izogiba ne-direkt-megasquirt elektronik. Baje, preverjal še nisem, me pa zanima :)
Post Reply