
Nato pa nadaljeval s povezavami v motornem prostoru:

Zvezal sem najpomembnejšo stvar na avtu, gas.


In končno našel metodo kako združiti skupaj povratno cev v tank.

Vmes sem jo moral še enkrat menjati, ker mi jo je spet uspelo zacvikati. Te nylon cevke so res pain in the ass ker so tko trde in jih kamot zviješ, za uštukat je pa tudi cela drama. Tokrat sem dodal še objemko, z benzom se ni za zajebavat.

Končno sem zato lahko zaključil izolacijo pod armaturo. Slike nimam ker je bla furja, zgleda pa isto kot na prejšnji sliki izolacije, s tem da je še en sloj druge naliman gor.

Sledila je armatura..
Najprej jo je blo seveda treba oprati, saj je zadeva stala par let. Nato je sledilo opasovanje štroma, najprej testno, ker sem nanovo delal kable in potem znajo biti problematične dolžine. Zunanjo stran sem preveril že prej

Hvala bogu sem zadel, zato sem zakrimpal kar sem imel še zakrimpati, naredil novo napeljavo za radio (original ni imel radia, prej pa je bilo zvezano lih tapravo za trgat ven) in do konca povil s trakom za napeljave.

Sledi spet montaža na armaturo in sestavljanje armature:

En dan je na obisk prišel brat in sva vse skupaj vrgla v avto:
