Audi Quattro

User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: Audi Quattro

Post by mk987 » 29 Jun 2013, 04:11

nič ne poveš kaj si kej z rezervarjem rešu :)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 29 Jun 2013, 08:18

o rezervarju poročam v tej temi: http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=6&t=762
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 29 Jun 2013, 16:45

zadnji most sestavljen 8-)

Image

nosilci zadnih čeljusti poštimane, čeljusti bom moral nove oz. obnovljene nabavit

Image
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Audi Quattro

Post by kmetek » 01 Jul 2013, 18:08

Tale srebrna zna lepo it z barvo zunanjosti :D

Me pa malo motijo take stvari:
$küll wrote:ful mi nit za it s compijem... se bojim da mi vrže puše ven iz podvozja :?
Lej, sem ti skušal svetovat/te opozorit na to zadevo. Marsikdo ki naredi recimo 1000km letno na pisti (to je cca. 5x letno) in kakšnih 5000km hitre vožnje po naših prelepih cestah, ugotovi, da so gumice dobile luft. Pač za svoj denar Powerflex ni ravno najboljša izbira, ČE koristiš avto kot se zagre.
Če pa recimo narediš letno 10k km z avtom, in je od tega mogoče 20% hitre vožnje, pa čisto verjamem da so gumice po 3 letih še kot nove, tu ni nič spornega ;)
Zdaj v katero skupino padeš ti, najbolj veš sam in lahko da je bil to čist OK nakup za tvoj stil vožnje.

To je vse, ker ne prenesem da nekomu daš dobronameren nasvet in se pol zajebava. Bodi fer, pa je stvar rešena ;)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 01 Jul 2013, 18:25

Evo, problem je v temu, da ti osebno nimaš nobenih izkušenj s powerflexom, in dajaš meni nasvete, ko sem prevozil skupno več kot 55.000km z njimi.

Sem takoj na začetku teh nasvetov napisal da naj da vsaj na avto kar mu paše, zaradi mene tudi silene iz aluminija, delrina alpa iz pršuta gor....

ti in nalim ste hotela iz mene idjota naredit ker sem jih navabu, in sem takoj priznal da sem idjot, butec in vse kar hočete, ni painke, samo ne mi solit pameti...

btw to je moj četrti avto ki ima poliuretanske silene, prvič sem jih dal na avto leta 2006 ;)
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by BruM » 01 Jul 2013, 21:09

fantje, ni potrebe po kreganju... nekaterim pač je všeč nekaterim pa ne...konc debate..na srečanju gremo usi na pivo in to je to :D ;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Audi Quattro

Post by DS71 » 01 Jul 2013, 21:32

yeah ..se podpišem po tole .. gremo naprej :lol:

kaj pa je z čeljustmi? Tudi napad hrdje? :D

drgač pa fukiš zgleda to 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 01 Jul 2013, 21:40

čeljusti mi je dol kolega, so drugače take imeli zadnji urquattroti, pa s4 s6 pa V8. so pa to bremze za 269x20 diske, zdej sem mel gor neke smešne 239mm al neki takega :?

so pa žal čeljusti zaribane ker so stale dosti cajta, sem pa na ebayu našel auštauš varjanto, tako da bo to to...

...aja pa zajle moram druge nabavit ker te stare ne pašejo na te čeljusti :)

tako da od prve vožnje me ločijo še:

zadnje čeljusti
zadnji diski, ploščice
injektorji
rezervar pritiska benza
nosilci motorja
jermeni pa oprema
filtri olja
olje
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Audi Quattro

Post by nalim » 02 Jul 2013, 10:04

$küll wrote: ti in nalim ste hotela iz mene idjota naredit ker sem jih navabu, in sem takoj priznal da sem idjot, butec in vse kar hočete, ni painke, samo ne mi solit pameti...
Glej, jaz (pa ne samo jaz :) ) sem se s Powerfleksom na.egnil in me to ni sram javno priznati in morebitne druge žrtve na to opozoriti. Človek ti hoče dati prijazen nasvet, ti pa v jok pa v drevo. :twisted:

Jaz sem Powerflexa nataknil še par let pred tabo na R5 GT Turbo, torej lahek hot hatch. In po par sto km se mi je začelo dogajati to, kar je kmetek prilepil v videu: dobeseden kolaps vpetja vilic pri zaviranju/pospeševanju. Vzrok temu je zgrešena konstrukcija gumice - silent bloka, kjer se pri Powerflexu niso potrudili niti toliko, da bi skopirali OEM del: ta ima kovinsko pušo zunaj (vulkanizirano) in eno (vstavljeno) znotraj bloka, Powerflex pa je imel le notranjo pušo in kos premehke plastike, ki pleše sem in tja po ušesu vilice. Malo bolje so jih odnesle gumice stabilizatorja, a zopet slabše, kot OEM. Po menjavi za novilon težav ni bilo več.

Glede na to, da sestavljaš avto(e), ki so vsaj razred po športnosti nad hot hatchi, bi pričakoval, da bodo komponente, ki močno vplivajo na dinamiko vožnje take, da brez težav zdržijo izlet na progo, pa naj bo to Raceland, Grobnik, ali kaj bolj resnega. Najboljši za to so sferični ležaji (po domače unibali) in resne puše (upam, da Superflex ni tako sranje, kot Powerflex).

In jaz te debate ne jemljem kot kreganje/žalitev ampak kot živahno debato. 8-)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 02 Jul 2013, 10:41

Hmm... Probamo tako...

Priznam, powerflex je sranje, to kupujejo samo osli kot sem jaz.

Je vredu?
Post Reply