
Audi Quattro

- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: Audi Quattro
nič ne poveš kaj si kej z rezervarjem rešu 


Re: Audi Quattro
o rezervarju poročam v tej temi: http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=6&t=762

Re: Audi Quattro
zadnji most sestavljen

nosilci zadnih čeljusti poštimane, čeljusti bom moral nove oz. obnovljene nabavit



nosilci zadnih čeljusti poštimane, čeljusti bom moral nove oz. obnovljene nabavit


Re: Audi Quattro
Tale srebrna zna lepo it z barvo zunanjosti
Me pa malo motijo take stvari:
Če pa recimo narediš letno 10k km z avtom, in je od tega mogoče 20% hitre vožnje, pa čisto verjamem da so gumice po 3 letih še kot nove, tu ni nič spornega
Zdaj v katero skupino padeš ti, najbolj veš sam in lahko da je bil to čist OK nakup za tvoj stil vožnje.
To je vse, ker ne prenesem da nekomu daš dobronameren nasvet in se pol zajebava. Bodi fer, pa je stvar rešena

Me pa malo motijo take stvari:
Lej, sem ti skušal svetovat/te opozorit na to zadevo. Marsikdo ki naredi recimo 1000km letno na pisti (to je cca. 5x letno) in kakšnih 5000km hitre vožnje po naših prelepih cestah, ugotovi, da so gumice dobile luft. Pač za svoj denar Powerflex ni ravno najboljša izbira, ČE koristiš avto kot se zagre.$küll wrote:ful mi nit za it s compijem... se bojim da mi vrže puše ven iz podvozja
Če pa recimo narediš letno 10k km z avtom, in je od tega mogoče 20% hitre vožnje, pa čisto verjamem da so gumice po 3 letih še kot nove, tu ni nič spornega

Zdaj v katero skupino padeš ti, najbolj veš sam in lahko da je bil to čist OK nakup za tvoj stil vožnje.
To je vse, ker ne prenesem da nekomu daš dobronameren nasvet in se pol zajebava. Bodi fer, pa je stvar rešena


Re: Audi Quattro
Evo, problem je v temu, da ti osebno nimaš nobenih izkušenj s powerflexom, in dajaš meni nasvete, ko sem prevozil skupno več kot 55.000km z njimi.
Sem takoj na začetku teh nasvetov napisal da naj da vsaj na avto kar mu paše, zaradi mene tudi silene iz aluminija, delrina alpa iz pršuta gor....
ti in nalim ste hotela iz mene idjota naredit ker sem jih navabu, in sem takoj priznal da sem idjot, butec in vse kar hočete, ni painke, samo ne mi solit pameti...
btw to je moj četrti avto ki ima poliuretanske silene, prvič sem jih dal na avto leta 2006
Sem takoj na začetku teh nasvetov napisal da naj da vsaj na avto kar mu paše, zaradi mene tudi silene iz aluminija, delrina alpa iz pršuta gor....
ti in nalim ste hotela iz mene idjota naredit ker sem jih navabu, in sem takoj priznal da sem idjot, butec in vse kar hočete, ni painke, samo ne mi solit pameti...
btw to je moj četrti avto ki ima poliuretanske silene, prvič sem jih dal na avto leta 2006


Re: Audi Quattro
fantje, ni potrebe po kreganju... nekaterim pač je všeč nekaterim pa ne...konc debate..na srečanju gremo usi na pivo in to je to




- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Audi Quattro
yeah ..se podpišem po tole .. gremo naprej
kaj pa je z čeljustmi? Tudi napad hrdje?
drgač pa fukiš zgleda to

kaj pa je z čeljustmi? Tudi napad hrdje?

drgač pa fukiš zgleda to

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Audi Quattro
čeljusti mi je dol kolega, so drugače take imeli zadnji urquattroti, pa s4 s6 pa V8. so pa to bremze za 269x20 diske, zdej sem mel gor neke smešne 239mm al neki takega
so pa žal čeljusti zaribane ker so stale dosti cajta, sem pa na ebayu našel auštauš varjanto, tako da bo to to...
...aja pa zajle moram druge nabavit ker te stare ne pašejo na te čeljusti
tako da od prve vožnje me ločijo še:
zadnje čeljusti
zadnji diski, ploščice
injektorji
rezervar pritiska benza
nosilci motorja
jermeni pa oprema
filtri olja
olje

so pa žal čeljusti zaribane ker so stale dosti cajta, sem pa na ebayu našel auštauš varjanto, tako da bo to to...
...aja pa zajle moram druge nabavit ker te stare ne pašejo na te čeljusti

tako da od prve vožnje me ločijo še:
zadnje čeljusti
zadnji diski, ploščice
injektorji
rezervar pritiska benza
nosilci motorja
jermeni pa oprema
filtri olja
olje

Re: Audi Quattro
Glej, jaz (pa ne samo jaz$küll wrote: ti in nalim ste hotela iz mene idjota naredit ker sem jih navabu, in sem takoj priznal da sem idjot, butec in vse kar hočete, ni painke, samo ne mi solit pameti...


Jaz sem Powerflexa nataknil še par let pred tabo na R5 GT Turbo, torej lahek hot hatch. In po par sto km se mi je začelo dogajati to, kar je kmetek prilepil v videu: dobeseden kolaps vpetja vilic pri zaviranju/pospeševanju. Vzrok temu je zgrešena konstrukcija gumice - silent bloka, kjer se pri Powerflexu niso potrudili niti toliko, da bi skopirali OEM del: ta ima kovinsko pušo zunaj (vulkanizirano) in eno (vstavljeno) znotraj bloka, Powerflex pa je imel le notranjo pušo in kos premehke plastike, ki pleše sem in tja po ušesu vilice. Malo bolje so jih odnesle gumice stabilizatorja, a zopet slabše, kot OEM. Po menjavi za novilon težav ni bilo več.
Glede na to, da sestavljaš avto(e), ki so vsaj razred po športnosti nad hot hatchi, bi pričakoval, da bodo komponente, ki močno vplivajo na dinamiko vožnje take, da brez težav zdržijo izlet na progo, pa naj bo to Raceland, Grobnik, ali kaj bolj resnega. Najboljši za to so sferični ležaji (po domače unibali) in resne puše (upam, da Superflex ni tako sranje, kot Powerflex).
In jaz te debate ne jemljem kot kreganje/žalitev ampak kot živahno debato.


Re: Audi Quattro
Hmm... Probamo tako...
Priznam, powerflex je sranje, to kupujejo samo osli kot sem jaz.
Je vredu?
Priznam, powerflex je sranje, to kupujejo samo osli kot sem jaz.
Je vredu?
