No, zdaj je pa že malo napredoval. Delna menjava desnega praga končana. Tistega ojačitvenega pleha, ki pride zadaj pod bubo za dvigovanje nisem nikjer dobil, tako da se je izdelalo njegov nadomestek in debelega pleha.
Nato sem vse skupaj premazal s pretvornikom rje, po treh slojih pa je sledila temeljna barva. Vmes sem našel še 4 luknjice, ki bodo za popravit v ponedeljek zjutraj, potem gre pa avto v ličarsko. Nekaj slik, tule se je ravno posušil prvi premaz pretvornika. Hkrati sem premazal večino rje na podvozju, ki mu bo kasneje sledil nanos voska.
Avto ni velik, s 1160kg tudi ni med težjimi in s 109 konji niti ni med hitrejšimi. Če so si ga v tovarni zamislili s takšnimi diski, so očitno dovolj. Mi je pa zanimivo, da sploh ima zadaj diske in ne bobnov.
Ja avto je precej lahek za svojo velikost.
Si sel gledat mogoce zelenega 2.0E v Sempeter? Avto brez pikice rje na karoseriji in podvozju. Meni je skor celjust dol padla