VW scirocco(ti) mk2

User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by eugene » 13 Feb 2016, 20:29

za sedeže nardit je treba skoraj nujno imet rezila za vrezat kote, ker kolkor imam izkušenj razni glava majstri ( tej ki ravnajo brusijo ventile in sedeže) nimajo neki posluha glede specijalnih želj kaj hočeš. niti nimajo izkušenj z nekimi performance dodelavami glav. glavni trik je da premakneš naležno površino na zunanji rob ventila in potem imaš plac za povečat luknjo- seveda po vrezanju še ostalih 60 in 75 st kotov.
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by Fleko » 16 Feb 2016, 23:48

Cool še en turbo projekt :!:
Like
Get low, no matter how
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by TITan » 19 Feb 2016, 22:49

Malo kontroverzna odločitev: inox vijaki za izpušni kolektor v alu glavi (z dosti bakrenega spreja)

Image

Image

Bomo vidli. Na maminmu avtu dela brez problema.

Prebarval pokrov ventilov, ščistil par zadev, se lotil sestavlanja bloka...

Image

Image

Sem pa dobil oldschool filter za oldschool avto :D

Image

Image

Škoda ker je razmerje čiščenje:sestavlanje nekje 5:1 :|
Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by grega983 » 19 Feb 2016, 23:13

Nima kaj bit RF vijakom

Na delti sem namesto M8 10.9 stojnih vijakov uporabil M10 navojno palico A4 70 pa še danes vse tesni :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by pero27 » 20 Feb 2016, 03:20

Ja sej problem te korozije kovin različnih potencialov se pojavi če je med kovinama elektrolit (recimo slana voda); če ga ni, ni galvanskega člena in ni korozije. Tako da bakrena mast bo čisto vredu rešila zadevo, al pa kakšen threadlocker bi bil isto dober.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by zegler » 20 Feb 2016, 08:29

saj pa inox pa alu -skupaj- ne bosta reagirala ... problem je obicno zelezo pa alu (tisto zapika). Tak da tud ce ne bi dal paste bi bilo VSE OK...

problem pri uporabi rostfrei vijakov je samo v tem, da jih ni pametno zamenjat z kaksnimi specificnimi vijaki (dolocene fizicne lastnosti)

jaz mam na izpuhu vse rostfrei vijake, se tako LEPO barvo dobijo :twisted:
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by pero27 » 20 Feb 2016, 12:53

Ja pa bosta - inoxu sicer nebo nič hudega, aluminij bo pa požrlo (odejo navoji)

Inox je poenostavljeno železo z 15-25% kroma, potencial železa je +0.4V, potencial kroma +0.6V; zaokrožimo to na +0.5V
potencial aluminija je +1.3V (če ima še kaj magnezija pa še več) razlika napetosti je torej vsaj 0.8V, to je že kar fajn galvanski člen ( v baterijah je tipično 1.2-1.5V razlike).
Omnomnom gre aluminij. :D
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by grega983 » 20 Feb 2016, 16:33

Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by piko » 20 Feb 2016, 17:01

Galvanskega člena verjamem, da nisi videl. Dokler je vse suho, je vse ok. V kolikor je zraven elektrolit, kateri deževnica seveda je, nastane razlika potencialov, kar pa lepo papa mehkejši material. Poglej si kako staro samokolnico z alu feltno tam okol ventila. Vse pojedeno.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Post by pero27 » 20 Feb 2016, 17:19

grega983 wrote:Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice
rostfrej šrauf+alu jambor+slana voda=
Image
Post Reply