VW scirocco(ti) mk2

Re: VW scirocco(ti) mk2
za sedeže nardit je treba skoraj nujno imet rezila za vrezat kote, ker kolkor imam izkušenj razni glava majstri ( tej ki ravnajo brusijo ventile in sedeže) nimajo neki posluha glede specijalnih želj kaj hočeš. niti nimajo izkušenj z nekimi performance dodelavami glav. glavni trik je da premakneš naležno površino na zunanji rob ventila in potem imaš plac za povečat luknjo- seveda po vrezanju še ostalih 60 in 75 st kotov.
Let's go Brandon!


- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: VW scirocco(ti) mk2
Malo kontroverzna odločitev: inox vijaki za izpušni kolektor v alu glavi (z dosti bakrenega spreja)


Bomo vidli. Na maminmu avtu dela brez problema.
Prebarval pokrov ventilov, ščistil par zadev, se lotil sestavlanja bloka...


Sem pa dobil oldschool filter za oldschool avto


Škoda ker je razmerje čiščenje:sestavlanje nekje 5:1


Bomo vidli. Na maminmu avtu dela brez problema.
Prebarval pokrov ventilov, ščistil par zadev, se lotil sestavlanja bloka...


Sem pa dobil oldschool filter za oldschool avto



Škoda ker je razmerje čiščenje:sestavlanje nekje 5:1


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: VW scirocco(ti) mk2
Nima kaj bit RF vijakom
Na delti sem namesto M8 10.9 stojnih vijakov uporabil M10 navojno palico A4 70 pa še danes vse tesni
Na delti sem namesto M8 10.9 stojnih vijakov uporabil M10 navojno palico A4 70 pa še danes vse tesni

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW scirocco(ti) mk2
Ja sej problem te korozije kovin različnih potencialov se pojavi če je med kovinama elektrolit (recimo slana voda); če ga ni, ni galvanskega člena in ni korozije. Tako da bakrena mast bo čisto vredu rešila zadevo, al pa kakšen threadlocker bi bil isto dober.

Re: VW scirocco(ti) mk2
saj pa inox pa alu -skupaj- ne bosta reagirala ... problem je obicno zelezo pa alu (tisto zapika). Tak da tud ce ne bi dal paste bi bilo VSE OK...
problem pri uporabi rostfrei vijakov je samo v tem, da jih ni pametno zamenjat z kaksnimi specificnimi vijaki (dolocene fizicne lastnosti)
jaz mam na izpuhu vse rostfrei vijake, se tako LEPO barvo dobijo
problem pri uporabi rostfrei vijakov je samo v tem, da jih ni pametno zamenjat z kaksnimi specificnimi vijaki (dolocene fizicne lastnosti)
jaz mam na izpuhu vse rostfrei vijake, se tako LEPO barvo dobijo


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW scirocco(ti) mk2
Ja pa bosta - inoxu sicer nebo nič hudega, aluminij bo pa požrlo (odejo navoji)
Inox je poenostavljeno železo z 15-25% kroma, potencial železa je +0.4V, potencial kroma +0.6V; zaokrožimo to na +0.5V
potencial aluminija je +1.3V (če ima še kaj magnezija pa še več) razlika napetosti je torej vsaj 0.8V, to je že kar fajn galvanski člen ( v baterijah je tipično 1.2-1.5V razlike).
Omnomnom gre aluminij.
Inox je poenostavljeno železo z 15-25% kroma, potencial železa je +0.4V, potencial kroma +0.6V; zaokrožimo to na +0.5V
potencial aluminija je +1.3V (če ima še kaj magnezija pa še več) razlika napetosti je torej vsaj 0.8V, to je že kar fajn galvanski člen ( v baterijah je tipično 1.2-1.5V razlike).
Omnomnom gre aluminij.


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: VW scirocco(ti) mk2
Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: VW scirocco(ti) mk2
Galvanskega člena verjamem, da nisi videl. Dokler je vse suho, je vse ok. V kolikor je zraven elektrolit, kateri deževnica seveda je, nastane razlika potencialov, kar pa lepo papa mehkejši material. Poglej si kako staro samokolnico z alu feltno tam okol ventila. Vse pojedeno.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW scirocco(ti) mk2
rostfrej šrauf+alu jambor+slana voda=grega983 wrote:Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice

