Lotus e-sprit

User avatar
pero27
Posts: 2739
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lotus e-sprit

Post by pero27 » 19 Jul 2025, 19:58

A ni tako, da so Powerlite wilwoodi racing program in zato nimajo gumjastih mehov na batkih, ker je predvideno da jih boš itak na vsake 100km kolesa dol jemal in ploščice manjal, pa še batke obrišeš?

Škoda ker nisi pogledal še za kakšne lažje električne avte iboosterje; recimo za renault zoe in električni twingo jih dela bosch, pa imajo bolj normalne premere batkov v masterju in posledično maš lahko bolj normalne premere batkov v čeljustih...
zaverho
Posts: 385
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lotus e-sprit

Post by zaverho » 19 Jul 2025, 21:15

Pri drugih iboosterjih je baje problem naštelat da dela bres CAN busa, pa kodiranja. Te lahko pa sam z 12V zvežeš pa dela.

Glede bremz bomo pa vidl kako bo, glede na to, da bo avto res za nedeljske vožnje, me ne bo konc, če dvakrat na leto mal spucam :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3154
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lotus e-sprit

Post by L4UK0 » 19 Jul 2025, 22:00

zaverho wrote: 19 Jul 2025, 17:54 A je kje v Ljubljani, kdo ki bi mel različne adapterje za zavorne cevi?
Prit?

Drgač zgleda pa hudo. In podvozje in bremze. Sem se pa čudil končnikom, ko sem jih v živo videl, ker so res miniaturni. Diski tudi...so res šli povsod na lightweight! :thumbup:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1359
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Lotus e-sprit

Post by Fleko » 20 Jul 2025, 00:10

Powerlite zavorne celjusti so racing stuff, kot je pero napisal. So brez protiprasnih gumic, jih imam doma. Upam da si izbral primerne diske, ker te imajo kar malo nalezno povrsino zavornih ploscic - povprecen 256mm disk ima sirso zavorno povrsino, kot ploscice za powerlite celjusti.
Sej nic narobe, bo pa malo cesko zgledalo, ce bo samo 3/4 diska v uporabi :)
Zdej ce jih bos res uporabil, moras kupit adapter za zavorne cevi, ker imajo NPT navoj. Recimo tale stric dela custom zavorne cevi. Ima proper orodje, meni drzijo ze vec kot dve sezoni na pisti.
https://koshirgarage.com/
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2739
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lotus e-sprit

Post by pero27 » 20 Jul 2025, 01:07

zaverho wrote: 19 Jul 2025, 21:15 Te lahko pa sam z 12V zvežeš pa dela.
Ok, si me prepričal! :thumbup:
User avatar
pero27
Posts: 2739
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lotus e-sprit

Post by pero27 » 23 Jul 2025, 12:55

Na tole sem slučajno naletu, ti zna prav prit, če še nisi nabavu iBoosterja:
https://www.evcreate.com/ibooster-donor-vehicles/
Post Reply