Post
by super98 » 16 May 2016, 18:47
Pa niti ni bilo spet tolk hudo, ful se je kadil ene pol urce, pol pa vse manj. Smrdi pa za popizdit strupeno. Je pa grafitni trak, @skull sej si mi ga ti dal, kar ti ga je ostalo še od compija, če se še spomniš.
No vse skupaj se kar pozna, se pravi kolektor, decat, -1 lonec, nove šobe. Avto lepše diha pod obrati in se lažje obrne od 4k naprej, lahko rečem da gre avto pošteno! Zamenjat moram še zadnja lonca, ker so še vedno od 8V-ja gor, fi cevi 45mm, rabim pa 55mm od 16V-ja oz G60ke!
Zadnjič sva s kolegom za foro pomerila pritisk, G-lader mi fila 0.65bar, kar je za original setup v nulo.
Aja še en nasvet! ne kupujte cheap shit kolektorjev, meni se je zgodilo to, da ni pasal na stojne vijake na glavi. Ko smo ga končno upasal (raztegovali veje, zategovali, itd...), se je izkazalo da ne gre sesalni kolektor čez, tako da sem ga moral popilit, da je sedel čez. V glavnem, če bi vedel da bom za to sranje vpasat porabil 3 dni, bi dal več denarja in kupil nekaj bolj konkretnega.