RaznoRazne

User avatar
ZiZa
Posts: 1341
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: RaznoRazne

Post by ZiZa » 24 Apr 2013, 23:20

nimam kaj vekat, sej imam certifikat, ne homologacijo... če bo kj pizdarije, potem bo pri avtih s homologacijo (vpisan starodobnik v prometno)... sam predno se bo kj naredlo v tem, bomo že vsi stari dedci al pa na pokopališčih :)
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: RaznoRazne

Post by kontejner » 25 Apr 2013, 00:02

A mogoče kdo ve če se da avto odhomologirat? :)
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: RaznoRazne

Post by kmetek » 25 Apr 2013, 00:20

Once you go black, you never go back :lol:


@Axion. Brez zamere, ni letelo direkt nate, čeprav je res da tudi tvoj spada v moj "opis". Pa tudi mi ne gre v nos, da prideš kaj ceneje skozi, hvala bogu da se znajdeš! Samo fora je v tem, da imamo glup sistem! Grem stavit, da če bo nekdo hotel čez leto-dve imet Clia RSi/Baccara (recimo ekvivalent GTI 8V) na certifikat, ga bodo samo poslali v 3PM. In prav je tako, ker avto res ni toliko poseben, da bi si to zaslužil ;)
Samo v tem je fora, da ni nekega reda, kateri avti padejo pod redkost, kar je drugi kriterij, poleg starosti. Kakšnemu G60/Edition/Rallye nič ne rečem, ampak "navaden" GTI, ne vem kje je tukaj redkost?
In nič bat, tvojega (in še marsikaterega) sem že videl v živo, kapo dol ;) In če bi si prebral mojo prredstavitev na Favdl-u, bi vedel, da če ne bi bilo v dani situaciji tako kot je bilo, bi se mogoče tudi jaz zdaj vozil okoli z GTI-jem :D Če se ne, pa še ne pomeni, da mi ni več všeč, čeprav moj nastop verjetno včasih deluje drugače.
Dam za pivo ob priliki, da zakopljeva bojne sekire :P
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: RaznoRazne

Post by lancia hf » 25 Apr 2013, 10:07

Axion wrote:
Napaka, letnik '91 lahko in bo dobil certifikat (teoreticno ga je ze). Ampak nihce ni omenil da je treba placat 300eur, ker se gre za youngtimerja. In ker je na prvem mestu denar, ni nekih ovir in prepovedi. Iz tega denarja se futra svamz. Dokler imam jst tabele tablce gor, me nihce ne more prisilt v menjavo tablic. Ce me policaj ustavi, mi ni potrebno kazat certifikata, ampak prometno in v prometni ne pise ali je avto "oldtimer" ali ne. Ker za vpis le-tega pa mora bit star 30let (naj me kdo popravi ce sem se zmotil).
..sicer pa tud zajle za stevec ni glih problem staknit.
Glede certifikata je takole.
23.4 13 (dva dni nazaj) sem dal delati certifikat za Delto saj je stara 25 let in pride možakar do avta, poslika, spiševa papirje vzame 220€ in po praznikih bom domol dobil papirje s katerimi bom pa moral iti obvezno na homologacijo, da mi v prometno vpišejo, da je avto starodobnik, (dobil bom tudi modre tablice) ker če ne naredim tega mi drugo leto certifikat nič ne pomaga nadaljnih 5 let dokler ne bo avto star 30 let.
Glede teh tablic pa ne drži, da se boš lahko vozil samo na srečanja in ne vem kaj še vse pišejo nekateri ampak bo to samo da se loči starodobnike od ostalih avtomobilov.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
Axion
Posts: 14
Joined: 02 Sep 2012, 17:39
Avtomobil: Golf '89
Location: Selo

Re: RaznoRazne

Post by Axion » 25 Apr 2013, 15:57

kmetek wrote: Samo fora je v tem, da imamo glup sistem! Grem stavit, da če bo nekdo hotel čez leto-dve imet Clia RSi/Baccara (recimo ekvivalent GTI 8V) na certifikat, ga bodo samo poslali v 3PM. In prav je tako, ker avto res ni toliko poseben, da bi si to zaslužil ;)
Samo v tem je fora, da ni nekega reda, kateri avti padejo pod redkost, kar je drugi kriterij, poleg starosti. Kakšnemu G60/Edition/Rallye nič ne rečem, ampak "navaden" GTI, ne vem kje je tukaj redkost?
Glede sistema nimam kaj za dodat. Glup.
Jst pa se grem stavit, da bos brez problema dobil certifikat. Cez dve leti ali najvec tri, seveda. ;) Ne bom poimensko vendar, ti lahko povem da je predsednik nekega kluba pri nas (tudi komisionar pri svamz) rekel prek telefona, da naceloma ni problema za bilokater avto, samo da ni japonc. Meni osebno je tako mnenje popolnoma zgreseno, ker meni ni vazen kak avto vozis, ampak kdo si, kako skrbis in kaj delas z avtom.

Redkost ali ne redkost, dejstvo je da se bodo te kante se vedno cez 5let na dnevni ravni vozile po cesti. Tudi potem ko bo dopolnil 30let. Nekateri bodo imeli polnopravni certifikat, nekateri pa bodo ostali zgolj "delovni konji".
Na zalost pa se golf 2, pa magari zrihtan g60 ali pregnit tasovc se nikoli ne bo znebil priglasa delovskega ali ce hocete bosanskega avta. Ker tisto vprasanje "jel disel?" ne bo slo nikoli v pozabo. :)
Axion
Posts: 14
Joined: 02 Sep 2012, 17:39
Avtomobil: Golf '89
Location: Selo

Re: RaznoRazne

Post by Axion » 25 Apr 2013, 16:05

Modre tablice.
Pravkar klical vodjo lokalnega tehnicnega in naj bi prisle ven februarja 2016.
User avatar
ZiZa
Posts: 1341
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: RaznoRazne

Post by ZiZa » 25 Apr 2013, 19:40

hehe, hja pri nas bo to trajal in trajal, tako da se ni za bat, da bodo kkšne zaostritve :D
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: RaznoRazne

Post by kmetek » 25 Apr 2013, 22:18

Primož, ne vem zakaj točno si se odločil za to, takrat pri nesreči ali zaradi popusta pri zavarovanju? Kaj misliš s tem, da dvigneš ceno avta? Glede avta se je brezveze sekirat, veš kaj imaš in to je to, če komu ni kaj prav, je to 1.3B z GTI nalepko :P

Ne vem, jaz osebno ne vidim neke prednosti pri teh zadevah. Dokler me pride zavarovanje dobrih 300€ letno, se ne mislim zajebavat še s tem, za tistih koliko, 250€ razlike? Pa tudi 20 let star avto ne vem kako lahko pride skozi? Da ni kakšnih problemov, če te "tapravi" dobi v roke kdaj?
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: RaznoRazne

Post by kontejner » 25 Apr 2013, 22:49

še eno vprašanje, kolikor mi je znano če ima avto homologacijo starodobnika potem niso več možne druge homologacije (felne, fedri ipd.), ali ve kdo več o tem?
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: RaznoRazne

Post by $küll » 25 Apr 2013, 23:22

če bi se gledalo redkost, potem hrošč nebi bil nikoli starodobnik ;)
Post Reply