OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Upam da bo avto čimprej videl ceste in da se kdaj zapeljemo skupaj.
Glede webra ti ap svetujem ,da kupiše enega, ki že ima prave šobe notri (ker če naknadno kupuješ šobe te pride cca 100€ na enega), svetujem tud da kupiš frgazer, ki je bil veš čas v uporabi, ker tisti ki je stal par let nanese zelo veliko raznih skrbi in dela (da ti ga en konkretno obnovi in očisti te pride tudi cca 100€).
Glede webra ti ap svetujem ,da kupiše enega, ki že ima prave šobe notri (ker če naknadno kupuješ šobe te pride cca 100€ na enega), svetujem tud da kupiš frgazer, ki je bil veš čas v uporabi, ker tisti ki je stal par let nanese zelo veliko raznih skrbi in dela (da ti ga en konkretno obnovi in očisti te pride tudi cca 100€).
Alpinas were always posh hot rods!

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
moj je po besedah osebe ki mi ga je prodala jettan za 1.3 motorje. drugače pa je cena 80€ na karburator v škofji loki, ti jih uštima, pa nastavi.FR Wolf wrote:Upam da bo avto čimprej videl ceste in da se kdaj zapeljemo skupaj.
Glede webra ti ap svetujem ,da kupiše enega, ki že ima prave šobe notri (ker če naknadno kupuješ šobe te pride cca 100€ na enega), svetujem tud da kupiš frgazer, ki je bil veš čas v uporabi, ker tisti ki je stal par let nanese zelo veliko raznih skrbi in dela (da ti ga en konkretno obnovi in očisti te pride tudi cca 100€).
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Nism reku da tvoji frgazerji niso dobri, še dal sem potrditev da so zaradi šob pravi in privarčuje stroške.TomLooway wrote:moj je po besedah osebe ki mi ga je prodala jettan za 1.3 motorje. drugače pa je cena 80€ na karburator v škofji loki, ti jih uštima, pa nastavi.FR Wolf wrote:Upam da bo avto čimprej videl ceste in da se kdaj zapeljemo skupaj.
Glede webra ti ap svetujem ,da kupiše enega, ki že ima prave šobe notri (ker če naknadno kupuješ šobe te pride cca 100€ na enega), svetujem tud da kupiš frgazer, ki je bil veš čas v uporabi, ker tisti ki je stal par let nanese zelo veliko raznih skrbi in dela (da ti ga en konkretno obnovi in očisti te pride tudi cca 100€).
A to da jih zmontira, naštima in samo vozi, ni sigurno.
Jaz sem naredil tako, pa sem tudi peljlal tismetmu s škofje loke pa če nebi sam šel korak za korakom in jih najmanj 20x odmontiral ter popravil nebi vedel kaj je bilo narobe(govorilo se je v razpokah v litini). Sploh pa ultrazvočna kopel ne očisti vse umazanije v DCOE vplinjačih.
Lahko rečem da sem jih jaz že zelo spoznal, da sedaj vem kje so napake. Sicer sem se naučil z veliko izgubljenimi živci in €.
Če bi kdo bil zraven, ko sem izdeloval posebne svedre za te vplinjače in ko sem reševal same probleme bi rekel da sem totalno neumen, naj raje zažgem in nataknem solexove gor, ki imam ravno tako 2 kompleta dvojnih 40mm.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
nisem rekel da si rekel.. .FR Wolf wrote:Nism reku da tvoji frgazerji niso dobri, še dal sem potrditev da so zaradi šob pravi in privarčuje stroške.TomLooway wrote:moj je po besedah osebe ki mi ga je prodala jettan za 1.3 motorje. drugače pa je cena 80€ na karburator v škofji loki, ti jih uštima, pa nastavi.FR Wolf wrote:Upam da bo avto čimprej videl ceste in da se kdaj zapeljemo skupaj.
Glede webra ti ap svetujem ,da kupiše enega, ki že ima prave šobe notri (ker če naknadno kupuješ šobe te pride cca 100€ na enega), svetujem tud da kupiš frgazer, ki je bil veš čas v uporabi, ker tisti ki je stal par let nanese zelo veliko raznih skrbi in dela (da ti ga en konkretno obnovi in očisti te pride tudi cca 100€).
A to da jih zmontira, naštima in samo vozi, ni sigurno.
Jaz sem naredil tako, pa sem tudi peljlal tismetmu s škofje loke pa če nebi sam šel korak za korakom in jih najmanj 20x odmontiral ter popravil nebi vedel kaj je bilo narobe(govorilo se je v razpokah v litini). Sploh pa ultrazvočna kopel ne očisti vse umazanije v DCOE vplinjačih.
Lahko rečem da sem jih jaz že zelo spoznal, da sedaj vem kje so napake. Sicer sem se naučil z veliko izgubljenimi živci in €.
Če bi kdo bil zraven, ko sem izdeloval posebne svedre za te vplinjače in ko sem reševal same probleme bi rekel da sem totalno neumen, naj raje zažgem in nataknem solexove gor, ki imam ravno tako 2 kompleta dvojnih 40mm.

Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
No uglavnem, ja no od Tomlooway-a so primerni. Samo pred vgradnjo jih daj obnovit. Če ne najdeš nobenega se obrni name.
Alpinas were always posh hot rods!

- blazzavrsnik
- Posts: 3
- Joined: 14 Nov 2012, 14:28
- Avtomobil: OPEL Kadett C 1.2 78'
- Location: Ljubljana
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Sem mal preverjal cene v naših trgovinah, pa je blo večinoma 2x dražje kot z ebaya s poštnino vred. Tko, da mislim, da vem kaj mi je storiti 
Drugače pa me zanima kako je kaj s porabo, ko namontiraš gor webra pri 1.2?
Moj solex je na začetku pil tam okrog 7, pol pa mislim, da se je mal razštelal pri obnovi in je na koncu cuzal tja do 10.
Drugače pa verjamem, da bi ta weber bil čist primeren za mojo mašino, sam kot pravim pride zadnji na vrti, ker za sabo potegne še druge stvari, z računico tam okrog 400 €.
Pa še ena stvar: sigurno imate izkušnje z obnavljanjem krmilnega mehanizma. Menjat moram manšete, ki so razpadle in končnike. Je kakšen enostaven način, da ohraniš kolesa naštelana tko kot se prej ( v smislu, da zmeriš razdaljo, al pa ne vem... šteješ obrate al neki

Drugače pa me zanima kako je kaj s porabo, ko namontiraš gor webra pri 1.2?
Moj solex je na začetku pil tam okrog 7, pol pa mislim, da se je mal razštelal pri obnovi in je na koncu cuzal tja do 10.
Drugače pa verjamem, da bi ta weber bil čist primeren za mojo mašino, sam kot pravim pride zadnji na vrti, ker za sabo potegne še druge stvari, z računico tam okrog 400 €.
Pa še ena stvar: sigurno imate izkušnje z obnavljanjem krmilnega mehanizma. Menjat moram manšete, ki so razpadle in končnike. Je kakšen enostaven način, da ohraniš kolesa naštelana tko kot se prej ( v smislu, da zmeriš razdaljo, al pa ne vem... šteješ obrate al neki

Iz veka v vek, iz roda v rod, kri gre v tek, duh išče pot.

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Iztek nastavit je pa mala malca .. rabiš le daljšo letev, jo nasloniš na kolo in potem meriš nekje na zadnjem boku razdaljo.
(pa volan imej naravnost in avto na tleh!
) nastaviš v ravni iztek, torej na 0 ali pa malo na V.
(pa volan imej naravnost in avto na tleh!



-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Res počasi napreduje stvar:
Sprednje zavorne čeljusti je treba obnovit.
Slučajno veste kje bi se dalo dobit gumice? En bat v desni čeljusti pa je tako zarjavel, da se ga ne da več rešit.
Ima kdo kakšno čeljust za prodat?
Sej ne da dost bremzam, ko vozim, sam se mi vseeno zdi, da jih rabim
Sprednje zavorne čeljusti je treba obnovit.
Slučajno veste kje bi se dalo dobit gumice? En bat v desni čeljusti pa je tako zarjavel, da se ga ne da več rešit.
Ima kdo kakšno čeljust za prodat?
Sej ne da dost bremzam, ko vozim, sam se mi vseeno zdi, da jih rabim


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Imam obnovljene celjusti - original - za 238mm disk.
Bi se pa locil le od obeh skupaj. Ce te vseeno zanima poslji sporocilo pa se dogovorimo.
Lp
Bi se pa locil le od obeh skupaj. Ce te vseeno zanima poslji sporocilo pa se dogovorimo.
Lp

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Fernandez je končno spet na cesti! Po treh letih v garaži je spet (vsak približno) vozen.
Hvala L4UKO za čeljusti in nasvete. Lahko se kej te dni kaj oglasim, da vidiš kako kripo si pripomogel spravit na cesto
Ker se pa pri oldtimerjih popravljanje nikoli ne konča, mi je pa jasno na prvi vožnji začel puščat kiler. Sej vozi, sam je termostat ves čas nevarno blizu rdečega
Zgleda, da je v res slabem stanju. A ma kdo kakega dobrega za prodat? 1.2N mašina. Na vranskem mi je tip reku, da jih en popravlja v Hrastniku al nekje, sam bi najrajš samo premontiral.
Hvala L4UKO za čeljusti in nasvete. Lahko se kej te dni kaj oglasim, da vidiš kako kripo si pripomogel spravit na cesto

Ker se pa pri oldtimerjih popravljanje nikoli ne konča, mi je pa jasno na prvi vožnji začel puščat kiler. Sej vozi, sam je termostat ves čas nevarno blizu rdečega

Zgleda, da je v res slabem stanju. A ma kdo kakega dobrega za prodat? 1.2N mašina. Na vranskem mi je tip reku, da jih en popravlja v Hrastniku al nekje, sam bi najrajš samo premontiral.
