'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Samo 1302 ('71-'72) in 1303('73-'75) modeli imajo tako kombinacijo podvozja. Ostali imajo premo in akse, neglede na letnik.

Re: '74 VW 1303
Jajca po tem takem
Tehnični je mimo, ojačitve se delajo, kakšna je situacija?
Priznaj da ga vsaj 3x na teden zapališ na štenderju

Tehnični je mimo, ojačitve se delajo, kakšna je situacija?
Priznaj da ga vsaj 3x na teden zapališ na štenderju


Re: '74 VW 1303
No, s par taktičnimi spremembami se tud take z ravno šipo pripravi do poštenega hendlinga. Ni zastonj, da pa se
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-RG_4tVj4Xk[/youtube]
Nazaj na topic: Res, tehnični je, ojačitve so narjene, res ga na štenderu ga kurblam vsaj trikrat tedensko ter nastavljam in ga spoznavam. Tudi avto je že od sredine tega tedna brez motorja, na njem delam vsak dan od takrat ko pridem iz službe do mraka, pa tudi dež me zjebe. Jebiga, delo na prostem. Reporti sledi ko bo delo zaključeno

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-RG_4tVj4Xk[/youtube]
Nazaj na topic: Res, tehnični je, ojačitve so narjene, res ga na štenderu ga kurblam vsaj trikrat tedensko ter nastavljam in ga spoznavam. Tudi avto je že od sredine tega tedna brez motorja, na njem delam vsak dan od takrat ko pridem iz službe do mraka, pa tudi dež me zjebe. Jebiga, delo na prostem. Reporti sledi ko bo delo zaključeno


Re: '74 VW 1303
Mhm ... zanimivo da je reno isto tehnologijo 50 let kasneje se vedno vgrajeval v svoja vozilakmetek wrote:Jajca po tem takem![]()

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: '74 VW 1303
Dobro, ne zdaj to vzet za slabo, to sem napisal za primerjavo z novejšimi tipi. In kdo pravi da je reno dober avto?
Sicer na temu posnetku se vidi, da se da tudi stari tip podvozja dobro nastavit za ravno podlago, kaj pa se zgodi ko se takim podvozjem tiščiš po naših cestah?

Sicer na temu posnetku se vidi, da se da tudi stari tip podvozja dobro nastavit za ravno podlago, kaj pa se zgodi ko se takim podvozjem tiščiš po naših cestah?


Re: '74 VW 1303
Najbrz nihcekmetek wrote: In kdo pravi da je reno dober avto?

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: '74 VW 1303
Tekom prejšnjega tedna je stekla akcija remonta nam že znanega pogonskega agregata, obenem pa sem manjko motorja v zalivu izkoristil še za menjavo menjalniškega olja ter nosilcev menjalnika, ki so bili dostrajani innajveretneje še originalni. Hvala Majklu za pomoč pri izmetu (in kasneje tudi montaži) motorja.
Takole nekako je revež zazijal brez motorja, zadnjih koles in na nožnikih

Ker so v planu tudi dodatni merilniki, ki me bodo sproti obveščali o trenutnem zdravju motorja, je treba razkopat armaturko in potegnit kablovje

Po daljšem kolebanju ali pustit zvočno izolacijo ali ne, sem se na koncu vseeno odločil da bom poizkusil brez, ter potegnil kable za merilnike v motorni prostor

Njihova elektroomarica ter izdolbene luknje za dostop do bodočih fergazerjev iz zadnje strani

Sledila je obdelava trobentic, ki jih je zaradi svoje velikosti bilo treba pobrusit do te mere da pašejo v filtre, ter ponovno spolirat notranje stene

Ko je bil motor zunaj, sem spotoma zamenjal vse nosilce menjalnika ter menjalniško olje, nato pa zmontiral že dolgo zastavljen projekt izdelave takozvanega Cup Brace-a. Gre za ojačitve med vilicama, kamor prideta montirana motor in menjalnik, ter zgornje nosilce amortizerjev. Služijo povečanju togosti vpetja motorja in menjalnika, katere manjko ki je bila v mojem avtu še posebej opazna, zakaj ne vem; rje ni bilo videt, morda majo vsi IRSji bol mlohave vilice od navadnih.
Lasersko izrezane kose sem zvaril ter nesel arestantom na galvansko obdelavo, takšni so se vrnili eno popoldne kasneje

Na primerne cevi sem uvaril matice, jih pobarval in evo ti DIY cup brace.

Slike zmontiranih žal nimam, je pa vseskupaj noter v pički materni kjer itak ni nič pametnega za videt.
Naposled je napočil trenutek vpada novega motorja, ki je potekal relativno gladko in brez večjih komplikacij; presenetil je edino z manjkom navoja v eni izmed dveh lukenj za vijake; očitno spet posebnost tip3 bloka.

Povezala se je še motorna stran dodatnega 'štroma'

Po obdelavi blend armaturke in kabelske sadne solate so se zadeve postavile nazaj na svoje mesto. Tako nekako, iz voznikove perspektive, iz leve proti desni: EGT+CHT (temperatura izpuha in glave), pritisk olja, temperatura olja, trenutna voltaža.


Še celoten izgled

Za sovoznikov sedež sem preventivno montiral še gasilni aparat, katerega pri teh naših samovžignih čudih itak ni noro imet v avtu

..in še končana zadeva. Šele na slikah vidim, kako ogabno umazana je hauba, bo treba zdrgnit zadevo.

Prva vožnja je bila, no, precej spektakularna
Polek sušenja traka, kateri že sam po sebi naredi nezanemarljiv oblak dima že med vožnjo, med minutnim čakanjem na semaforju pa dobesedno zmanjša vidljivost na tri metre v radiju 20m okoli avta, mi je ponagajalo še tesnilo pod ventildeklom, katero je poskrbelo za postopen izliv več kot litra olja direkt po celem kraku tretjega cilindra, v procesu pa seveda prepojilo trak v kateregta je ovit in s tem še povečalo dimno zaveso. Zabave polna skleda vglavnem. Piksna bremzrajnigera in parkratno delno gretje izpuha je poskrbelo za odstranitev dimljenja zaradi olja brez požara, hvalabogu. Se je pa pojavil nov izvir olja, tokrat na semeringu, kar pomeni ponoven poseg jemanja motorja ven.
Prav tako zna malo olja zmetat čez aftermarket china crap nastavek za šipko, kateri je obvezen, spet zaradi tip3 bloka. Sicer pri obeh primerih nič kritičnega, je pa dovolj da se poštemplam kjerkoli se sparkiram. Treba sanirat.
Motor sicer še ni nastavljen, je samo od oka pribljižno sinhroniziran, zaenkrat še brez instrumentov; je pa že v prvih par metrih prav presenetljivo kulturno pospeševal, ni nič cukal ali delal zdrah. Pohvalno od njega, ni kaj. Zdaj me čaka najtežji del; naredit par sto kilometrov z nežno nogo. Zakaj najtežji? Zvok fergazerjev s trobenticami je KURČEVO ZASVOJLJIV. Itak da sem že sprobal kak gre skozi obrate. Zato pa pravim - najtežji del

Takole nekako je revež zazijal brez motorja, zadnjih koles in na nožnikih

Ker so v planu tudi dodatni merilniki, ki me bodo sproti obveščali o trenutnem zdravju motorja, je treba razkopat armaturko in potegnit kablovje

Po daljšem kolebanju ali pustit zvočno izolacijo ali ne, sem se na koncu vseeno odločil da bom poizkusil brez, ter potegnil kable za merilnike v motorni prostor

Njihova elektroomarica ter izdolbene luknje za dostop do bodočih fergazerjev iz zadnje strani

Sledila je obdelava trobentic, ki jih je zaradi svoje velikosti bilo treba pobrusit do te mere da pašejo v filtre, ter ponovno spolirat notranje stene

Ko je bil motor zunaj, sem spotoma zamenjal vse nosilce menjalnika ter menjalniško olje, nato pa zmontiral že dolgo zastavljen projekt izdelave takozvanega Cup Brace-a. Gre za ojačitve med vilicama, kamor prideta montirana motor in menjalnik, ter zgornje nosilce amortizerjev. Služijo povečanju togosti vpetja motorja in menjalnika, katere manjko ki je bila v mojem avtu še posebej opazna, zakaj ne vem; rje ni bilo videt, morda majo vsi IRSji bol mlohave vilice od navadnih.
Lasersko izrezane kose sem zvaril ter nesel arestantom na galvansko obdelavo, takšni so se vrnili eno popoldne kasneje

Na primerne cevi sem uvaril matice, jih pobarval in evo ti DIY cup brace.

Slike zmontiranih žal nimam, je pa vseskupaj noter v pički materni kjer itak ni nič pametnega za videt.
Naposled je napočil trenutek vpada novega motorja, ki je potekal relativno gladko in brez večjih komplikacij; presenetil je edino z manjkom navoja v eni izmed dveh lukenj za vijake; očitno spet posebnost tip3 bloka.

Povezala se je še motorna stran dodatnega 'štroma'

Po obdelavi blend armaturke in kabelske sadne solate so se zadeve postavile nazaj na svoje mesto. Tako nekako, iz voznikove perspektive, iz leve proti desni: EGT+CHT (temperatura izpuha in glave), pritisk olja, temperatura olja, trenutna voltaža.


Še celoten izgled

Za sovoznikov sedež sem preventivno montiral še gasilni aparat, katerega pri teh naših samovžignih čudih itak ni noro imet v avtu

..in še končana zadeva. Šele na slikah vidim, kako ogabno umazana je hauba, bo treba zdrgnit zadevo.

Prva vožnja je bila, no, precej spektakularna


Motor sicer še ni nastavljen, je samo od oka pribljižno sinhroniziran, zaenkrat še brez instrumentov; je pa že v prvih par metrih prav presenetljivo kulturno pospeševal, ni nič cukal ali delal zdrah. Pohvalno od njega, ni kaj. Zdaj me čaka najtežji del; naredit par sto kilometrov z nežno nogo. Zakaj najtežji? Zvok fergazerjev s trobenticami je KURČEVO ZASVOJLJIV. Itak da sem že sprobal kak gre skozi obrate. Zato pa pravim - najtežji del




Re: '74 VW 1303
Zakon Hrošč!!! Dober si ga uštimo!
Je pa jeba, ko avto glih sestaviš, postaviš na cesto pa začne neki jebat! Js sem ga v ponedeljek dal uradno na cesto, pa že cel tedn sam šraufam in nič ne vozim!
Je pa jeba, ko avto glih sestaviš, postaviš na cesto pa začne neki jebat! Js sem ga v ponedeljek dal uradno na cesto, pa že cel tedn sam šraufam in nič ne vozim!


Re: '74 VW 1303
sem vedu že, ko sem te spoznal, da bo ta avto postal super. samo počasi. step by step.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: '74 VW 1303
Jeeee, to je to! Čist sm not padel ko sem bral
Ni kaj, 2. maja bi bilo fino zadevo videt v živo 


