kmetek wrote:
Pizda, zdej ma lahko že `89 Golf II GTI 8V (torej najbl osnoven in najmanj poseben) certifikat, svašta. Še dolgo traja ta odisejada brez strožjih ukrepov

Napaka, letnik '91 lahko in bo dobil certifikat (teoreticno ga je ze). Ampak nihce ni omenil da je treba placat 300eur, ker se gre za youngtimerja. In ker je na prvem mestu denar, ni nekih ovir in prepovedi. Iz tega denarja se futra svamz. Dokler imam jst tabele tablce gor, me nihce ne more prisilt v menjavo tablic. Ce me policaj ustavi, mi ni potrebno kazat certifikata, ampak prometno in v prometni ne pise ali je avto "oldtimer" ali ne. Ker za vpis le-tega pa mora bit star 30let (naj me kdo popravi ce sem se zmotil).
..sicer pa tud zajle za stevec ni glih problem staknit.
In ti kmetek od vseh tukaj najboljse ves kaj se mi je zgodilo, in samo zaradi tega sem sel delat certifikat, ker dvigne ceno vozila na papirju. Za 99.9% slovencev pa je moja kanta samo se en star kvazi sporten odsluzen golf.
Na to, da se ti certifikati izdajajo dnevno za take podrtije od golfov, ki brez dodatnih 50eur tudi cez tehnicnega nebi sli, se niti ne sekiram.
Certifikata pa zaenkrat se nimam v rokah zato, ker se mocno tehtam ali bi prodal ali obdrzal najbolj osnovnega in najmanj posebnega golfa. Skoda da takrat, ko si prisel k meni iskat tiste nesrecne feltne, ni bilo avta doma, mogoce bi pa spremenil mnenje.
