Torzije se dobi trše, lahko jih montiraš od porscheja 928 / typ3 variant modela ( take bom montiral tudi sam, čakajo prirpavljene na mene in tople dneve) ali pa kupiš aftermarket Sway-a-way torzije, ki se dobijo v par stopnjah trdote. Druga varianta pa je predelava na coiloverje.
Za kaj če je dovolj prostora zadaj? Gume in felne spraviš marsikake noter, imaš pa še maneverskega prostora s širjenjem blatnikov in montažo rok od različnih variant porschejev (944), katerega roke so v enih modelih popolnoma enake VW-jevim IRS, v drugih pa aluminijaste in širše. Spredaj je podobno, nekaj prostora navznoter pridobiš z montažo gewind (sam fi vzmeti je ožji), navzven pa isto kot zadaj, lahko širiš.
Tako spredaj kot zadaj se dobijo (trši) stabilizatorji; spredaj je že serijsko kot del podvozja, zadaj pa se dobijo le aftermarket zadeve. Če si želiš drugačen način vpetja spredaj, boš moral sam konstruirat in razvit, kolikor vem za kupit ni tega. V kolikor denar ni problem pa je bolje štartat s klasičnim hroščem, dobit šasijo od avtomatika (IRS zadaj in prema spredaj), kupit
eno takih zadev in na gewinde še zadaj pa si zaključil. Tako tudi prideš do plehnate armaturke, ki je v teh McPherson+IRS izključno 1302/1303 modelih (delali so jih od 71-75, cabriolete do 79) na žalost ni bilo nikoli.