Avto sem nabavil leta 2005. Bila je to Manta B 1.8S GT.

Leta 2006 je avto bolj kot ne sameval, saj ni bilo časa se lotiti obnove.

Poleti 2007 se je potem zadeva končno pomaknila iz mrtve točke. Bilo je veliko svašanja in polek avta sem presedel cele vikende! Avto je potem v začetku leta 2008 tudi prvič zahrumel, motor je bil v začetku 2.0 8v (C20NE) z 115 km. Meseca marca sem avto zapeljal k avtokleparju. Avto je prisel nazaj nekje okoli maja in od tedaj naprej se je začelo veselo sestavljanje. Registriran je pa bil v začetku meseca junija. Manto sem predelal v zadnjo generacijo Mant B (Irmscher Exclusive), edino zadnji spojler je od navadne GSi. Čez poletje sem potem še nabavil nalepke in original sprednji odbijač.
Začetek projekta

In konec

Ze čez zimo sem pa razmišlal o drugem motorju in po veliko študiranja sem se odločil za C20XE motor, ki je po mnogih mnogih komplikacijah zahrumel v začetku maja in potem takoj na drugi dan tudi odvozil Drag Race! Čez poletje sem še potem nabavil Rial platišča 8x15 in Recaro sedeže.




Zadnja evolucija Mante so pa loputke in Megasquirt, avto je optimiziral tunerc in ima (trenutno) 195 konj. Prav tako sem zmontiral še hladilnik olja in še veliko drugih malekosti.



Za letos so plani malo polepšat motorni prostor in sicer pride poliran pokrov jermenov, pokrov ventilov in pa "trobentice". Prav tako nameravam dati spredaj še druge čeljusti in diske (288x25). Za naslednja leta pa je še veliko ciljev in upam, da bo še čas, volja in denar, da se uresničijo!
Več slik pa na tem naslovu: http://www.mojalbum.com/dabi/manta-obnova