
Zanimivi oglasi iz neta (Avto.net, Bolha, Njuškalo, ...)


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: avto.net zanimivosti
če koga zanima .. avti so v srbiji,gre se pa za ascono A in manto A .. človek misli to razkosat ker pravi da ne more dobit denarja katerega ceni avte meni se pa zdi res malo škoda to v kose dat .. cena za komplet avto po kosu je 1400€ .. dokumenti so in so na njegovo ime ..če koga zanima ga lahkoi poiščete na FB kot Bole Ronal


pa še link do oglasa >> http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... l_manta_a/


pa še link do oglasa >> http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... l_manta_a/
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: avto.net zanimivosti
dober dan želim bralcem in ljubiteljem old school foruma in lastnikom in simpatizerjem avtomobilov ki imajo dušo.nisem si mogel kaj da se vam ne bi pridružil če je že toliko govora o meni.bom še jaz kako slikco prilepil in pokomentiral
"racing is life!anything that happens before or after,is just a waiting!"

Re: avto.net zanimivosti
do leta 89 so imeli 200 ks,naprej do 91 leta pa 230. verjetno najbolši avto na svetu sp pisali takratni avtomobilski novinarji in komentarje in teste avtomobila so zbali in natisnili knjigo katero sem priložil ob prodaji avtomobila.da je bil dražji od porscheja 911 sem priložil cenik avstrijske avto moto revije kjer je bila leta 1982 cena 911 sc z 204 konji in celo targa modelom sena nižja kot audi quattro.JureK wrote:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6834505&show=1
Tole zgleda prava raketa!
Tisti, ki se mal bolj spoznate: A ne bi moglo met tole 230KM??
To kar je pa napisano v opisu "legendarni rally avto, najboljši avto, dražji od poršeja..." je pa po moje opis za SportQuattro, ki pa je po mojih znanjih imel krajšo medosno razdaljo in 305KM, izdelanih pa je bilo 300 kom za potrebe homologacije grupe B?? Al se motim?
audi quattro je imel ceno 50 000 nemških mark,leta 1983 pa quattro sport(taskrajšani za 32 cm in 306 km) ko je prišel na tržišče 195 000 nemških mark. izdelali pa so jih samo 214 in ne 300. homologacija grupe b je bila 200 vozil,njihove nadgradnje oziroma izvedenke s1 in podobni pa še manj tudi 10 in podobno
"racing is life!anything that happens before or after,is just a waiting!"

Re: avto.net zanimivosti
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7043071&show=1


Tole sva šla z Žigom gledat par dni nazaj in sem bil že 99% za nakup, pa sem doma dobil ultimat, da al Clio al pa RX7, tko da žal je ne grem iskat
Avto ima rjave/gnile tadnje obrobe (ki so bile že enkrat rihtane, ampak slabo) in en del bokov od obrob nazaj, drugače pa nič posebnega rjav za tak letnik, motorni prostor skoraj brez pikice rje, barva verjetno akril, zato zbledela. Notranjost precej lepa, z izjemo sedežev (zadnji očitno že preoblečeni, sprednji potrebni preoblačenja (samo sredinski del, usnje ob kraju je lepo)), feltne tudi skoraj brez praske, podvozje tudi ni pretirano rjavo, komplet auspuh takoj za zamenjat. Naknadno vgrajen šibedah (ki ga nima več, da pa zraven enega iz Civica), pleh po robovih tam rjav in skrajni čas za zrihtat predno začne gnit. Motor je po pol leta palil ko radio, to mi je bila največja skrb, ker kosi ne ležijo ravno v vsaki vasi
Ampak dela mirno in tiho, tako da mogoče pa so res realni kilometri (ki naj bi jih bilo nekje 75k). Za zihr bi se zmerila kompresija in pregledala "barva" svečk.
Skratka, z vložkom nekje 2-2.5k€ (če večinoma delaš sam/s kolegi, ki ne računajo veliko) bi bil avto kleparsko in ličarsko obnovljen, porihtana notranjost in narejen mal bolj obsežen servis, tako da samo pali-vozi.
Peljal se nisem, ampak predno ga je parkiral (cca. leto in pol) se je baje skozi vozil, enako lastnik pred njim (ki jo je imel par mesecev), poraba pa je bila ob lepi vožnji menda pod 8l
Skratka, lepo bi bilo da ga en odreši in porihta kot se zagre, ker si avto to res zasluži. Al pa meni zrihta plac, pa ga ne pripeljem domov dokler ni ganz gut
Žiga bo pa še dve fotki prilepil, da se vidi približno trenutno stanje avta


Tole sva šla z Žigom gledat par dni nazaj in sem bil že 99% za nakup, pa sem doma dobil ultimat, da al Clio al pa RX7, tko da žal je ne grem iskat

Avto ima rjave/gnile tadnje obrobe (ki so bile že enkrat rihtane, ampak slabo) in en del bokov od obrob nazaj, drugače pa nič posebnega rjav za tak letnik, motorni prostor skoraj brez pikice rje, barva verjetno akril, zato zbledela. Notranjost precej lepa, z izjemo sedežev (zadnji očitno že preoblečeni, sprednji potrebni preoblačenja (samo sredinski del, usnje ob kraju je lepo)), feltne tudi skoraj brez praske, podvozje tudi ni pretirano rjavo, komplet auspuh takoj za zamenjat. Naknadno vgrajen šibedah (ki ga nima več, da pa zraven enega iz Civica), pleh po robovih tam rjav in skrajni čas za zrihtat predno začne gnit. Motor je po pol leta palil ko radio, to mi je bila največja skrb, ker kosi ne ležijo ravno v vsaki vasi

Skratka, z vložkom nekje 2-2.5k€ (če večinoma delaš sam/s kolegi, ki ne računajo veliko) bi bil avto kleparsko in ličarsko obnovljen, porihtana notranjost in narejen mal bolj obsežen servis, tako da samo pali-vozi.
Peljal se nisem, ampak predno ga je parkiral (cca. leto in pol) se je baje skozi vozil, enako lastnik pred njim (ki jo je imel par mesecev), poraba pa je bila ob lepi vožnji menda pod 8l

Skratka, lepo bi bilo da ga en odreši in porihta kot se zagre, ker si avto to res zasluži. Al pa meni zrihta plac, pa ga ne pripeljem domov dokler ni ganz gut

Žiga bo pa še dve fotki prilepil, da se vidi približno trenutno stanje avta


Re: avto.net zanimivosti
avto je bil meni sprva bl čudn
ampak sem pol večer predno sva šla s kmetkom avtek pregledat mal počekiru zgodovino tega avta in mi je postajal vedno bolj všečen, čeprav je ta primerek bolj projektni avto, kot pa pali in vozi... torej prva faza 1. serije rx-7 z Wankeljevim mopedom, obratomer je na sredini konzole, pospeški baje okoli 9s do 100km/h, 50:50 razpored teže, električni pomik antene, električni "boot release" ki je steklen, "pop up" lučke, v SLO kar rariteta... avto ima kr hud karakter...
fotki:
http://img109.imageshack.us/img109/8923 ... 174841.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/2592/2 ... 180112.jpg
clio al pa rx-7... slišat ni težka odločitev

fotki:
http://img109.imageshack.us/img109/8923 ... 174841.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/2592/2 ... 180112.jpg
clio al pa rx-7... slišat ni težka odločitev


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: avto.net zanimivosti
men pa ni všeč 
S temi finančnimi plani pa ne se hecat! dejasnko propadejo preden jih sploh zastaviš

S temi finančnimi plani pa ne se hecat! dejasnko propadejo preden jih sploh zastaviš


Re: avto.net zanimivosti
Jah, vsak ma svoj okus, eni mate pač slabšga
Hec
Pri takem avtu je denar stranskega pomena, ko ga imaš kupuješ nove stvari, ko ga nimaš, pa zabijaš čas s šmirglom, fleksom in kladvom v roki. Ko ga pritisneš pozabiš na vložek



Pri takem avtu je denar stranskega pomena, ko ga imaš kupuješ nove stvari, ko ga nimaš, pa zabijaš čas s šmirglom, fleksom in kladvom v roki. Ko ga pritisneš pozabiš na vložek


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
jst sm tud reku, jurja za avto, jurja na avto















- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: avto.net zanimivosti
ta prvi Range Rover so res hudi... sam ta je pa mal bogi 
Smo ga šli z frendi pogledat, motor na novo narejen, sam ko vzge se kar ustrašiš kako to ropota
Naotarnjost pa je kr sfukana....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6907650&show=1

Smo ga šli z frendi pogledat, motor na novo narejen, sam ko vzge se kar ustrašiš kako to ropota

Naotarnjost pa je kr sfukana....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6907650&show=1
