
'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Dvokanalna glava ja, na prejšnji strani so slike priprave in vpasovanja kolektorjev ter brušenja nepravilnosti. Kubatura bo ostala serijska, 1.6 litra; okoli moči pa bomo vidli. Realno gledano, verjetno nekje okrog 70, mogoooče proti 80, če bo RES vse štimalo. Žalostne cifre, kaj čemo
Dokler ne zmečeš nekega resnejšega dnarja v te stare bokserje si pač obsojen na dvomestne številke, jebiga.


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
ja sem se pol spomnu za glave .. konji pa ..kaj pa vem .. mislim da tistih konkretnih starih 80 konjev že kar premakne hrošča
Ko sem kot mulac davnega leta 89 naredil izpit so nam bli konji na robu trimestne številke sanje
Ko sem kot mulac davnega leta 89 naredil izpit so nam bli konji na robu trimestne številke sanje

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: '74 VW 1303
Ma ja, hitrostnih rekordov takoalitako ne bomo podirali s temi našimi gajbicami, bolj je važno da je moči dovolj za zabavno vožnjo. Primerno zvočno kuliso pa itak nardijo fergazerji in ropotajoča pločevina 


Re: '74 VW 1303
pozdravček vsem.malo pozno sem se priključil v ta forum pa zato šele zdaj komentar v tale vaš prispevek.
konjev nikoli nikomur ni dovolj.tako mislimo.ko se pa zadevca premakne na asfaltu pa takoj spoznamo da je v hrošču tudi 70 konjev čisto dovolj da razjeziš koga v novejšem in močnejšem avtu.
sam imam 1700 ccm poršejčka z 80 konji pa je čisto dovolj.
iz takega 1600 motorja pa so v rallyju avstrijci potegnili kar cca 120 konjev.
leta 1972 model 1302 enak kot v tej temi le z ravnim steklom spredaj

konjev nikoli nikomur ni dovolj.tako mislimo.ko se pa zadevca premakne na asfaltu pa takoj spoznamo da je v hrošču tudi 70 konjev čisto dovolj da razjeziš koga v novejšem in močnejšem avtu.
sam imam 1700 ccm poršejčka z 80 konji pa je čisto dovolj.
iz takega 1600 motorja pa so v rallyju avstrijci potegnili kar cca 120 konjev.
leta 1972 model 1302 enak kot v tej temi le z ravnim steklom spredaj

"racing is life!anything that happens before or after,is just a waiting!"

Re: '74 VW 1303
Jap res je. S pomočjo Weber 46 IDA, suhega karterja, očitno precej zajebanega portanja glave s kombinacijo večjih ventilov (40/32), verjetno ubijalsko odmično in najbrž še en haufn drugih malenkosti in skrivnosti. Seveda se da, pač vse se začne in konča pri denarjuemo wrote: iz takega 1600 motorja pa so v rallyju avstrijci potegnili kar cca 120 konjev.


Re: '74 VW 1303
jap.verjetno ga je friziral ferdinand piech,soustvarjalec 6 cilinderskega razvoja motorja za legendarno 911.njegova družina je bila lastnica firme porsche austrija s sedežem v salzburgu.
drugače pa meni ušečen wagenček,tudi barva mi je klasična-dober izbor
drugače pa meni ušečen wagenček,tudi barva mi je klasična-dober izbor
"racing is life!anything that happens before or after,is just a waiting!"

Re: '74 VW 1303
Tako, zdaj pa imam praktično vso robo za motor zmetat skupaj. Na sliki je praktično vse kar gre v en motor, z izjemo hladilnega plehovja, hladilnika, alternatorja in bencinske pumpe.
Jep, po dveh letih je končno čas, da imam vse kose in lahko začnem sestavaljat. 8)


Pa še izpuh, ki bo pred montažo zaradi kvalitete izdelave potreben še malo ljubezni

Jep, po dveh letih je končno čas, da imam vse kose in lahko začnem sestavaljat. 8)


Pa še izpuh, ki bo pred montažo zaradi kvalitete izdelave potreben še malo ljubezni


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
auspuh je iz bogate taiwanske zakladnice? ala Cadron .. gretja vidim da ne bo več ..to gre direkt na glavo brez grelnih bučk?
drgač pa lepo obložena miza ..
drgač pa lepo obložena miza ..

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: '74 VW 1303
Jep, neki daljni vzhod pomojem.. al to, al pa das jurja za sistem iz DE. Jurja pa ne dam.
Če bi se znal in mel možnost it TIG bi si pa itak sam zvaril te zadeve.
Gretja ne bo več, kot ga ni bilo že nekaj časa - avto čez zimo stoji tako da gretje ni neka nuja.

Če bi se znal in mel možnost it TIG bi si pa itak sam zvaril te zadeve.
Gretja ne bo več, kot ga ni bilo že nekaj časa - avto čez zimo stoji tako da gretje ni neka nuja.

Re: '74 VW 1303
Glavna gred je vküp
Najtaprvo ležaj, potem pa nabijanje zobnikov do onemoglosti


Ker sta zobnika na tesni naleg, jih je klub gretju potrebno vredu potolčt da prideta na svoje mesto. Vlogo mirovnika med kladivom in zobnikom sta dobila stara originalna ležaja glavne gredi, ki sta dokončno dala življenje za ta motor

..in potem še ojnice. Ležaji so z dodanim jeklenim hrbtiščem.


Ojnice sem po navodilih Zovirdsgemahta tudi zvagal, vse4 so v razliki 5g, tovarniško dovoljeno odstopanje naj bi bilo 10g. Po zategu na glavno gred s predpisanim momentom se na srečo vrtijo primerno gladko in vse4 enakomerno.

Adapter za oljno sipko sem povrtal, vrezal navoje in vgradil tipalo za temperaturo olja


Potem je prisel na vrsto blok. Vse se je začelo z nago desno polovico, katero jekolega oklical z devico, čeprav sem sam mnenja da zaradi drugega brušenja ki ga ima blok za sabo izraz ni najbolj na mestu:

Vanjo je hitro za tem padla glavna gred z ležaji, tako da dvoma o njeni nedolžnosti več ni bilo.

Gangbangu so se hitro pridružili še dročniki in odmična:

..ki je dobro vedela kam spada in kje ji je mesto!

Ker mi ideja o dvojnem karterju ki visi izpod motorja ni bila všeč, suhi karter pa stroškovno za ta motor ni bil smiseln, sem se odločil da sprobam takozvani windage tray ali Schwabbelblech, odvisno kateri severnjak ga naziva. Slovenskega imena ne poznam, gre pa za brezvezen štikl pleha, ki pride v karter in naj bi pomagal zadrževat olje v karterju med ostrimi zavoji ter zaviranji, zmanjševat penjenje olja v bloku in do neke mere preprečevat aeracijo ( tvorbo majhnih zračnih mehurčkov v olju). Je poceni in podoben sistem so menda uporabljali stari Porscheji pred uvedbo suhega karterja, zato bi znal delovat tudi tukaj.

..in še v bloku:

Ker za montažo druge polovice ohišja potrebuješ ali sočloveka, ki ti s prsti drži dročnike, ali namensko orodje katerega nimam, sem si moral po ghetto pomagati z orodjem za avtoradie. Zadeva po manjšem pozvitju deluje presenetljivo dobro:

Sledil je nanos tesnilne mase ter sestavljanje bloka in zategovanje na moment. Tako bo zdaj sestavljen blok počival kak teden, da se mu dodobra strdi dihtmasa, jaz pa pripravim ostale zadeve za nadaljno montažo.

Najtaprvo ležaj, potem pa nabijanje zobnikov do onemoglosti


Ker sta zobnika na tesni naleg, jih je klub gretju potrebno vredu potolčt da prideta na svoje mesto. Vlogo mirovnika med kladivom in zobnikom sta dobila stara originalna ležaja glavne gredi, ki sta dokončno dala življenje za ta motor

..in potem še ojnice. Ležaji so z dodanim jeklenim hrbtiščem.


Ojnice sem po navodilih Zovirdsgemahta tudi zvagal, vse4 so v razliki 5g, tovarniško dovoljeno odstopanje naj bi bilo 10g. Po zategu na glavno gred s predpisanim momentom se na srečo vrtijo primerno gladko in vse4 enakomerno.

Adapter za oljno sipko sem povrtal, vrezal navoje in vgradil tipalo za temperaturo olja


Potem je prisel na vrsto blok. Vse se je začelo z nago desno polovico, katero jekolega oklical z devico, čeprav sem sam mnenja da zaradi drugega brušenja ki ga ima blok za sabo izraz ni najbolj na mestu:

Vanjo je hitro za tem padla glavna gred z ležaji, tako da dvoma o njeni nedolžnosti več ni bilo.

Gangbangu so se hitro pridružili še dročniki in odmična:

..ki je dobro vedela kam spada in kje ji je mesto!

Ker mi ideja o dvojnem karterju ki visi izpod motorja ni bila všeč, suhi karter pa stroškovno za ta motor ni bil smiseln, sem se odločil da sprobam takozvani windage tray ali Schwabbelblech, odvisno kateri severnjak ga naziva. Slovenskega imena ne poznam, gre pa za brezvezen štikl pleha, ki pride v karter in naj bi pomagal zadrževat olje v karterju med ostrimi zavoji ter zaviranji, zmanjševat penjenje olja v bloku in do neke mere preprečevat aeracijo ( tvorbo majhnih zračnih mehurčkov v olju). Je poceni in podoben sistem so menda uporabljali stari Porscheji pred uvedbo suhega karterja, zato bi znal delovat tudi tukaj.

..in še v bloku:

Ker za montažo druge polovice ohišja potrebuješ ali sočloveka, ki ti s prsti drži dročnike, ali namensko orodje katerega nimam, sem si moral po ghetto pomagati z orodjem za avtoradie. Zadeva po manjšem pozvitju deluje presenetljivo dobro:

Sledil je nanos tesnilne mase ter sestavljanje bloka in zategovanje na moment. Tako bo zdaj sestavljen blok počival kak teden, da se mu dodobra strdi dihtmasa, jaz pa pripravim ostale zadeve za nadaljno montažo.

