Nekje vmes pred to sem pozabil umestiti še izdelavo custom downpipe
Ker zaradi drugačne turbine in napačne spodnje vezne stene ne pride v poštev nič od serijskih izpušnih sistemov, sem dal skriviti tri krivine premera 54 mm in sam doma zvaril zadevo skupaj

Fora, neglede na to, kako se trudiš in zadevo upasaš ter kljub temu da v nekem trenutku vse v nulo paše skupaj, se po končanem varjenju in vijačenju vedno pojavijo neki zamiki
........
Vedno, ko me na Jadranski v MB vidijo trgovci priti v trgovino z avtodeli, se jim samo smeji, ker vedo, da bo ta prišlek spet pustil celo premoženje pri njih. Vzdrževanje daily delte, ki je bila tudi zrela za mehansko obnovo in delte I ni bila nikoli poceni dejavnost.
Nekega dne sem se tako odpravil nabaviti ves material za mali servis za daily ter vse tekočine za zagon rdeče

16 litrov motornega olja - 4 za daili, 5 + 5 za rdečo (utekanje ter kasneje redno olje), 2 litra olja za menjalnik, liter zavornega olja, oljni filter ter cinšpula za daily, hupa, pa še kaj bi se našlo v tej škatli. Fakerjem se res lahko smeji .....
Končno mi je skupaj uspelo spraviti tudi vso oljno instalacijo okoli oljnega hladilnika in turbine
Vmes sem uspel vtrgati še M10 vijak
Kinda sexy
No, ko sem kupoval cevi za downpipe, sem se pozanimal tudi o strošku čisto novega izpušnega sistema. Cena, ki mi jo je prijavil trgovec, je kljub 30 % popustu presegla cifro 500, kar pa je izredno nehuman strošek, razmišljanje o tem pa že pomeni, da res kot kaže le imam neka SM nagnjenja.
Zaradi racionalnosti sem tako po vzorcu (darovala ga GT delta) naročil izdelavo vseh krivin, nabavil gibljivo cev, izpušni lonec, gumice, objemke ter se tako oborožen zagnal v garažo
Zadnji lonec je gor, le vidite ga ne
Ker nisem imel kaj bolj pametnega za delati, sem šel nameščati vsa vrata ter poloviti lufte ...
... nakar me je za božič presenetil ličar in mi pripeljal sveže pobarvane vse letvice okoli oken, po strehi ter vse kljuke za vrata. Deda bi objel, če bi ne prejšnji dan eno goro časa porabil in osebno v njegovi delavnici brusil vso to drobovje, ker je njemu pač falilo časa. No, vseeno sem bil srečen in nasmejan
In tako sem lahko do konca zložil skupaj vsa vrata ter vgradil stekla, ključavnice, električen pomik stekel in ostalo drobovje. Spet ogromno dela in bore malo za pokazati
Namontiral sem tudi zadnji odbijač, kjer pa je bila veselica pri bokih, saj so pre FL karoserije imele drugače rešeno pritrjevanje odbijačev ob strani na boke. Ker med odbijačem in starim bokom ni kaj prida prostora, sem se zatekel k improvizaciji in uporabil nekaj več tesnilne mase, odbijača pa se tudi ne dobi več kar tako dol
Zaradi lepljenja sprednjih blatnikov sem moral za potrebe lovljenja luftov namestiti še pokrov motorja

Ne zgleda švoh
Pa da se še pohvalim
Vseh 8 stekel na tem avtomobilu je originalnih. Še nisem imel v lasti drugega avtomobila, na katerem bi se to videlo
Drugače pa sem med upasovanjem vrat in odbijačev klel lahe, zakaj niso bile delte I tudi 3 vratne. Cela štala je, da lufte spraviš v nek red, pa še potem se sprašuješ, če je to lepše kot fabriško, ker so bili v tovarni ti avtomobili tako nametani skupaj ......
Tako, s slikami sem sedaj prišel na tekoče in boste pred mano imeli en čas mir
