
Lancia Delta HF Turbo

Re: Lancia Delta HF Turbo
kam si dal stvari galvanizirat
drugac pa se se se slike,pa seveda opis.


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Na začetku enemu pacientu tam v tvojih koncih. Ne me vprašat kera firma, ker je to letelo preko Vigrada - kompenzacijesablac wrote:kam si dal stvari galvaniziratdrugac pa se se se slike,pa seveda opis.

Je pa bila to ena hudo sposobna firma, ker so bili v stanju zgubiti še pa još drobnarij, pa tudi izgled ni bil najlepši.
Za tem se dal eno celo škatlo drobnarij galvanizirati eni firmi v Kranj - za male pare lepi izdelki, le logistika je jeba.
Zadnje čase sem vse živo robe vozil k Fric-ovi v Cirkovce. Poceni in lepo narejeno. Je pa to tako daleč in Maribora ven, da je včasih strošek bencina večji kot strošek galvanizacije. Sicer tu pa tam zgubijo kako drobnarijo, sploh če ne uporabijo bobna, sem pa izredno zadovoljen z njimi.
Predlagam, da si poiščeš kako lokalno firmo, ker vseh vijakov in drobnarij za cel avto nisi v stanju pripravit in nabrat za eno rundo galvaniziranja, tako da boš kar dostikrat pri njih

Slike pa sledijo

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
V Mariboru cinkajo tudi v zaporih, zaenkrat imam dobro izkušnjo z njimi (ja, ednina
) in so zelo ugodni. Sem pa že slišal zgodbe o tem da znajo izgubit kak kos, pa glede na to da sem zraven svojih kosov dobil vrnjen še en dokaj velik pocinkan kotnik (katerega ni bilo zraven ob predaji robe v obdelavo) očitno ne pazijo najbolj čigavo je kaj. Tako da kar se tiče bolj finih delov je menda ena firma iz TAM-a pravi naslov, za tavečje / pogrešljive pa zapor.


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Lancia Delta HF Turbo
matej, v mestu maš CRI (invalidsko podjetje), men pocinkajo 300 vijakov pa matic za feltne za 8€ 


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Boben je zakon, samo dovolj drobnarij moraš pripeljati, ker ko se začnejo igrati z žicami si pečenTine wrote:V Mariboru cinkajo tudi v zaporih, zaenkrat imam dobro izkušnjo z njimi (ja, ednina) in so zelo ugodni. Sem pa že slišal zgodbe o tem da znajo izgubit kak kos, pa glede na to da sem zraven svojih kosov dobil vrnjen še en dokaj velik pocinkan kotnik (katerega ni bilo zraven ob predaji robe v obdelavo) očitno ne pazijo najbolj čigavo je kaj. Tako da kar se tiče bolj finih delov je menda ena firma iz TAM-a pravi naslov, za tavečje / pogrešljive pa zapor.

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
No, istočasno s pobarvano karoserijo sem dobil domov obnovljene in nekoliko krajše zadnje amortizerje ter samo obnovljene sprednje.
Kot sem v enem od prvih objav omenil, je znal biti avto na neravninah kar nervozen, kar je bila posledica tega, da so trije od 4ih amortizerjev puščali olje, mislim da sprednji desni celo v takem obsegu, da je to veselo mazalo kolesni ležaj
Zadnja amortizerja sem dal krajšati, ker sem dal kasneje gor tudi krajši zadnji fedri.
No, kot sem bil že pred tem opozorjen, so obnovljeni amortizerji vedno šlampasto pobarvani in tako sem jih tako po hitrem postopku osvobodil tiste kvazi barve in v nulo pripravljene podlage.
Prosim lepo, amortizerji so kovinsko črne barve, kot marsikatera drobnarija na podvozju. Zgleda skoraj preveč fensi
Sveže obnovljeni in slabo pobarvani amortizerji


Sveže na novo popenzlani

In združeni s speskanimi in prašno pobarvanimi fedrami

V tem času je padla odločitev, da se i.e. motor obnovi po proceduri, napisani na prejšnji strani in tako se je v mehanikovi garaži bohotil obnovljen blok motorja ter nekaj ostale drobnarije, ki sem jo moral očediti, ker ded tega ni imel namena




Blok je bil deležen nekaj besnega brušenja ter barvanja ...




Mogoče še kasneje najdem kako fotko motorja in drobovja
Kot sem v enem od prvih objav omenil, je znal biti avto na neravninah kar nervozen, kar je bila posledica tega, da so trije od 4ih amortizerjev puščali olje, mislim da sprednji desni celo v takem obsegu, da je to veselo mazalo kolesni ležaj

Zadnja amortizerja sem dal krajšati, ker sem dal kasneje gor tudi krajši zadnji fedri.
No, kot sem bil že pred tem opozorjen, so obnovljeni amortizerji vedno šlampasto pobarvani in tako sem jih tako po hitrem postopku osvobodil tiste kvazi barve in v nulo pripravljene podlage.
Prosim lepo, amortizerji so kovinsko črne barve, kot marsikatera drobnarija na podvozju. Zgleda skoraj preveč fensi

Sveže obnovljeni in slabo pobarvani amortizerji


Sveže na novo popenzlani


In združeni s speskanimi in prašno pobarvanimi fedrami

V tem času je padla odločitev, da se i.e. motor obnovi po proceduri, napisani na prejšnji strani in tako se je v mehanikovi garaži bohotil obnovljen blok motorja ter nekaj ostale drobnarije, ki sem jo moral očediti, ker ded tega ni imel namena




Blok je bil deležen nekaj besnega brušenja ter barvanja ...




Mogoče še kasneje najdem kako fotko motorja in drobovja
Last edited by grega983 on 08 Feb 2013, 11:03, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Po približno dveh letih jeb..a ježa se je končno pričelo sestavljanje kakšne miljarde sestavnih delov
Sveže pobarvan nosilec za akumulator na mestu ter mehanizem za sprednja brisalca

Originalni filc s čisto zdelano bitumensko prevleko - potrebno bo še nekaj narediti na temu


Izdelal sem še dodaten nosilec za volansko letev, ker je ob nakupu volan znal nekoliko preveč opletati naokoli

Šibedah je dobil odtočne cevi. Smešno kje vse so lahi komplicirali. Sprednji dve cevki sta DN 10, zadnji dve pa DN 12

Namestil sem tudi škatlo z pečko in lupotami za topel/hladen zrak

ter jo po namestitvi armaturke tudi vtrgal ven in zamenjal z to iz GT-jke, ker je krmiljenje teh loput v škatli po novem izvedeno preko kardančkov, pred tem pa je bilo vse s zajlami
Sveže pobarvan servo za zavore

Priprave zelo lepe in umazane FL armaturke na vgradnjo

Bratov masterpis pri nameščanju ploščice

Vpasana umazana armaturka z bolj ali manj vso elektriko





Predelal sem tudi podaljšek požarne stene, ki se nahaja za sesalnim kolektorjem, saj bo turbina z novim motorjem imela drugo lego v prostoru - v originalu med požarno steno in motorjem, po novem pred motorjem in tako ni potreben več usmerjevalnik zraka za hlajenje polžeka


Pa prosim brez komentarjev na temo čistoče armaturke
Tisti, ki ste že sestavljali avtomobil veste, da bo ta po enem mesecu enako umazana, če avtomobil nima stekel in vrat ter se še kaj dela v istem prostoru
Sveže pobarvan nosilec za akumulator na mestu ter mehanizem za sprednja brisalca

Originalni filc s čisto zdelano bitumensko prevleko - potrebno bo še nekaj narediti na temu


Izdelal sem še dodaten nosilec za volansko letev, ker je ob nakupu volan znal nekoliko preveč opletati naokoli

Šibedah je dobil odtočne cevi. Smešno kje vse so lahi komplicirali. Sprednji dve cevki sta DN 10, zadnji dve pa DN 12

Namestil sem tudi škatlo z pečko in lupotami za topel/hladen zrak

ter jo po namestitvi armaturke tudi vtrgal ven in zamenjal z to iz GT-jke, ker je krmiljenje teh loput v škatli po novem izvedeno preko kardančkov, pred tem pa je bilo vse s zajlami
Sveže pobarvan servo za zavore


Priprave zelo lepe in umazane FL armaturke na vgradnjo

Bratov masterpis pri nameščanju ploščice


Vpasana umazana armaturka z bolj ali manj vso elektriko






Predelal sem tudi podaljšek požarne stene, ki se nahaja za sesalnim kolektorjem, saj bo turbina z novim motorjem imela drugo lego v prostoru - v originalu med požarno steno in motorjem, po novem pred motorjem in tako ni potreben več usmerjevalnik zraka za hlajenje polžeka


Pa prosim brez komentarjev na temo čistoče armaturke

Tisti, ki ste že sestavljali avtomobil veste, da bo ta po enem mesecu enako umazana, če avtomobil nima stekel in vrat ter se še kaj dela v istem prostoru

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Sestavljanje se je nadaljevalo z nameščanjem obnovljenega rezervoara. Zadeva bi bila končana, če bi le že prej uspel pravilno zmeriti premere cevi, ki se pojavljajo okoli zunanje bencinske pumpe. No ker sem bil pri tem zelo šlampast, se mi sedaj že kako leto po garaži vlači nekaj metrov cevi za bencin različnih premerov
Istočasno sem pričel montirati tudi raznorazne sveže galvanizirane drobnarije, ker je neverjetno lepo vgraditi v sveže pobarvan avto neko nov ali po izgledu kot nov del




Pričel sem polagati tudi filc



Probno namestil originalni tepih ..



.... ki pa mi nekako ni bil všeč, saj zgleda preveč <volneno> in malo je že muckast, zato sem iz GT-jke vzel siv tepih. Sicer zgleda zelo umazan, ampak je pa dejansko skoraj kot nov

Med probnim nameščanjem sem ugotovil, da tega tepiha na žalost ne morem uporabiti, saj je vsak sprednji sedež pritrjen na 4 vijake, zadnja dva pa sta nameščena na nogice, navarjene na karoserijo. Leta 86 se je očitno nekomu zdelo smiselno ti dve nogici pomakniti 40 mm naprej, tako da novi tepih ne paše v staro karoserijo, težave pa bom imel tudi pri nameščanju sedežev, saj bo treba na nek način predelati sanke.
Na plano sem potegnil tudi recarote, tapete in strop, ki sem jih nabavil že pred časom in se mi je zdel v danem trenutku dober nakup



Ob natančnem pregledu sem ugotovil, da je voznikov sedež že nekoliko preveč obrabljen, da bi ga mirno gledal, sovoznikov mu je po obrabljenosti sledil tesno za petami, zadnja klop je bila od sonca ponekod čisto obledela, v tapete zadnjih vrat pa se je nekemu hajmanu pred leti zdelo dobro vrezati luknje za vgradnjo zvočnikov.
Se pravi, zadeva ni zgledala več blesteče in tako sem pričel iskati zaupanja vrednega tapetnika, ki bi za neke normalne denarje vse to oblekel na novo, po možnosti pa bi pri tem ohranil barvo ter teksturo materiala. Ker sem na vsak način želel ohraniti barvo (olivno zelena), se je pojavila težava, ker mikrofibre v tej barvi ni možno dobiti perforirane (osrednji del obeh sedežev, klopi in del tapet). Sprejel sem kompromis in dal tapetniku nalogo, da bodo vsi deli iz gladke mikrofibre, za razbitje monotonije pa se vseeno naredi šiv na mestih, kjer so bili v originalu stiki med različnima vzorcema.
Ker nisem verjel, da zadnja klop od FL modela paše v pre FL karoserijo, sem seveda moral to pred predajo robe tapetniku tudi preizkusiti. Pasalo je kot ata na mamo

Ni potrebno razlagati, katere sedeže bom raje videl v gajbici

Ker je bil motor še vedno pri mehaniku, notranjost pa je prevzel tapetnik, sem se lotil sestavljanja delov, ki pa so mi ostali doma
Zadnja hauba




Kot novo

Na kratko sem uletel k mehaniku, kjer se je le začel kazati rezultat finančnih in časovnih vložkov





Istočasno sem pričel montirati tudi raznorazne sveže galvanizirane drobnarije, ker je neverjetno lepo vgraditi v sveže pobarvan avto neko nov ali po izgledu kot nov del





Pričel sem polagati tudi filc



Probno namestil originalni tepih ..



.... ki pa mi nekako ni bil všeč, saj zgleda preveč <volneno> in malo je že muckast, zato sem iz GT-jke vzel siv tepih. Sicer zgleda zelo umazan, ampak je pa dejansko skoraj kot nov

Med probnim nameščanjem sem ugotovil, da tega tepiha na žalost ne morem uporabiti, saj je vsak sprednji sedež pritrjen na 4 vijake, zadnja dva pa sta nameščena na nogice, navarjene na karoserijo. Leta 86 se je očitno nekomu zdelo smiselno ti dve nogici pomakniti 40 mm naprej, tako da novi tepih ne paše v staro karoserijo, težave pa bom imel tudi pri nameščanju sedežev, saj bo treba na nek način predelati sanke.
Na plano sem potegnil tudi recarote, tapete in strop, ki sem jih nabavil že pred časom in se mi je zdel v danem trenutku dober nakup



Ob natančnem pregledu sem ugotovil, da je voznikov sedež že nekoliko preveč obrabljen, da bi ga mirno gledal, sovoznikov mu je po obrabljenosti sledil tesno za petami, zadnja klop je bila od sonca ponekod čisto obledela, v tapete zadnjih vrat pa se je nekemu hajmanu pred leti zdelo dobro vrezati luknje za vgradnjo zvočnikov.
Se pravi, zadeva ni zgledala več blesteče in tako sem pričel iskati zaupanja vrednega tapetnika, ki bi za neke normalne denarje vse to oblekel na novo, po možnosti pa bi pri tem ohranil barvo ter teksturo materiala. Ker sem na vsak način želel ohraniti barvo (olivno zelena), se je pojavila težava, ker mikrofibre v tej barvi ni možno dobiti perforirane (osrednji del obeh sedežev, klopi in del tapet). Sprejel sem kompromis in dal tapetniku nalogo, da bodo vsi deli iz gladke mikrofibre, za razbitje monotonije pa se vseeno naredi šiv na mestih, kjer so bili v originalu stiki med različnima vzorcema.
Ker nisem verjel, da zadnja klop od FL modela paše v pre FL karoserijo, sem seveda moral to pred predajo robe tapetniku tudi preizkusiti. Pasalo je kot ata na mamo


Ni potrebno razlagati, katere sedeže bom raje videl v gajbici


Ker je bil motor še vedno pri mehaniku, notranjost pa je prevzel tapetnik, sem se lotil sestavljanja delov, ki pa so mi ostali doma
Zadnja hauba




Kot novo


Na kratko sem uletel k mehaniku, kjer se je le začel kazati rezultat finančnih in časovnih vložkov





Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Ampak še vedno sem pa se tudi srečeval z napakami pri klepariji .....
Pri nameščanju rezervoarja sem ugotovil, da nisem pravilno pozicioniral ene od lukenj v dnu gepeka, tako da je bilo za potrebe prehoda cevi za dolivanje benza spet igrati varilca. Priznam, tu sem pa bil namerno šlampast in sem okolico luknje prebarval samo s črno barvo, in ne rdečo. J... ga, ni je prefekcije

Po panku mi je delalo gužvo marsikatera drobnarija in ena od teh je bil kompleten mehanizem za šibedah, zato sem začel delati prostor in sem zmontiral sledeče



Nekje na podstrešju sem po dolgem času našel originalno vetrobransko steklo. Ne da je samo originalno Lancia, je tudi originalno s te karoserije, kar je pravi mali dosežek za 26 let na cesti


Seveda je bilo potrebno zadevo nemudoma vgraditi

...in ostala je cela
Kot zanimivost naj omenim, da so vetrobrani na FL modelih večji na račun drugačnih tesnil, saj je okvir ostal enak. Ker so rjavo tonirana vetrobranska stekla že za FL modele in integrale sila redka stvar, si niti ne upam pomisliti kakšen iziv bi bil poiskati nadomestno rjavo steklo za pre FL model
Obnova je prehajala v fazo, ko so se mi po garaži začeli nabirati raznorazni obnovljeni kosi, ki sem jih seveda rade volje vgrajeval

Pred tem sem dobil domov še zadnji most, ki sem ga dal peskati in prašno barvati stranki. Nazadnje se je pri fedrah to izkazalo dobro, sedaj pa je sledil hladen tuš v obliki mehurjev pod barvo.

Izkazalo se je, da je mojster, zadolžen za peskanje, ta kos mirno spregledal in ga predal mojstru, ki je brez vsakega razmišljanja to prašno pobarval. V češi je seveda namehurilo vse prejšnje sloje barve in rezultat je bil
Zadevo sem tako kar sam doma kompletno prebrusil in pobarval. Tako sedaj vsaj vem, da je narejeno kot se zagre
Pri nameščanju rezervoarja sem ugotovil, da nisem pravilno pozicioniral ene od lukenj v dnu gepeka, tako da je bilo za potrebe prehoda cevi za dolivanje benza spet igrati varilca. Priznam, tu sem pa bil namerno šlampast in sem okolico luknje prebarval samo s črno barvo, in ne rdečo. J... ga, ni je prefekcije



Po panku mi je delalo gužvo marsikatera drobnarija in ena od teh je bil kompleten mehanizem za šibedah, zato sem začel delati prostor in sem zmontiral sledeče



Nekje na podstrešju sem po dolgem času našel originalno vetrobransko steklo. Ne da je samo originalno Lancia, je tudi originalno s te karoserije, kar je pravi mali dosežek za 26 let na cesti



Seveda je bilo potrebno zadevo nemudoma vgraditi

...in ostala je cela

Kot zanimivost naj omenim, da so vetrobrani na FL modelih večji na račun drugačnih tesnil, saj je okvir ostal enak. Ker so rjavo tonirana vetrobranska stekla že za FL modele in integrale sila redka stvar, si niti ne upam pomisliti kakšen iziv bi bil poiskati nadomestno rjavo steklo za pre FL model

Obnova je prehajala v fazo, ko so se mi po garaži začeli nabirati raznorazni obnovljeni kosi, ki sem jih seveda rade volje vgrajeval


Pred tem sem dobil domov še zadnji most, ki sem ga dal peskati in prašno barvati stranki. Nazadnje se je pri fedrah to izkazalo dobro, sedaj pa je sledil hladen tuš v obliki mehurjev pod barvo.


Izkazalo se je, da je mojster, zadolžen za peskanje, ta kos mirno spregledal in ga predal mojstru, ki je brez vsakega razmišljanja to prašno pobarval. V češi je seveda namehurilo vse prejšnje sloje barve in rezultat je bil

Zadevo sem tako kar sam doma kompletno prebrusil in pobarval. Tako sedaj vsaj vem, da je narejeno kot se zagre

Last edited by grega983 on 08 Feb 2013, 16:56, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Thats more like it


Galvanizirana čeljust od i.e. turbo ter menjan O ring ter prašne gumice. V osnovi je enaka kat za frgazer turbo, le nekoliko je širša, saj sta sprednja zavorna diska dvojna namesto enojna

Sestavljati sem pričel tudi zadnji most in kar na1x je ta kup pleha, razparceliran po 55 škatlah postajal podoben nečemu











Fabriško so imele i.e. turbo pod diskom še 5 mm jeklen distančnik, ki ga moja malenkost pač ni imela na zalogi, zato sem ga dal preprosto narediti za obe strani






Galvanizirana čeljust od i.e. turbo ter menjan O ring ter prašne gumice. V osnovi je enaka kat za frgazer turbo, le nekoliko je širša, saj sta sprednja zavorna diska dvojna namesto enojna

Sestavljati sem pričel tudi zadnji most in kar na1x je ta kup pleha, razparceliran po 55 škatlah postajal podoben nečemu












Fabriško so imele i.e. turbo pod diskom še 5 mm jeklen distančnik, ki ga moja malenkost pač ni imela na zalogi, zato sem ga dal preprosto narediti za obe strani




Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
