Post
by grega983 » 05 Feb 2013, 00:09
No kot sem omenil je avto lancia delta HF. Za nepoznavalce - delte so pred modelom integrale obstajale v obliki navadnih 1300, 1500 in 1500 GT imeli še HF, ki so bile 1.6 turbo z frgazerjem, fwd ter neverjetno in grozno grdo notranjostjo.
Avtomobil ima v originalu po tehničnih podatkih 131 članski hlev ter okoli 950 kg.
Leta 86 je celotna paleta modelov delta doživela tehnični ter optični facelift. Na zunanjosti so se spremenili odbijači, streha, sprednja maska ter alu platišča. Ker pa je to izdelek lahov, se je največja veselica zgodila v notranjosti, kjer je avtomobil dobil novo armaturko, sedeže, tapete, dno karoserije, sprednjo vezno steno, požarno steno, zadnje boke z koloteki, vetrobransko steklo, zadnjo haubo ter seveda nov motor ter menjalnik. HF turbo so štancali med leti 86 in 92 v 131 in 140 konjski verziji, gajbice pa so se zredile na približno 1000 kg. Leta 86 je za potrebe nastopanja v grp. A nastal model 4WD, ki je optično identičen HF turbo, s tem da ima pod haubo 2.0 t 8V motor ter praska podlago z vsemi 4imi kolesi.
Ker je bila 4WD le neka začasna rešitev za grp. A, so lahi leta 88 pričeli štancati integrale 8V, ki so bile v osnovi le 4WD z poširjeno karoserijo ter dodelano mehaniko. Leta 89 so motor dodelali v 16V verzijo, leta 92 pa v EVO (še širša). Leta 93 je sledila EVO2, ki je bila spet mehansko dopolnjena, namesto 15 colskih kolic so namestili 16 colske, v notranjosti pa je bilo med drugim opaziti drugačne sedeže. Seveda je bilo še več sprememb a to so za nepoznavalce le sitnice.
No pa da ne bom dolgovezil, slik je res na kile, marsikaj se je dogajalo in se še bo ker zadeva še vedno ni končana.
Sem s.p. in kot tak sem tajnica, direktor, delovna sila in še kaj vse v eni osebi in vedno primanjkuje prostega časa.
Ampak da ne bom najedal, sledi nova tema, namenjena tej rji.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana