Opel Kadett C zadnja aksa

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
zna bit jeba da si narobe setsavu? Tam je en miljon enih podložk za podkladanje in una skrčljiva puša na pinjonu...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
ja z uno puso je treba res pazit!DS71 wrote:zna bit jeba da si narobe setsavu? Tam je en miljon enih podložk za podkladanje in una skrčljiva puša na pinjonu...
ko sm jst sestavljal sem skoraj zajebau, sm biu siguren da tam ne sme bit lufta, potem pa je prsu moj mentor mimo
in smo tako nastavili da se kar slisi TAK TAK ce premikas pinjon naprej nazaj.
ce ni tam lufta bo šit.....

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Aja bo šit?
No jaz sem sam sestavljal skup, in sem zategnil tisto matico na pinionu toliko, da ni bilo nič lufta, torej brez premikanja naprej-nazaj. Sem pa celo notranjost akse nazaj not sestavil točno tako kot je bilo prej, tako lahko to možnost kar izključimo
Sem pa šel temperaturo difa preverjat predvsem zato, ker spušča čudne zvoke pri čisto majhnih obremenitvah...torej če se peljem 60kmh po ravnini/rahlem klancu navzdol se sliši kot recimo glasna pumpa za bencin, če do konca spustim gas ali pa do konca zahodim pa utihne 

No jaz sem sam sestavljal skup, in sem zategnil tisto matico na pinionu toliko, da ni bilo nič lufta, torej brez premikanja naprej-nazaj. Sem pa celo notranjost akse nazaj not sestavil točno tako kot je bilo prej, tako lahko to možnost kar izključimo



Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Si vmes tudi kaj poslikal?
Sem se tudi sam odločil, da bom naredil skupaj eno akso, ki je še na donatorju delov LS-u da bom imel v rezervi. Ima morda kateri kataloško št. onega semeringa (ki se ga "težko" dobi) in morebitnih drugih delov, ki ste jih zamenjali ?
Sem se tudi sam odločil, da bom naredil skupaj eno akso, ki je še na donatorju delov LS-u da bom imel v rezervi. Ima morda kateri kataloško št. onega semeringa (ki se ga "težko" dobi) in morebitnih drugih delov, ki ste jih zamenjali ?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Hmm, danes sem razdrl še mojo original akso da bi preveril koliko naj bi tam bilo lufta...no zategnen je čist do konca in pinion nima lufta niti malo! Papi, da niso to spet kakšni tvoji "mojstri"?papi wrote: ko sm jst sestavljal sem skoraj zajebau, sm biu siguren da tam ne sme bit lufta, potem pa je prsu moj mentor mimo
in smo tako nastavili da se kar slisi TAK TAK ce premikas pinjon naprej nazaj.
ce ni tam lufta bo šit.....


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
sej res lauko, prav mas, to je biu spet en nasvet enega od "mojstrov" tako da ne tako naredit,
ti bo ziher dif razpadu če nardis kod sm ti svetoval....
pusti kod je sej si prav sestavu, verjetno se res vse zobniške prenose sestavlja na knap,
brez nobenega lufta ali "dihanja" po domače povedano.....
aja, odsvetujem voznjo z mojim kadettom, ker mi je dif pomagal sestavit "mojster"
ti bo ziher dif razpadu če nardis kod sm ti svetoval....
pusti kod je sej si prav sestavu, verjetno se res vse zobniške prenose sestavlja na knap,
brez nobenega lufta ali "dihanja" po domače povedano.....

aja, odsvetujem voznjo z mojim kadettom, ker mi je dif pomagal sestavit "mojster"

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Kaj si zdej užaljen, sm ti sam povedu da je aksa serijsko sestavljena tako, da tam nima lufta.
Je še kdo drug to razdiral oz. kakšno mnenje glede tega? Sem se pa zdajle spomnil in bom to zadevo poiskal še v tistem ogromnem pdfju, mogoče piše kok zategnit...
Je še kdo drug to razdiral oz. kakšno mnenje glede tega? Sem se pa zdajle spomnil in bom to zadevo poiskal še v tistem ogromnem pdfju, mogoče piše kok zategnit...



Re: Opel Kadett C zadnja aksa
Ma sta se vidva oz. tudi dejana malo narobe razumela/razumel. Lufta ne sme biti v samem pinjonu ( da bi se pomikal naprej nazaj ali kakor koli .. s tem seveda ne bi šponal ležaja) .. luft more bit med zobniki ... torej med glavnim in pinjonom, torej mora imeti pinjon malo lufta levo desno, preden se obrnejo polosi.
Zadeva je načeloma zakomplicirana, če prestavljaš stvari iz ene akse v drugo, manj občutljivo je če samo odstraniš, in nato nazaj sestaviš ( razen če ne menjaš ležajev!) ... Zapomnit si je treba podložne plate, in tisto skrčjivo pušo, magar v primežu malo nazajraztegnit, da potem ko zateguješ, prideš da isto lego oz. offset pinjona.
danes se bom malo vozil, pa ti povem, drugače se pri normalni vožnji ne segreje neki, pri tiščanju pa zelo
Zadeva je načeloma zakomplicirana, če prestavljaš stvari iz ene akse v drugo, manj občutljivo je če samo odstraniš, in nato nazaj sestaviš ( razen če ne menjaš ležajev!) ... Zapomnit si je treba podložne plate, in tisto skrčjivo pušo, magar v primežu malo nazajraztegnit, da potem ko zateguješ, prideš da isto lego oz. offset pinjona.
danes se bom malo vozil, pa ti povem, drugače se pri normalni vožnji ne segreje neki, pri tiščanju pa zelo


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C zadnja aksa
res sm malo cudno napisau, ampak uni k je hotu razumet je razumu......Opelpower wrote:Ma sta se vidva oz. tudi dejana malo narobe razumela/razumel. Lufta ne sme biti v samem pinjonu ( da bi se pomikal naprej nazaj ali kakor koli .. s tem seveda ne bi šponal ležaja) .. luft more bit med zobniki ... torej med glavnim in pinjonom, torej mora imeti pinjon malo lufta levo desno, preden se obrnejo polosi.
Zadeva je načeloma zakomplicirana, če prestavljaš stvari iz ene akse v drugo, manj občutljivo je če samo odstraniš, in nato nazaj sestaviš ( razen če ne menjaš ležajev!) ... Zapomnit si je treba podložne plate, in tisto skrčjivo pušo, magar v primežu malo nazajraztegnit, da potem ko zateguješ, prideš da isto lego oz. offset pinjona.
danes se bom malo vozil, pa ti povem, drugače se pri normalni vožnji ne segreje neki, pri tiščanju pa zelo
