Sej diza je diza razlike so le v velikostih in navoju , recimo orginal skuter 50 ccm ima dizo 0.65 mm , jas mam te fergazarje od honde 900 ccm in ima dize 0.80 mm v orginalu dize pa lahko povrtam do 1.6 mm to pa je enkrat več tako da s tem nebi smelo bit nekih težav , da bi dobil premalo goriva. Bomo vidli ko bom probal motor zagnat:)Cox wrote:Ma nimam ... ampak na one cilinder.si dize od 50ccm motorjev lahko pomoje pozabis ... vrtanje diz na roke pa ... ne vem .. ze tak ni enostavno zdizirat motorja, kaj se le z takimi cungalunga pristopi.
No upam da ti rata, ce pa najdes kako stran z malo bol sirokim naborom diz bi se pa priporocal, bos enemu mojemu prijatlu prihranil dosti denarja drugemu pa živcev
Opel Manta A 1972

Re: Opel Manta A 1972

Re: Opel Manta A 1972
Bom spremljal definitivno .. mi bomo pa kot zgleda sli po preverjeni poti 2x dellorto 40 dhla 

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Opel Manta A 1972
Za dellorto imaš tu veliko šob in cene so ugodne...Cox wrote:Bom spremljal definitivno .. mi bomo pa kot zgleda sli po preverjeni poti 2x dellorto 40 dhla
http://stores.ebay.com/ALFA1750S-CARBUR ... ml?_fsub=2
Alpinas were always posh hot rods!

Re: Opel Manta A 1972
Tut mene zanima kaj se bo zgodilo , ampak sem skoraj 100 % da bo delovaloCox wrote:Bom spremljal definitivno .. mi bomo pa kot zgleda sli po preverjeni poti 2x dellorto 40 dhla


Re: Opel Manta A 1972
Pr vrtanju diz/šob ročno je velika vrjetnost da bo prišlo do manjše napake.
Vsak ki se vsaj malce spozna na dinamiko fluidov ve da vsaka najmanjša deformacija vpliva na turbolenčni tok.
Glede na to da je ponudnikov šob veliko in cene zelo konkurenčne (nizke za kar se ponuja) ni vredno tvegati ribanja enega valja (če je namreč preveč bencina bencin spira olje in se začne valj greti. Ščasoma pa vsi vemo kam pridemo...
Zato če se boš že spravlu to sam delat bod prepričan da bo stvar potekala 100% naravnost vsaka sprememba smeri je lohka katastrofalna na dolgi rok. Zato kdor to dela danes ima zelo precizne stroje z minimalnimi tolarancami.
Vsak ki se vsaj malce spozna na dinamiko fluidov ve da vsaka najmanjša deformacija vpliva na turbolenčni tok.
Glede na to da je ponudnikov šob veliko in cene zelo konkurenčne (nizke za kar se ponuja) ni vredno tvegati ribanja enega valja (če je namreč preveč bencina bencin spira olje in se začne valj greti. Ščasoma pa vsi vemo kam pridemo...
Zato če se boš že spravlu to sam delat bod prepričan da bo stvar potekala 100% naravnost vsaka sprememba smeri je lohka katastrofalna na dolgi rok. Zato kdor to dela danes ima zelo precizne stroje z minimalnimi tolarancami.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: Opel Manta A 1972
Se strinjam s tem, ampak mi ne gre najbolje v glavo zakaj na motorih, vodnih skuterjih, izvenkrmnih motorjih deluje to povsem normalno ko se naredi sinhronizacija fergazarjev.FR Wolf wrote:Pr vrtanju diz/šob ročno je velika vrjetnost da bo prišlo do manjše napake.
Vsak ki se vsaj malce spozna na dinamiko fluidov ve da vsaka najmanjša deformacija vpliva na turbolenčni tok.
Glede na to da je ponudnikov šob veliko in cene zelo konkurenčne (nizke za kar se ponuja) ni vredno tvegati ribanja enega valja (če je namreč preveč bencina bencin spira olje in se začne valj greti. Ščasoma pa vsi vemo kam pridemo...
Zato če se boš že spravlu to sam delat bod prepričan da bo stvar potekala 100% naravnost vsaka sprememba smeri je lohka katastrofalna na dolgi rok. Zato kdor to dela danes ima zelo precizne stroje z minimalnimi tolarancami.

Re: Opel Manta A 1972
Morš neki vedt da sinhronizacija je nastavitev dovoda zraka, nastavitev dovoda goriva je pa neki druzga(se dela po posluhu). In sinhronizacija je v večini pri štant gasu, šobe pa pri določenih obratih delujejo na polno. Torej se ti pri nekaterih obratih nebo toliko poznal ker imajo vpive druge luknjice v frgazerjih. Zdj za dvojne webre vem natančno kje gre bencin pri določenih obratih, ker sem ga imel toliko časa na grbi da sem ga ponoči sanjal. 
Malo naštudiri kako je z bencinom pri tem tvojem. Lahko ti pa samo povem da so frgazerji zelo kompricirani pa čeprav zgledajo enostavno, princip je načeloma enostaven a ko vidiš kanale luknjice kje kaj vleče pod določenim kotom lopute je pa to čisto druga stvar.
Zato predno se lotiš česarkoli se zelo dobro izobrazi kje ima kanale katera šoba je za kje. Najležje pa ti bo to pomagal mojster, ki tuna motorje( ker eč se ne motim so tile fergiji od motorja).

Malo naštudiri kako je z bencinom pri tem tvojem. Lahko ti pa samo povem da so frgazerji zelo kompricirani pa čeprav zgledajo enostavno, princip je načeloma enostaven a ko vidiš kanale luknjice kje kaj vleče pod določenim kotom lopute je pa to čisto druga stvar.
Zato predno se lotiš česarkoli se zelo dobro izobrazi kje ima kanale katera šoba je za kje. Najležje pa ti bo to pomagal mojster, ki tuna motorje( ker eč se ne motim so tile fergiji od motorja).
Alpinas were always posh hot rods!

Re: Opel Manta A 1972
Ja tile fegazarji so od motorja. Z mojstrom za motorje pa ni problemov sem pri enem že bil predno sem se sploh odločil za to in se pozanimal. Vbistvu pa tut sam sem že imel kar nekaj opravka z fergazarji sploh od skuterjov in mopedov z motorji pa tut saj sem imel , ko sem se šolal za avtoserviserja prakso na yamaha servisu. Problem pri teh fergazarjih je da nimajo tlačnih izhodov in jih nemorem nastavljat s pomočjo uric, zato se mora tako kot praviš nastavit po posluhu .FR Wolf wrote:Morš neki vedt da sinhronizacija je nastavitev dovoda zraka, nastavitev dovoda goriva je pa neki druzga(se dela po posluhu). In sinhronizacija je v večini pri štant gasu, šobe pa pri določenih obratih delujejo na polno. Torej se ti pri nekaterih obratih nebo toliko poznal ker imajo vpive druge luknjice v frgazerjih. Zdj za dvojne webre vem natančno kje gre bencin pri določenih obratih, ker sem ga imel toliko časa na grbi da sem ga ponoči sanjal.
Malo naštudiri kako je z bencinom pri tem tvojem. Lahko ti pa samo povem da so frgazerji zelo kompricirani pa čeprav zgledajo enostavno, princip je načeloma enostaven a ko vidiš kanale luknjice kje kaj vleče pod določenim kotom lopute je pa to čisto druga stvar.
Zato predno se lotiš česarkoli se zelo dobro izobrazi kje ima kanale katera šoba je za kje. Najležje pa ti bo to pomagal mojster, ki tuna motorje( ker eč se ne motim so tile fergiji od motorja).

Re: Opel Manta A 1972
Blizu loput narediš navoj za priključek za merit pa je. Še ne stvar je če boš preveč vrtal dize boš lahko imel probleme z nerazmešanim gorivom v zraku, ker če boš prekomerno vrtal dize se zna zgodit, da bo količina goriva prevelika za tako veliko količino zraka. Je boljše potem postopoma jih vrtat in potem vidiš, če je dovolj veliko.trabi wrote:Ja tile fegazarji so od motorja. Z mojstrom za motorje pa ni problemov sem pri enem že bil predno sem se sploh odločil za to in se pozanimal. Vbistvu pa tut sam sem že imel kar nekaj opravka z fergazarji sploh od skuterjov in mopedov z motorji pa tut saj sem imel , ko sem se šolal za avtoserviserja prakso na yamaha servisu. Problem pri teh fergazarjih je da nimajo tlačnih izhodov in jih nemorem nastavljat s pomočjo uric, zato se mora tako kot praviš nastavit po posluhu .FR Wolf wrote:Morš neki vedt da sinhronizacija je nastavitev dovoda zraka, nastavitev dovoda goriva je pa neki druzga(se dela po posluhu). In sinhronizacija je v večini pri štant gasu, šobe pa pri določenih obratih delujejo na polno. Torej se ti pri nekaterih obratih nebo toliko poznal ker imajo vpive druge luknjice v frgazerjih. Zdj za dvojne webre vem natančno kje gre bencin pri določenih obratih, ker sem ga imel toliko časa na grbi da sem ga ponoči sanjal.
Malo naštudiri kako je z bencinom pri tem tvojem. Lahko ti pa samo povem da so frgazerji zelo kompricirani pa čeprav zgledajo enostavno, princip je načeloma enostaven a ko vidiš kanale luknjice kje kaj vleče pod določenim kotom lopute je pa to čisto druga stvar.
Zato predno se lotiš česarkoli se zelo dobro izobrazi kje ima kanale katera šoba je za kje. Najležje pa ti bo to pomagal mojster, ki tuna motorje( ker eč se ne motim so tile fergiji od motorja).
Drugače pa zaenkrat ti super kaže, kot strojnik vedno rad pogledam takšne predelave.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: Opel Manta A 1972
Vsekakor bom jih vrtal postopma , zavedam se da je to zelo dolgotrajen postopek saj je treba čim večkrat probat. Sem pa razmišljal tut o air-fuel ratio metrih , ki naj bi prikazovali gdaj je zmes goriva in zraka najbolj optimalna ali najbolša deluje pa preko lambde sonde . Nekaj takega kot je tole http://www.splitsec.com/products/arm1/ARM_selector.htm to bi naj kazalo gdaj je mešanica zraka in bencina bogata ali revna, sicer ne vem na kakem principu to deluje, me pa za nima če gdo ve če to deluje vredu.?FR Wolf wrote:Blizu loput narediš navoj za priključek za merit pa je. Še ne stvar je če boš preveč vrtal dize boš lahko imel probleme z nerazmešanim gorivom v zraku, ker če boš prekomerno vrtal dize se zna zgodit, da bo količina goriva prevelika za tako veliko količino zraka. Je boljše potem postopoma jih vrtat in potem vidiš, če je dovolj veliko.trabi wrote:Ja tile fegazarji so od motorja. Z mojstrom za motorje pa ni problemov sem pri enem že bil predno sem se sploh odločil za to in se pozanimal. Vbistvu pa tut sam sem že imel kar nekaj opravka z fergazarji sploh od skuterjov in mopedov z motorji pa tut saj sem imel , ko sem se šolal za avtoserviserja prakso na yamaha servisu. Problem pri teh fergazarjih je da nimajo tlačnih izhodov in jih nemorem nastavljat s pomočjo uric, zato se mora tako kot praviš nastavit po posluhu .FR Wolf wrote:Morš neki vedt da sinhronizacija je nastavitev dovoda zraka, nastavitev dovoda goriva je pa neki druzga(se dela po posluhu). In sinhronizacija je v večini pri štant gasu, šobe pa pri določenih obratih delujejo na polno. Torej se ti pri nekaterih obratih nebo toliko poznal ker imajo vpive druge luknjice v frgazerjih. Zdj za dvojne webre vem natančno kje gre bencin pri določenih obratih, ker sem ga imel toliko časa na grbi da sem ga ponoči sanjal.
Malo naštudiri kako je z bencinom pri tem tvojem. Lahko ti pa samo povem da so frgazerji zelo kompricirani pa čeprav zgledajo enostavno, princip je načeloma enostaven a ko vidiš kanale luknjice kje kaj vleče pod določenim kotom lopute je pa to čisto druga stvar.
Zato predno se lotiš česarkoli se zelo dobro izobrazi kje ima kanale katera šoba je za kje. Najležje pa ti bo to pomagal mojster, ki tuna motorje( ker eč se ne motim so tile fergiji od motorja).
Drugače pa zaenkrat ti super kaže, kot strojnik vedno rad pogledam takšne predelave.
