To mam jaZiZa wrote:maš pa porabo tako da se lahk sam smeješ


aja. 1.0 pa še bo vedno ostal doma

To mam jaZiZa wrote:maš pa porabo tako da se lahk sam smeješ
a 130km dalečOpelpower wrote:Ma te turbine tlačjo sami vaški tjunerji ... najlaži je pa doma kolektor iz vodovodnih cevi zašvasat, dat gor eno turbnio od zdihanega VW 1.8T pa mal na uč povrtat dizo v fergiju ....... no sj so svetle izjeme, samo, čez 130 še niso pršli
Opelpower wrote:Ma te turbine tlačjo sami vaški tjunerji ... najlaži je pa doma kolektor iz vodovodnih cevi zašvasat, dat gor eno turbnio od zdihanega VW 1.8T pa mal na uč povrtat dizo v fergiju ....... no sj so svetle izjeme, samo, čez 130 še niso pršli
Ja iz Loke sem...strider87 wrote:aaja od tu nekje si ti? jap sn se mislo vstavit pa pogledat ke je to za en kadett pa se mi je orto mudilo.BTTX wrote:Strider si se ti peljal v soboto mimo Agipa v Miklavžu okoli 16. ure?strider87 wrote:jaz se tudi zanimam za 1.2s motor, če bo šel v prodajo![]()
Ker sem ravno tankal svojega, oz. sem bil na čiku s kolegom, avto pa je stal na pumpi
Drugače pa, sem že iskal marsikaj in r25 getribe pašejo v kanal, sam rabiš nove nosilce, nisem pa čisto ziher kak je z lukno za ročico. Kardan mi je rahel problem, ampak stric google pa pubeci v nemčiji vedo marsikaj
Vbistvu sem sam bolj vešč kaj se tiče samih karoserijskih popravkov itd. mehanika sama, pa malo škripa pri meni. Je pa tak, da mam kolega avtomehanika, ki je ful za to, da bi se spravla to naredit, ker tip vse to kar je potrebno zna..Opelpower wrote:Na hitro povedano .. če iščeš 'lego kocke' potem je Kadett C 1,0 in 1.2 v bilo kaj drugega nad 1.2 misija nemogoče.
Potem nabavi bmw E30 in paše skoraj čisto vse, od kardanov ,rok, nosilcev, karterjev in in in brez predelav od novejših in močnejši ala e36M3 ali pa kak e34 ....![]()
Če nisi prav vešč rokodelstva ( katerega potrebuješ pri vgradnji drugega mopeda ), ti ta projekt odsvetujem. Raje vloži v sam 1.2 motor. Bati ( predelani Corsa B 1.4), drugi večji ventili + sedeži + trše vzmeti, zlajšan vztrajnik, pa eno 280°+ odmičo v kombinaciji z enim 40 Webrom in dbilas sesalnim kolektorjem in Mantle izpušcom 4/3 -2 -1 bo imela raketa 8k obratov in dobrih 90 konjevin en mini kloc od motorja in menjalnika.
Ful bolj razmišljam o tej opciji ja, ker me homologacija skrbi, pa moj za****n predsednik oldtimerjev... Povej mi prosim, katere ventile pa keri sedeži pašejo gor + vzmeti, vztrajnik od? odmična vrjetno ne bi bla tak problem se dobit... sesalnega komot dobim, weberja bi že stakno od nekod, vrjetno ma kdo kakšnega od vas, razmišljam pa o izpušnem pa tak razmišljam, da bi ga dal Dr. Izpuhu delat custom..Opelpower wrote:Na hitro povedano .. če iščeš 'lego kocke' potem je Kadett C 1,0 in 1.2 v bilo kaj drugega nad 1.2 misija nemogoče.
Potem nabavi bmw E30 in paše skoraj čisto vse, od kardanov ,rok, nosilcev, karterjev in in in brez predelav od novejših in močnejši ala e36M3 ali pa kak e34 ....![]()
Če nisi prav vešč rokodelstva ( katerega potrebuješ pri vgradnji drugega mopeda ), ti ta projekt odsvetujem. Raje vloži v sam 1.2 motor. Bati ( predelani Corsa B 1.4), drugi večji ventili + sedeži + trše vzmeti, zlajšan vztrajnik, pa eno 280°+ odmičo v kombinaciji z enim 40 Webrom in dbilas sesalnim kolektorjem in Mantle izpušcom 4/3 -2 -1 bo imela raketa 8k obratov in dobrih 90 konjevin en mini kloc od motorja in menjalnika.