-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 20 Nov 2012, 12:26
Hjuj bo treba neki zgruntat...sem iz ene polosovine ki je v shrambi ležala probal že s šraufštokom ven sprešat...pa ni šlo
Hvala ti za fotko, bom naredil kopijo

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 20 Nov 2012, 19:21
Ja glej, vijake zbiješ ven ko je polosovina še noter potem pa jo povlečeš vn, jst sm tako že 100krat naredu

-
Anzee
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
-
Contact:
Post
by Anzee » 21 Nov 2012, 04:01
Zakaj bi polosovino vleku ven ce ni treba?
-
Opelpower
- Posts: 1674
- Joined: 24 Jan 2011, 12:51
- Location: Ljubljana
Post
by Opelpower » 21 Nov 2012, 09:12
to je pa čisto nov sistem

-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 21 Nov 2012, 09:59
Anzee wrote:Zakaj bi polosovino vleku ven ce ni treba?
Po mojem jo je treba zato, ker med nabo kjer so luknje od vijakov in ankerplato za bremze ni dovolj prostora...ali pač?
-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 21 Nov 2012, 11:04
Že original vijaki ne vem če gredo ven z polosovinami noter...
Daljše pa ziher ne boš nores spravu...