Živjo!
Se opravičujem za pozen odgovor...
Ja stvar je taka, da ti lahko podam info bolj kot ne le iz lastnih izkušenj kar se tiče Clia. Že na prejšnjem sem se igral s trdotami, zdaj sem pa pomoje naredu kar se pač da z original robo.
Stvar je taka, da moj avto ima nekje 970kg, z razmerjem 63:37, kar nanese 611:359 (spredaj:zadaj). Spredaj so v originalu linearne vzmeti, trdote 23.8kg/cm, zadaj pa nekje v razmerju glede na težo, oz. mogoče kakšen % trše. Zdaj so sprednje trdote 31.9kg/cm, kar je 34% trše od originala in se avto pelje super. S temi fedri je avto nižji 14-16mm, jaz pa sem odrezal stran en ovoj, tako da je zdaj nižji nekje 25-27mm v primerjavi z originalom. Sem se vozil par mesecev na ne-odrezanih, pa ga ni niti enkrat zabilo, tako da sem se odločil odrezat en ovoj, pa ga vseeno ne zabija. Zame osebno se avto pelje super, tudi tisti ki so se peljali zraven so presenečeni kako dobro pobira luknje, pa da ni nič pretrd, tako da meni je super. Sicer je zdaj malo prehiter rebound, samo se to čuti samo na večjih luknjah pri višji hitrosti, pa sploh ni neke panike. Dokler na našpram za kakšne nastavljive amortizerje je to pač to, še zmer se pelje velik bolš k original
Če sem prav zračunal je spredaj razmerje trdote fedra in teže avta 0,052. Torej težo avta spredaj množiš s tole cifro in boš dobil trdoto vzmeti, ki jo moreš imet, da boš imel enako trd avto kot jaz. Ne pravim da je to idealno, ampak samo tako okvirno, v kakšnem rangu išči. Za zadaj pa ti težko kaj dosti povem, ker imam torzijske palice, kjer se ponavadi poda samo debelino, ker trdota je v nekih čudnih enotah in teh podatkov se ne da nikjer dobit. Lahko ti povem kako je za Clio II, kjer je razmerje teže podobno, mislim da 61:39 (Clio RS 182CUP, od tega imam sprednje fedre) in ima v orignalu spredaj kot že rečeno 31.9kg/cm, zadaj pa 56.5kg/cm, je pa feder vpet na 2/3 osi, tako da pride to potem 37.9kg/cm. Sicer i ta cifra ni ravno logična, da bili zadaj toliko trši fedri, ampak tako pride ko preračunaš. Ker recimo za pisto, dajo angleži spredaj nekej 400-500lbs (71-89kg/cm), zadaj pa 600-800lbs (107-142kg/cm), kar nanese 400-530lbs (71-94kg/cm) na kolesu zadaj.
To se dejanske cifre, ki jih folk prakticira predvsem v angliji, pa tud neki malga na kontinetu.
Upam da ti kaj pomaga
Je pa tko, da če nimaš prvo fedrov in greš probat, ne vem kako lahko daš predelat amortizerje, če sploh še ne veš kakšno trdoto boš vzel
Za samo dolžino fedrov pa malo OP-ja povprašaj, naj ti jih izmeri, ali pa če se spomni koliko je dolg en feder od W123 MB-ja, mislim da je on vzel od K.A.W. Na netu najdi trdoto le-teh fedrov in glede na razliko in željeno trdoto, preračunaj koliko dolge rabiš, da se bo primerno posedel. Samo to je tako, pomoje bližje kot na 1.5cm ne boš prišel, ker fedri so ponavadi na voljo na vsak inch (5, 6, 7,...), redkokdaj na polovico. Tako da za točno nastavitev boš mogu vseeno narest al podložke, al pa na navoj.
Vem da je veliko kompliciranja in računanja, ampak če si vzameš par ur/dni časa in fajn preštudiraš zadevo, boš našel stvar ki ti bo točno odgovarjala in ne bo nekega polizdelka. To je to, če hočeš imet kolikor toliko spodobno podvozje in ne bi odlomil 1k+€ za gewinde. Pa tudi gewinde za 1k€ niso vse dobre. Sem imel na prejšnjem avtu Koni coiloverje, ki se se novi na ebay-u prodajali po 850+€, pa so bili sprednji fedri puter, ko sem dal primerno trdoto, je bil pa rebound prehiter (pa sem ga do konc zaprl), tako da sem po pol leta obubal, fuknil nazaj original fedre in prodal avto v original stanju. Pa ga nisem prodal zaradi tega, da ne bo pomote
To je to, če misliš da kompliciram, ti lahko napišem roman kako sem tuhtal kar se tiče mojega podvozja

In glede na videno v SLO sceni, kar se tiče dirkanja (rally, PRK in GHD), se lahko nekdo, ki je zabil toliko časa za študiranje teh zadev, samo za glavo prime kakšna skropucala se vozijo

Govorim za Clio I in pogojno za II, za ostalo nisem "specializiran"
Če te še kaj zanima pa kar povej, bom probal pomagat
EDIT: sem ti kar tukaj odgovoril namesto na PM, mogoče pride še komu prav, če ne pa tud OK
