Opel Omega A menjalnik - R25/R28

Opel Omega A menjalnik - R25/R28
Zanima me koliko, oz ali sploh je različen menjalnik od omege a v primerjavi z getrag 240. Kaksene so šanse ta menjalnik brez večjih predelav spravit v manto?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel omega A menjalnik - R25/R28
Menjalnik je nekaj povsem drugega. Za Kadetta C vem, da moraš malo pretolčt tunel, za Manto ti bo kakšen Mantafahrer bolje svetoval
Upam pa da se zavedaš, da ta menjalnik nima snemljivega zvonca in tudi ne paše na CIH motorje brez predelav...
Lp

Lp


Re: Opel omega A menjalnik - R25/R28
Ce vem pravilno je imela Omega A pav tako CIH 2,4. Vsaj na sliki je videti tako. Glede na to da je Omega sin od Rekorda?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel omega A menjalnik - R25/R28
Točno, imaš prav. Pa 2.6i Omege so tudi imele takega. Celo uporabnik @papi prodaja enega: http://www.bolha.com/motor-in-deli/menj ... 1281547094 


Re: Opel Omega A menjalnik - R25/R28
Malo zopet brskal po forumih, pa kaj malega tam tudi prebral. V senatorje so vgrajevali tudi Getrag 265 ima kdo izkušne kar se tice vgrajevanja na 2,2 ter 2,4 CIH motorje. Oziroma deli katerega modela opela (CIH 2,2 oz 2,4; 5S menjalnik) so najlažje dobavljivi za vgradnjo v manto.

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Omega A menjalnik - R25/R28
Getraga 265 ima v svojo Ascono B (sedaj v obnovi) vgrajenega tudi Peeping_Tom, upam da se bo kaj oglasil.
Sicer pa nisem trenutno stoprocenten, ampak se mi zdi da ima ripne ki pridejo v sklopko malo mocnejse. Sicer je pa malce daljsi in kar precej tezji menjalnik.
Je pa redek, ga precej tezko najdes. Naj pa bi prenesel 265Nm navora (oznaka to kao pove, G240 naj bi bil delan do 240Nm, vsaj tako se je vcasih govorilo)..
Sicer pa nisem trenutno stoprocenten, ampak se mi zdi da ima ripne ki pridejo v sklopko malo mocnejse. Sicer je pa malce daljsi in kar precej tezji menjalnik.
Je pa redek, ga precej tezko najdes. Naj pa bi prenesel 265Nm navora (oznaka to kao pove, G240 naj bi bil delan do 240Nm, vsaj tako se je vcasih govorilo)..

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Omega A menjalnik - R25/R28
Hmm, kolikor sem pa jaz bral je ta razlaga napačna - verjetno res ne bi delali 2 menjalnika za dobrih 20Nm razlike?Anzee wrote:Naj pa bi prenesel 265Nm navora (oznaka to kao pove, G240 naj bi bil delan do 240Nm, vsaj tako se je vcasih govorilo)..

Edit: Pa G264 tudi dvomim da prenese 1Nm manj kot G265


Re: Opel Omega A menjalnik - R25/R28
P.... če bi takrat vedel da je z takimi kosi taka p.... bi šel tisti menjalnik peš če že ne drugače iskat na hrvaško.

Re: Opel Omega A menjalnik - R25/R28
Sejn i problem, če so rpne druge .. pač vzameš lamelo oz sklopko ki paše.... drugače ti pa to brez problema predela MAIK in ti naredi custom made lamelo.

