Opel Kadett C 1978 4vratni limo

- pero27
- Posts: 2745
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Zanimivo: jst sem kupil srednji in zadnji lonec od Novaka in je vse pasalo v nulo brez kakršnegakoli šponanja ali dolžinskih problemov. Zgleda si dobil škart kos.

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Možno, čeprav sem pa na vsaj 2 drugih FB objavah v Kadett skupinah zasledil isti problem pri dotičnem izpuhu. 


Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Potem so naredili napako na temu model. Ker tudi sam sem imam dobro izkušnjo z njimi.
Get low, no matter how

- Peeping_Tom
- Posts: 290
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Holy shit
objave o veržnem pa nisem nikjer zasledil na FB; pa hercegovci kar veliko objavljajo...
Sam ti res nimaš sreče... Pa ja nihče nikol nima nobenih težav z OVH motorji
Js sem enega zakopal pri sosedih, ko so eno veliko jamo zasipali in planirali vrt, pa sem ziher, da bi ga še zaj lahko razmigal, če bi blo treba
Glede na simptome ki si jih opisal, bi pa js posumli, da mogoče z el. vžigom ni kaj vredu, da se je mogoče kaj zamaknilo in nabilo ful predvžiga?


Sam ti res nimaš sreče... Pa ja nihče nikol nima nobenih težav z OVH motorji


Glede na simptome ki si jih opisal, bi pa js posumli, da mogoče z el. vžigom ni kaj vredu, da se je mogoče kaj zamaknilo in nabilo ful predvžiga?

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Hmm, potem smo pa res nekateri slabo serijo pokasiral, ampak sej ok, zdej bo itak mir za neki časa, naslednjič bo pa mogoče že želja po nečem custom...
@Peeping_tom dvomim, vžig se ni prestavil niti malo, smo tudi to preverili, je imel en stroboskop s sabo xD Noče mi videa prilepit tule, ampak res je, tole leto res ni več zabavno
Volja ostaja, denar pa čas bom pa že požrl, sej važno da sredstva krožijo, če že kadett po rondoju ne 
Update: Kompresija na 1. cilindru cca 9 barov, ostali malo čez 11...očitno se je le malo preveč segrel...
@Peeping_tom dvomim, vžig se ni prestavil niti malo, smo tudi to preverili, je imel en stroboskop s sabo xD Noče mi videa prilepit tule, ampak res je, tole leto res ni več zabavno


Update: Kompresija na 1. cilindru cca 9 barov, ostali malo čez 11...očitno se je le malo preveč segrel...

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Avto stoji, vmes sem očistil še grelni sistem kabine, je bilo nekaj umazanije, ampak normalno pretočno...Sem pa nabavil neke stvari
Najprej nov hladilnik:



Zgleda super, je slab centimeter debelejši od starega, razlika je proti vezni steni, tako da ni skrbi da bi se ventilator preveč približal, zgleda solidno, ima 28 celic proti originalnem z 20-imi. Cena je vrtoglavih 245 evrov, ampak ko vidiš cene originalnih novih bakrenih (330eur) je to še super
Zraven pride tudi čep, nastavek za termo stikalo za dodaten ventilator, tedva črna čepa pa sta nastavka za olje pri oplih z avtomatskim menjalnikom, prvič slišim za kej takega, osebno bi pa raje en majhen hladilnik olja stisnil za prednjo vezno kot Papi, bi pa moral imet senzor temperature, da bi videl, če sploh to rabi, oz kako nujno je.
Pol pa nej se proba segret set če si upa
Denar za motor že čaka na kupu, ko pa višek pride ga je pa treba zapravit, če so prilike. in eto mene s sesalnim kolektorjem in Dellortom 40 dhla N:

Sesalni je izmed trenutnih ponudb na trgi na prvi pogled najdražji, (stole's raceshop 175€, dbilas 185€ in pa steinmetz 245€, ampak je pri prvemu blindiran vakum nastavek in moraš sam vrtat in navoj rezat, ne dobiš vijakov niti tesnila, pri dbilasu prav tako brez tesnila in vijakov, poštnina 33€, steinmetz pa dobiš vijake in tesnilo, pa še to fukiš modro barvo, poštnina pa rečno da je free ker sem pri isti trgovini vzel tudi hladilnik
imajo pa vsi dovolj mesa da je jih da pri glavi še portat, tako da se bo odprtina prilagodila trenutni situaciji na glavi.
Uplinjač pa je na zunaj umazan, razen enega vijaka pokrova zgoraj kompleten, je pa bil očiščen in predihtan, nato pa hranjen dobrih 10 let (bila sta dva v kompletu, za neko alfo baje, cenovno pa dost ugodna. To bom spomladi naredil še enkrat, ga bo pa mogoče potrebno rejettat? trenutni specsi so:
idle jet: 57
emulsion tube: 7772.10
venturija: 7848 3
main jet: 08
če sem se pri poimenovanju zadev pri specsih kje zmotil se opravičujem, it's my first time!

Najprej nov hladilnik:



Zgleda super, je slab centimeter debelejši od starega, razlika je proti vezni steni, tako da ni skrbi da bi se ventilator preveč približal, zgleda solidno, ima 28 celic proti originalnem z 20-imi. Cena je vrtoglavih 245 evrov, ampak ko vidiš cene originalnih novih bakrenih (330eur) je to še super

Pol pa nej se proba segret set če si upa


Denar za motor že čaka na kupu, ko pa višek pride ga je pa treba zapravit, če so prilike. in eto mene s sesalnim kolektorjem in Dellortom 40 dhla N:

Sesalni je izmed trenutnih ponudb na trgi na prvi pogled najdražji, (stole's raceshop 175€, dbilas 185€ in pa steinmetz 245€, ampak je pri prvemu blindiran vakum nastavek in moraš sam vrtat in navoj rezat, ne dobiš vijakov niti tesnila, pri dbilasu prav tako brez tesnila in vijakov, poštnina 33€, steinmetz pa dobiš vijake in tesnilo, pa še to fukiš modro barvo, poštnina pa rečno da je free ker sem pri isti trgovini vzel tudi hladilnik

Uplinjač pa je na zunaj umazan, razen enega vijaka pokrova zgoraj kompleten, je pa bil očiščen in predihtan, nato pa hranjen dobrih 10 let (bila sta dva v kompletu, za neko alfo baje, cenovno pa dost ugodna. To bom spomladi naredil še enkrat, ga bo pa mogoče potrebno rejettat? trenutni specsi so:
idle jet: 57
emulsion tube: 7772.10
venturija: 7848 3
main jet: 08
če sem se pri poimenovanju zadev pri specsih kje zmotil se opravičujem, it's my first time!


Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
Baje da je pri tebi končala neka porttana glava, ki sem jo delal leta nazaj. 
Kateri model dhla 40 pa je? A, B, N, L ?

Kateri model dhla 40 pa je? A, B, N, L ?
Let's go Brandon!

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo
tko je ja, 1.2 S glava, zdej je nižja za nekje 2.5mm (stock 1.2 N in S glave so visoke 81mm), portana, izpušni kanali so bili še prilagojeni luknjam dihtunge...Plan je naredit en navit 1.2 mlinček ampak mu je skos vroče
Sej cenovno res ni računice, ampak je pa najmanj komplikacij (recimo), pa gospodje na tehničnem in tisti v modrem bodo težje kej opazli (mam zaenkrat avto na certifikatu), preden me zasujete z swap idejami
Če kdaj kupim še enega, pa da ne bo muzejski origigi primer, bomo pa 1.2 turbo sestavlal
Dellorto je pa dhla40 N



Dellorto je pa dhla40 N

